Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klærne til Christine Koht

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 09:04   #21
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Tror hun bruker en del fra Tulip & Tatamo også.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:06   #22
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg synes om verken dama, klærne eller programmene. :ubestemmelig: Hun ironiserer så klart, selv om hun virker oppriktig interessert og engasjert. Hun har sin egen stil i klesveien, men milevis fra hvordan jeg selv ville kledd meg. Jeg foretrekker noe enklere, og litt mindre bomsete. Men hun er jo søt på en måte, når hun kaver på som verst og svetter og blir helt rød i ansiktet og bustete på håret. Ellers går det mye i "meg og Pernille".

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:08   #23
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg tror hun kjøper det mye hos noen norske designere faktisk. Pikene bak slottet og Mette Møller blant annet, også tror jeg hun handler endel i den ene butikken ved siden av Olav Ryes plass som jeg ikke husker navnet på. Hjalp det?

Jeg syns også hun er søt, og har en veldig bra klesstil tilpasset henne.

Åh, ja. Der sier du det. Med sånn trekanta hatter i ullfleece og sånn. Ikke min stil. Selvom noen av klærne til Pikene bak slottet etc er fine. Jaha, ja. Det er jo også der Martha Louise kjøper mange av klærne sine, og jeg mener jo at hun burde holdt seg til off white ridebukser, lang, svart innsvinget dressjakke, flosshatt og pisk

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:18   #24
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg tror kanskje jeg ville vært årets tema her i fjorden vår hvis jeg kledde meg i noe av det frøken Koht bruker til hverdags. Hadde jeg derimot bodd der du bor Fadese, har det egentlig ikke vært noe problem.

Jeg ville vært ør i hodet, hvis jeg skulle hatt den damen på besøk i mer en 2 dager. Hun er litt ...hva skal jeg kalle det? for meget ?

For meget og for meget. Jeg kunne greid med med ingenting, jeg!
Jan Hansen-konseptet, som hun lot som om hun hadde kokt i hop sjæl, hadde hun rappa (eller kjøpt) rett fra UK. Jeg syns det er så pinlig med folk som tar æra for ideer som ikke er deres egne.
Det er mange programkonsepter som er rappa ( kjøpt, altså) fra utlandet, men da går jo ikke programlederne ut på SKavlan med flip over-ark og liksom viser hvordan de har tenkt rundt dette temaet. Fake, fake, fake. BUUU!


Sist redigert av Linemix : 10-11-06 kl 09:19. Årsak: satt inn en parentes
Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:20   #25
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jan JOhansen!!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:23   #26
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jan JOhansen!!

Det var det, ja!
huff, nei. Jeg angrer meg litt. Jeg har ledd mange ganger av tng hun har funnet på. Og jeg liker mye av det hun står for, unntatt den evinnelige ironiseringen. Og jeg syns hun kler klærne sine.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:26   #27
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg ler jeg også. Det er mye hverdagskomikk i programmene hennes. Og gjenkjennelsesfaktoren er stor.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:32   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg syns ikke det skal være nødvendig å gjøre det klinkende klart for gud og hvermann at man bruker et utenlandsk programkonsept eller har blitt inspirert av andre programmer. Det gjør jo ikke programmet mindre ekte eller krever mindre tankearbeid i prosessen.

Jeg syns hun er morsom, jeg syns hun kler klærne sine, go jeg syns det er flott at hun tuller med sine egne begrensninger.

Men jeg tror hun er en veldig sånn hat/elsk-programleder (kjenner henne ikke som privatperson), enten så snys man hun er toppen, ellers så blir man helt aggressiv av å se på henne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:33   #29
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg ler jeg også. Det er mye hverdagskomikk i programmene hennes. Og gjenkjennelsesfaktoren er stor.

Det er jo bra å se att andre stort sett har det som oss også. Ho tørr å være seg selv og litt anderledels å det digger jeg.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:38   #30
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns ikke det skal være nødvendig å gjøre det klinkende klart for gud og hvermann at man bruker et utenlandsk programkonsept eller har blitt inspirert av andre programmer. Det gjør jo ikke programmet mindre ekte eller krever mindre tankearbeid i prosessen.

Jeg syns hun er morsom, jeg syns hun kler klærne sine, go jeg syns det er flott at hun tuller med sine egne begrensninger.

Men jeg tror hun er en veldig sånn hat/elsk-programleder (kjenner henne ikke som privatperson), enten så snys man hun er toppen, ellers så blir man helt aggressiv av å se på henne.

