Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 22:03   #41
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Jeg bruker øyenskygge og eyeliner.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:10   #42
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Ingenting

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:32   #43
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Jeg sminker meg ikke hver dag, kanskje 2-3 ganger i uka.
Da bruker jeg;

-concealer
-foundation
-rouge
-mascara
-eyeliner

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:41   #44
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Til daglig:
- Mascara
- Rouge
- Innimellom litt lipgloss

Mer til fest, og hvis humøret tilsier det

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:45   #45
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Stort sett ingenting, men det hender jeg tar meg bryet med å ta på mascara. Det er dog ikke ofte!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:07   #46
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Jeg sminker meg hver dag. Bruker foundation (på vinterstid), pudder, rouge, øyenskygge, mascara og lipgloss.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 00:18   #47
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Jeg bruker kun sminke når jeg skal på fest eller noe lignende.
Ellers holder det i massevis med fuktighetskrem.
(holder og holder fru blom, med det er i allefall bare det jeg bruker)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 21:07   #48
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Husker jeg det, tar jeg på maskara.
Skal jeg på besøk, eller en tur på byen, tar jeg på øyenskygge også. Er ikke så flink med foundation. Lipgloss eller leppestift spiser jeg opp med en gang.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:34   #49
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Når jeg har kviser bruker jeg foundation, ellers bruker jeg bare consealer på de rødeste plassene..
øyenskygge
mascara

blank lipgloss avogtil..

men jeg får meg briller om en ukes tid og da spørs det om jeg klarer å bruke mascara

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 23:09   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Til daglig:

  • Dagkrem
  • Mascara (Diorfashion)
  • Eyeliner
Ofte, men ikke daglig:
  • Creme pudder (KAnebo)
  • Rouge
Til fest:
  • Øyenskygge
  • Fundation
For dere som ikke har tid å sminke dere (men som kunne tenkt seg det):
http://www.kvinneguiden.no/magasin/s...aa_1-2-3/30141

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 00:20   #51
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Fuktighetskrem
YSL mascara
Eight hour lip cream (årstiden krever sitt).

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 02:42   #52
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

eyeliner, foundation, solpudder og lipgloss er et must

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 07:29   #53
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Dere som ikke bruker hver dag, men noen dager i uka,- tror dere ikke kollegaene deres legger merke til at dere forandrer utseende av og til? Jeg vil iallefall ikke se ustelt ut en dag og stæsjet en annen, men heller holde en jevn hverdagslook.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 07:38   #54
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Jeg bruker

Foundation
Solpudder
Mascara
Noen ganger kajal og øyenskygge
lipgloss

:jålejente:

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 09:15   #55
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Solpudder og mascara hver dag.
Oftest leppestift (nb: ikke diskret)
Bruker ca to minutter på å sminke meg.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 10:25   #56
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dere som ikke bruker hver dag, men noen dager i uka,- tror dere ikke kollegaene deres legger merke til at dere forandrer utseende av og til? Jeg vil iallefall ikke se ustelt ut en dag og stæsjet en annen, men heller holde en jevn hverdagslook.

Det kan godt hende mine kollegaer legger merke til at jeg noen dager bruker pudder og andre dager ikke, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg har en OK hud og ser ikke ustelt ut uten fundation/pudder. Derimot ser jeg kanskje litt "friskere" ut med fungation, og litt "jevnere" ut med pudder.
Når jeg skrev ofte, men ikke daglig ang ansiktssminke er det fordi jeg sminker meg mer de dagene jeg er på jobb enn de dagene jeg er hjemme.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 10:29   #57
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Mascara og eyeliner. Lebestift/lipgloss hvis jeg plutselig kommer på det og er på vei inn på kafe eller noe, og har i veska.

Ellers skjer det vel like ofte at jeg glemmer å sminke meg også.

Mer på fest. Hvertfall farge på øyelokkene.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 12:08   #58
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dere som ikke bruker hver dag, men noen dager i uka,- tror dere ikke kollegaene deres legger merke til at dere forandrer utseende av og til? Jeg vil iallefall ikke se ustelt ut en dag og stæsjet en annen, men heller holde en jevn hverdagslook.

Der jeg jobber er det nesten ingen som har det hver dag. Vi pleiere skal være så naturlige.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 12:54   #59
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Der jeg jobber er det nesten ingen som har det hver dag. Vi pleiere skal være så naturlige.

Jeg kunne ikke jobbet som pleier mao.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 13:11   #60
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye sminke bruker du til daglig?

Ingenting eller litt mascara....

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no