Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-17, 23:09   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Uttalelsene i europaparlamentet fra den den polske politikeren gir meg også mer lyst til å gå i tog: http://www.aftenposten.no/verden/Pol...e-616374b.html

Håh. Ja. Jeg så den der i dag. Fanden, ass.

Men så må jeg bare si at jeg tror det er polske kvinner mellom 20 og 40 som kommer til å forandre verden. Jeg kjenner en del i det segmentet, og jeg har virkelig aldri sett maken til arbeidskapasitet, driv, evner, kunstforståelse, gründersans og de sterkeste beina i nesen i manns (hehe) minne.

Så det er jo ikke rart stakkars gubben er redd for at hans dager som maktperson er talte, for det er de jaggu.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 00:11   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Jeg så også at Polen er av landene i Europa der forskjellen mellom lønn for kvinner og menn er minst.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 00:34   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

I forhold til russesangen så jeg låtskriver argumentere med at de ville inkludere trettenåringene med sangen Idioter.

Og ja. Vi har definitivt mye å kjempe for fortsatt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 00:39   #24
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hva er høl i huet? Dagen eller dommen eller rektors reaksjon eller? Du er litt upresis.

Du kan jo gjette basert på det jeg skriver videre i innlegget, men for all del: dommen.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 17:51   #25
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Du kan jo gjette basert på det jeg skriver videre i innlegget, men for all del: dommen.

Puh. Det var bare det at jeg manglet analytiske evner på kvelden.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 17:59   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Til min skam må jeg innrømme at jeg aldri har gått i 8. marstog før. Når det står i Oslo at det starter kl. 17:30 på Youngstorget, er det da lurt å møte opp en halvtime før?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 19:02   #27
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Jeg tenker på de lavtlønnede utenlandske kvinnene nederst på lønnsstigen, som kanskje passer barna våre, eller vasker hus som selvstendig næringsdrivende. De har en lønn som kun er ment for, og egnet til å bo i det landet de kommer fra.

Innvandrerkvinner som lever med vold i nær relasjon klarer ikke samfunnet vårt å fange opp godt nok.

Selv er jeg likestilt og priviligert. Men ja, jeg ser urett i voldssaker og barne saker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 20:27   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Til min skam må jeg innrømme at jeg aldri har gått i 8. marstog før. Når det står i Oslo at det starter kl. 17:30 på Youngstorget, er det da lurt å møte opp en halvtime før?

Nei. Dvs, om du vil foran på torget og høre appellene så bør du det. Skal du bare gå i toget trenger du ikke komme noe før.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 20:38   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei. Dvs, om du vil foran på torget og høre appellene så bør du det. Skal du bare gå i toget trenger du ikke komme noe før.

Jeg tror jeg vil prøve å høre appellene jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 20:40   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Det er ganske dårlig lyd på youngstorget, så da bør du stå fra midten og innover.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 22:33   #31
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg synes den er helt høl-i-huet!

Når det er sagt er jeg minst like (eller egentlig enda mer) opprørt over dette: http://www.bt.no/kultur/Medelever-og...--331286b.html

Noen som vet hvor man kan høre låten nå? Er ikke tilgang på youtube - tenkte åå bruke den med elevene mine til uka.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 08:47   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg er så uendelig drittlei av å høre møkkarussesanger med sjokkerende budskap om hvordan jenter fritt kan brukes til gutters forlystelse bli bortforklart med at "ungdommen vil bare tøye grenser" og det er bare "drøy humor" og at ingen av gutta "egentlig mener det".

Jeg er også lei av å høre norske, velutdannede, middelaldrende menn mansplaine for oss kvinner at det ikke er noe å kjempe for lenger og at likestillingen er i boks, så hva er det egentlig vi driver og maser og gnåler for fremdeles?

Det første er så skrekkelig at en må lure på om de virkelig er så stappteite st de tror de kan slippe unna med å si noe så dumt.

Det andre får meg lynforbanna, særlig når de slenger på at de skulle ønske norske feminister i stedet for å mele sin egen kake hele tiden heller kunne tenke litt på internasjonal solidaritet!

Bare fordi disse idiotene ikke kan ha to tanker i hodet samtidig greier de ikke en gang å skjønne at andre kan ha det. Dessuten virker det ikke som de kan ha én tanke i hodet en gang når de påstår st alt er bra og kvinnedagen kan bare avskaffes.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 10:13   #33
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det første er så skrekkelig at en må lure på om de virkelig er så stappteite st de tror de kan slippe unna med å si noe så dumt.

Det andre får meg lynforbanna, særlig når de slenger på at de skulle ønske norske feminister i stedet for å mele sin egen kake hele tiden heller kunne tenke litt på internasjonal solidaritet!

Bare fordi disse idiotene ikke kan ha to tanker i hodet samtidig greier de ikke en gang å skjønne at andre kan ha det. Dessuten virker det ikke som de kan ha én tanke i hodet en gang når de påstår st alt er bra og kvinnedagen kan bare avskaffes.