Jeg kjenner flere som kjenner henne, og de sier hun er kjempekul, så det får jeg vel stole sånn halvveis på.
Nei, jeg syns heller ikke man må "oppgi" kilde, men hun gikk så voldsomt ut og la det fram som om hun selv hadde tenkt ut dette med gjennomsnitssmannen, og da blir det litt falskt, syns jeg. Men altså. Tar poenget ditt!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:46   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Nei, jeg syns heller ikke man må "oppgi" kilde, men hun gikk så voldsomt ut og la det fram som om hun selv hadde tenkt ut dette med gjennomsnitssmannen, og da blir det litt falskt, syns jeg. Men altså. Tar poenget ditt!



Nå har ikke jeg sett originalkonseptet, men jeg regner ikke med at de hadde samme Kristine Koht-faktoren, noe som jeg personlig syns gjør programmene severdige, hadde ikke vært det samme med Elin Tvedt f. eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:46   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Nå har ikke jeg sett originalkonseptet, men jeg regner ikke med at de hadde samme Kristine Koht-faktoren, noe som jeg personlig syns gjør programmene severdige, hadde ikke vært det samme med Elin Tvedt f. eks.

Enig, det er jo hennes personlighet som gjør det til noe spesielt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:53   #33
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Nå har ikke jeg sett originalkonseptet, men jeg regner ikke med at de hadde samme Kristine Koht-faktoren, noe som jeg personlig syns gjør programmene severdige, hadde ikke vært det samme med Elin Tvedt f. eks.

Johohohoho!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:55   #34
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg har sett henne i klær fra Noa Noa iallefall.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:15   #35
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.112
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Innbiller meg at CK er ei sånn som deler folket i to.
Sjøl syntes jeg det var litt mye armer og bein da jeg først så henne in action, men har bare fått mer og mer sansen for henne. Og i Koth i familien er hun bare så bra.

Måtte bare si det.

Klærne hennes får andre mene noe om.

Signerer absolutt alt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:13   #36
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg synes også at CK er kjempestilig dame. Jeg som har ligget på sykehus i noen dager har dermed rukket gjennom et ukjent antall dameblader denne uka, og i siste KK var det et glimrende intervju med henne, hvor personligheten kommer klart fram. Hun er veldig klar over at enten liker man henne, eller så liker man henne ikke. Hun er klar over sine feil, og utrolig lite selvhøytidelig. Avbryter folk hele tiden, og de som liker henne aller minst er litt eldre, veldig heterofile menn. Ganske morsomt beskrevet i intervjuet forresten.

Det sto ingenting i artikkelen om hvor hun kjøper klærne sine, men hun har visst en fast dame som finner sminke til henne på Steen&Strøm, for der er hun visst ofte. I artikkelen poserer hun med en utrolig kul retrokjole i sterke farger. Ikke ulik en retro blomsterduk jeg fikk av søstra mi til kjøkkenbordet mitt. Har noe retrostoff liggende som jeg har kjøpt på loppemarked, og jeg fikk veldig lyst til å sy en liknende kjole av det når jeg så det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:19   #37
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg synes også at CK er kjempestilig dame. Jeg som har ligget på sykehus i noen dager har dermed rukket gjennom et ukjent antall dameblader denne uka, og i siste KK var det et glimrende intervju med henne, hvor personligheten kommer klart fram. Hun er veldig klar over at enten liker man henne, eller så liker man henne ikke. Hun er klar over sine feil, og utrolig lite selvhøytidelig. Avbryter folk hele tiden, og de som liker henne aller minst er litt eldre, veldig heterofile menn. Ganske morsomt beskrevet i intervjuet forresten.

Det sto ingenting i artikkelen om hvor hun kjøper klærne sine, men hun har visst en fast dame som finner sminke til henne på Steen&Strøm, for der er hun visst ofte. I artikkelen poserer hun med en utrolig kul retrokjole i sterke farger. Ikke ulik en retro blomsterduk jeg fikk av søstra mi til kjøkkenbordet mitt. Har noe retrostoff liggende som jeg har kjøpt på loppemarked, og jeg fikk veldig lyst til å sy en liknende kjole av det når jeg så det.

Syr du en til meg å????

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:21   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Altså, jeg syns klærne passer veldig bra til Christine Koht. Men akkurat så veldig fine syns jeg ikke selve klærne er, og det er en stil som ikke passer til meg ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:29   #39
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Syr du en til meg å????

Først må jeg komme igang med å sy i det hele tatt. Men du kunne jo benyttet anledningen til å komme og besøke meg, så skal jeg gi deg et lynkurs i kjolesying

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:32   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Johohohoho!

Så søt du er!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no