Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-22, 14:33   #101
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Snart ferdig med Tunna blå linjen. Men er skuffet over sesong 2, uten å røpe for mye. For et arbeidsmiljø.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 14:40   #102
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Young Royals, sesong to.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 14:49   #103
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Young Royals, sesong to.

Oj! Den må jeg ile inn for å se! Takk for tips.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 15:49   #104
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Snart ferdig med Tunna blå linjen. Men er skuffet over sesong 2, uten å røpe for mye. For et arbeidsmiljø.

Er du? Jeg elsker den serien hardt, jeg ass. Sliter med å huske på at de er fiktive karakterer, faktisk.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 15:52   #105
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Er du? Jeg elsker den serien hardt, jeg ass. Sliter med å huske på at de er fiktive karakterer, faktisk.

Jeg er i utgangspunktet enig! Veldig god serie, og jeg sliter også med å huske at det er fiksjon. Men i slutten av andre sesong, så tar det jo helt av i det vaktlaget der. Lite realistisk.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 16:45   #106
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er i utgangspunktet enig! Veldig god serie, og jeg sliter også med å huske at det er fiksjon. Men i slutten av andre sesong, så tar det jo helt av i det vaktlaget der. Lite realistisk.

Joda, det blir jo mange karakterutviklinger samtidig, men hver for seg synes jeg alle storyene er veldig realistiske, egentlig. Leah sin historie er jo ganske så spesiell, men de andre synes jeg er gjenkjennelige. Hvilke er det du synes er urealistiske, da?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 16:54   #107
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Joda, det blir jo mange karakterutviklinger samtidig, men hver for seg synes jeg alle storyene er veldig realistiske, egentlig. Leah sin historie er jo ganske så spesiell, men de andre synes jeg er gjenkjennelige. Hvilke er det du synes er urealistiske, da?

Har ikke lyst å røpe noe i tråden, og jeg kan ikke lage sånne spoilergreier. Men det handler om relasjonen mellom de ansatte, akkurat det tar jo av helt på slutten. Ikke urealistisk som sådan, men omfanget av det. (Får dessverre ikke prikket deg heller..)


Sist redigert av Hyacinth : 06-11-22 kl 17:26.
Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 21:01   #108
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har ikke lyst å røpe noe i tråden, og jeg kan ikke lage sånne spoilergreier. Men det handler om relasjonen mellom de ansatte, akkurat det tar jo av helt på slutten. Ikke urealistisk som sådan, men omfanget av det. (Får dessverre ikke prikket deg heller..)

Åh. Nå så jeg ferdig siste episode.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 21:04   #109
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.897
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Så ferdig Krig og fred (NRK) i helga. Venter spent på The Crown ses 5

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 21:52   #110
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Ser for tiden Mastechef legends (s11) USA med 17-åringen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 22:08   #111
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.792
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

I tillegg til det andre begynte jeg på.Signora Volpe på Britbox ikveld.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 06-11-22, 22:15   #112
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Åh. Nå så jeg ferdig siste episode.

Jeg så den ferdig nå. Det forrige innlegget mitt skrev jeg etter nest siste. Står for det jeg sa da, men jeg har behov for å snakke om denne serien. Men det kan vi vel ikke gjøre her?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 22:23   #113
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.792
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg så den ferdig nå. Det forrige innlegget mitt skrev jeg etter nest siste. Står for det jeg sa da, men jeg har behov for å snakke om denne serien. Men det kan vi vel ikke gjøre her?

Lurt om dere lager egen tråd så kan de som vil lese. ( ikke sett S2 ennå).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 07-11-22, 23:05   #114
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.926
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har ikke lyst å røpe noe i tråden, og jeg kan ikke lage sånne spoilergreier. Men det handler om relasjonen mellom de ansatte, akkurat det tar jo av helt på slutten. Ikke urealistisk som sådan, men omfanget av det. (Får dessverre ikke prikket deg heller..)

Men hvor har du sett de siste episodene? På NRK ligger bare de første 8 ute.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 23:09   #115
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.146
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Har kjøpt Prime-abbo nå etter mye mas fra sønn 19 år som skulle se the Boys. Vi skal se det Ringenes Herre greiene, nå som GOT-serien er slutt, og den var skikkelig skuffende syns jeg så jeg håper Ringenes Herre blir bedre! Noen som har sett den?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 00:08   #116
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Men hvor har du sett de siste episodene? På NRK ligger bare de første 8 ute.

Høh? Er den ikke ferdig? Jeg så 8 episoder av sesong 2 og følte at der hadde en naturlig slutt, på en måte…?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 01:02   #117
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Har kjøpt Prime-abbo nå etter mye mas fra sønn 19 år som skulle se the Boys. Vi skal se det Ringenes Herre greiene, nå som GOT-serien er slutt, og den var skikkelig skuffende syns jeg så jeg håper Ringenes Herre blir bedre! Noen som har sett den?

Vi elsket Rings of Power, men jeg likte også House of Dragons. Mannen not so much. S1 av The Boys er episk. Kan også anbefale dette på Prime: Jack Ryan, The Peripheral, The Expanse ( ), The Wheel of Time, The Report, The Marvelous Mrs. Maisel, Modern Love, The Mauretainian, Bosch, Veronica Mars og ikke minst; Mozart in the Jungle.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 06:12   #118
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Har kjøpt Prime-abbo nå etter mye mas fra sønn 19 år som skulle se the Boys. Vi skal se det Ringenes Herre greiene, nå som GOT-serien er slutt, og den var skikkelig skuffende syns jeg så jeg håper Ringenes Herre blir bedre! Noen som har sett den?

Rings of Power er fantastisk!! Bare å glede seg House of Dragons var en gedigen, langdryg skuffelse ja.

Ser The Devil's hour på Prime nå, noe av det mest spennende jeg har sett på lenge.
Og The Boys må bare oppleves!!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 07:38   #119
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.459
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Sett ferdig sesong 2 av the Young royals. Bra! Venter på sesong 3

liefje er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 07:43   #120
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Eg ser Etterglød, tunna blå linjen og skal begynne å abbonere på Netflix at slik at eg kan se young royals.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no