Det å miste privilegier, som til å slenge med trakasserende bemerkninger uten å bli motsagt, kan nok oppfattes som at de selv undertrykkes av noen. For noen er det sikkert vanskelig å se ting i perspektiv.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 11:03   #34
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg tenker på de lavtlønnede utenlandske kvinnene nederst på lønnsstigen, som kanskje passer barna våre, eller vasker hus som selvstendig næringsdrivende. De har en lønn som kun er ment for, og egnet til å bo i det landet de kommer fra.

Innvandrerkvinner som lever med vold i nær relasjon klarer ikke samfunnet vårt å fange opp godt nok.

Selv er jeg likestilt og priviligert. Men ja, jeg ser urett i voldssaker og barne saker.

Det finnes faktisk kvinner her i landet også som ikke får jobb med lønn de kan leve (alene) av. I flere kvinnedominerte yrker, særlig innen omsorg, lyses det ut 17 % stillinger, til nyutdanna jenter, som da må jage etter ekstravakter for å få enn lønn å leve av. I Norge i dag. 2017.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 20:32   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Det er en ting som forundrer og forarger meg også LaBanga, det kun i yrker med en stor andel kvinnelige ansatt at det skjer og svært sjeldent i yrker hvor de fleste ansatte er menn. Jeg tror det har mye å gjøre med at det fortsatt er mange som tenker at kvinnen kan jo bli forsørget, som om det er en unnskyldning. Jeg blir så sinna!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 20:35   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er en ting som forundrer og forarger meg også LaBanga, det kun i yrker med en stor andel kvinnelige ansatt at det skjer og svært sjeldent i yrker hvor de fleste ansatte er menn. Jeg tror det har mye å gjøre med at det fortsatt er mange som tenker at kvinnen kan jo bli forsørget, som om det er en unnskyldning. Jeg blir så sinna!

Dette er virkelig ille. Skrekkhistorien i år er jo kommunen i Rogaland som lyste ut 4,72 % stilling for sykepleier. Hva TENKER de med?
Politiet klarer fint å få turnusene sine til å gå opp uten slike ministillinger, så det er klart at det kan man i helsevesenet også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 20:49   #37
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Det verste er at det er de siste 30 årene at disse småstillingene har kommet. Sykepleierne var i mot da arbeidstiden skulle reduseres i sin tid. De måtte jo ha god tid med pasientene sine. Men i "gamle dager" så kunne jo heller ikke sykepleiere gifte seg, så da trengte de jo ikke hjem og passe på familien i tillegg til jobben.

Det er jo bare tull at man må ha sånne turnuser de har i omsorgsyrker, når de ikke har det i politiet og i brannvesenet f.eks. Hørte en forsker som har forsket på dette fortelle at hun hadde snakket med brannmenn for høre hvordan de klarte å få turnusen til å gå opp når alle jobbet heltid. De skjønte jo ikke spørsmålet, for alle jobbet jo heltid.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 20:58   #38
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Det er selvsagt helt håpløst med disse små stillingsprosentene Dessverre tror jeg at vi jenter også til en viss grad kan takke oss selv, da det fremdeles er slik at det er langt flere kvinner enn menn som ønsker å kobbe deltid. Her har vi en jobb å gjøre.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 21:26   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det er selvsagt helt håpløst med disse små stillingsprosentene Dessverre tror jeg at vi jenter også til en viss grad kan takke oss selv, da det fremdeles er slik at det er langt flere kvinner enn menn som ønsker å kobbe deltid. Her har vi en jobb å gjøre.

Dette er jeg HELT enig i. Og så synes jeg det er litt trist at så mange kvinner synes det er så greit at mannen jobber masse så de kan jobbe mindre. Det er sikkert fint når barna er små, men trenden har vært slik at kvinner fortsetter å jobbe deltid lenge etter at ungene er blitt store - fordi det er så deilig å ha en dag å få unna litt på. Jeg skulle ønske at familier delte på både omsorgsoppgaver og på å sørge for inntekt. Jeg tror at noe av grunnen til at kvinner er mye mer syke altså som i borte fra jobb-syke) enn menn, er at deres tilknyting til arbeidslivet i mange tilfeller er svakere. Jobben er det første som ryker når summen av alt i livet blir for stor. Jeg tenker at mange menn ikke alltid lar jobben unngjelde når summen av livet blir for mye, og at det synes på sykefraværsstatistikkene.

Det er noen interessante betraktninger her:http://agendamagasin.no/kommentarer/...r-males-menns/

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 23:42   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 8. mars: Har vi noe å kjempe for?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har aldri gått i 8. mars tog, men i år kunne jeg vurdert det. Feks under faner som "Ta lisensen fra private intimkirurger".

Ja, fy fader, akkurat den der Simonsen eller hva han hete, har gjort meg LYNforbanna de siste dagene!! Hvordan VÅGER han, hvordan i HELVETE VÅGER han å definere halvparten av norske kvinners underliv som "uryddige" og "naturen har jo definert dem som INDRE kjønnslepper, ikke sant?" og tilby å SKJÆRE BORT det han syns ser rotete ut på oss?!?! Hæ!!??

Jeg har faen meg lyst til å FIKE opp den fyren!!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no