Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

17. mai-antrekk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 00:02   #21
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: 17.-mai-antrekk

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Det holder med bare draktene ja.

Ull hørtes deilig ut. Hender jeg fryser på 17. mai.

17. mai er jo superkaldt! *frysepinn* Jeg må ha ullundertøy og ulldrakt osv. jeg, for ikke å fryse ihjel

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 00:06   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17.-mai-antrekk

Kan de som endrer på overskrifter her for guds skyld fortelle folk hvorfor?




17. med punktum er grei. Det var en forglemmelse og trenger ingen nærmere forklaring.
Men så -mai-antrekk :???:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 00:23   #23
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.717
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 17.-mai-antrekk

Jeg har et håp om å komme i bunaden min....om ikke kommer jeg sterkere tilbake i denne tråden

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 01:15   #24
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17.-mai-antrekk

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Åh, så herlig! Snuppa hadde på seg min gamle matroskjole da hun var på juletrefest med farmoren sin.
Hvor får man kjøpt matroskjole i disse dager? Jeg trodde det var umulig å få tak i.

Vi fant en helt nydelig matroskjole på Reflex i 2005, aner ikke om de hadde dem i fjor også. Lille var helt adorable i den, og brukte den to 17.mai'er på rad.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 09:06   #25
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.-mai-antrekk

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

17. mai vil jeg være omtrentlig i uke 21. Jeg håper liksom at bunaden min skal passe da, men tror det vel egentlig ikke.

Aldri si aldri, hvilken bunad har du? Jeg brukte min i uke 31 da jeg var gravid med Plutten! Jeg har egentlig ikke rett til å skrive i denne tråden, for første gang skal vi ha bunad alle fire. Eneste jeg lurer på er om jeg skal ha det broderte silkeforkleet mitt eller det vaskbare i stripete verken. 17. mai, nesten-toåring, is, ketsjup, sjokolade...hmmmm.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 09:20   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.-mai-antrekk

En eller annen hvaldrakt, tenker jeg.

Til Sneipen blir det sikkert ny penbukse og skjorte, siden han har strukket seg så veldig siden jul. Matrosdrakt er ikke min greie, og jeg har for liten familie, evt. for lite penger, til å investere i bunader som brukes 1 gang.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 09:24   #27
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17.-mai-antrekk

Jeg håper at jeg kommer inn i bunaden min. Hvis ikke må jeg finne meg noe fint (greit med en unnskyldning til å skaffe seg noe nytt ).

Storebror skal ha bunad og lillesøster skal enten ha bunad eller en søt hvit matroskjole .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 09:27   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 17.-mai-antrekk

Spørs hvordan været er på 17 mai.

Vanlige antrekk for ute er vindtettjakke, hansker, tykk strømpebukse og bukse.
Har norsk festdrakt fra sparkjøp, men vet ikke om jeg får den på meg til 17 mai. Hadde dne på i fjor og da hadde jeg litt tykk strømpebukse OG superundertøy bukse under "skjørtet" hehe

Turbo: tykk jakke, lue,hansker ,strømpebukse og tykk bukse..
Bruker å ha bunad under o så bare ta av uteklærne etter vi har gått i tog og sånt.

Vanligvis er det masse vind og ISKALDT på 17 mai.

Ellers har turbo en hjemmelaget bunad som svigermor sydde til mann da han var 3 år. [som hun nå har oppgradert]Som turbo har brukt siden han var 1 1\2 år hehe.
Må ha invistert i ny bunadskjorte, og svigermor har sydd ny vest, nikersn er nok lang men resten er for kort. Turbo er lengre i overkroppen en det pappaen var

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 10:59   #29
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Jeg har alltid på meg bunaden min 17. mai. Begge jentene har festdrakter - minstemor har en som jeg selv brukte som barn. Storesøster skal ha korpsuniform for første gang - rødte cape og svart plissèskjørt

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 11:19   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Prinsen skal ha barnebunad (eller sånn bunad wannabe iallefall) Synes disse festdraktene er pene jeg! - og relativt billige også. (med tanke på at de brukes 2-3 ganger) Vi skal både i konfirmasjon og bryllup i vår og sommer, så da er det greit med bunad synes jeg.

Selv skal jeg nok ha på meg en av kjolene jeg allerede har. En sort kjole med hvite prikker og ett par knallrøde sko fra det glade 50-tall....Og mannen? Han har dress.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 11:22   #31
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Ønsker meg en bunad. Men vi får nå se når jeg får råd til å kjøpe det.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 13:29   #32
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.924
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Har noen begynt å tenke på det allerede?

Jeg håper at ungene passer inn i samme antrekk som i fjor, dvs. sånne drakter som ligner på bunader. Tror tulla passer inn i sin, men det er vel litt større tvil om lillegutt passer inn i sin.

Hva jeg skal ha på meg, ja. Jeg pleier som regel å ha på meg noe i rødt, hvitt og blått, men vet ikke om jeg har noe som passer. Vet at jeg har et mørkeblått skjørt, så jeg kan jo alltids kjøpe meg en topp som passer til. Kan riktignok ikke kjøpe noe før mars er over, da.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:03   #33
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Min bunad er for stor

Blir nok samme kjole som jeg brukte i fjor. En hvit, sommerlig en. Hvis det er kaldt så har jeg en lammeullskjole.

Poden skal ha matrosdress.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:51   #34
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Hvis alt går etter planen, blir nok mitt 17.maiantrekk nettingtruser, joggebukser og sykehusskjorte, evt. sykehusskjorte oventil og det er det.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 18-03-07 kl 18:56.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 18:56   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Hvis alt går etter planen, blir nok mitt 17.maiantrekk nettingtruser, joggebukser og sykehusskjorte, evt. sykehusskjorte oventil og det er det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:00   #36
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Jeg kommer ikke inn i bunaden min i år, nei. Vet ikke hva jeg skal erstatte den med. De tre andre stiller i bunad.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:00   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Har noen begynt å tenke på det allerede?

Minsten har bunad som passer, de store guttene har dress.

Antrekk til meg selv blir som regel bestemt samme morgen, alt etter vær og temperatur. Det viktigste er å ikke fryse i for tynne klær.
17. mai er ikke noen viktig dag for meg, jeg kjøper aldri noe nytt til meg selv spesielt for den dagen.

Det var vel igrunnen ikke noe nyttig svar.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 20:13   #38
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Snuppa som er 5 måneder da skal ha på seg det samme som jeg hadde for 32 år siden da jeg var 5 måneder...
Det er et rosa sett med lue, kjole og kåpe som min oldemor har sydd. (legger ved et dårlig mobilbilde)

Storebror vet jeg jammen meg ikke, skal sjekke om bunaden han hadde i fjor passer. Hvis ikke den passer selger jeg den og finner på noe annet lurt. I fjor handlet jeg altfor seint, skal prøve å være flinkere i år


Sist redigert av Isa : 23-03-07 kl 12:07.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 09:11   #39
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Bunad på meg og dress på min kjære. Nå er storebror 14 år, og det spørs vel om jeg får på han dressbukse og skjorte i år. Det blir nok en ny jeans, skjorte og dressjakke på han tenker jeg.

Jeg håper at denne passer Jonas i år også..

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 09:43   #40
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai-antrekk

Bunad først, og så skifter jeg etterhvert til kjole.
Håper jeg får tak i en odd molly kjole innen da..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no