Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Til dere med masse klær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 15:35   #21
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Jeg har ikke noe annet system enn at jeg prøver å sortere jobbtøy og hjemmetøy, og pakker vekk sommer/vintertøy. Ellers er jeg flink til å kassere det jeg ikke bruker lenger, noe som unngår at tøyhaugen vokser ukontrollert.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 22:20   #22
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere med masse klær

Jeg har ett klesskap på soverommet, ett i gangen og ett felles med Mr. Norway i mellomgangen. På soverommet var det nemlig akkurat ikke plass til hengeskap, så derfor er de klærne i mellomgangen. Vi har nemlig for lite skapplass, så jeg MÅ være kreativ og strukturert

På soverommet har jeg en hyllerekke og en trådkurvhylle, samt en stumtjener til å henge klær på når jeg har det travelt og ikke har tid til å sortere.

I trådkurvene ligger overfra og ned: Ermeløse topper - topper med kort erm - topper med lang erm - badetøy (lav kurv) - truseskuff - BH-skuff - strømpeskuff - nattøy. Fordelen med en kurv til hver type topp er at det da er lettere å kle seg etter vær og temperatur - hva må jeg ha inni dressjakken/genseren/strikkejakken idag for å ikke fryse?
I hyllene ligger overfra og ned: Gensere - cardigans/strikkejakker - skjørt/korte bukser - langbukser - og nederste hylle har en trådkurv med strømpebukser. Nederste hylle er full av vesker (de jeg bruker sjelden).

På innsiden av soveromsdøren har jeg også en løs knaggrekke fra IKEA som huser alle "store" og voluminøse strikkejakker som ellers hadde tatt en hel hylle hver.

I mellomgangen henger alt som må henge - hvite skjorter, bluser, kjoler, dressjakker, lange skjørt, selskapstøy (ballkjoler, bunad og slike ting som man bruker bare sporadisk henger i kjellerboden sammen med sportsklær og annet som brukes bare sporadisk )

I yttergangen henger alle ytterplagg. Pluss de trendy veskene som henger på utstilling på stumtjeneren der

Dette systemet er kommet til gjennom prøving og feiling i mange år... tanken er at man kler på seg undertøy og denslags på soverommet, for så å kle seg ferdig i mellomgangen hvis man ikke skal ha hverdagsklær som skjørt eller dongeribukser på seg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 13-11-06 kl 22:26.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no