Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Introvert eller ekstrovert? Stor og viktig FP-poll
I hovedsak ekstrovert 53 28,04%
I hovedsak introvert 116 61,38%
Skårer stort sett midt på, hverken eller 19 10,05%
The tests are inconclusive 1 0,53%
Introhvaforno` 0 0%
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-17, 11:45   #81
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er en klar ekstrovert. Men, i likhet med flere andre her så merker jeg mer behov for alenetid nå enn da jeg var yngre. Jeg har ingen problemer med å trives i eget selskap, men jeg fylller det som oftest med podcaster og bøker og tvserier, det er lite ro til grubling og selskap med egne tanker. Og jeg får masse energi av å snakke med andre. Jeg tilhører den lille rare delen av menneskeheten som liker møter. I hvert fall om de er godt organiserte så vi kan være effektive. Jeg får gjort mye mer i et godt møte enn om jeg skal sitte for meg selv og utveksle eposter med andre.

I denne testen fikk jeg ESFP - E (Entertainer) og kjenner meg nok en del igjen i det. Særlig nå når en stor del av jobben min nettopp er å stå foran forsamlinger og helst være både faglig og underholdende.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:30   #82
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg scorer ganske likt på hver, men med overvekt på introvert. Jeg trenger mye tid for meg selv.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:42   #83
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg er en stabil INTJ som har et stort behov for å være alene. Motsatt opplever jeg sjelden behov for å være sammen med andre mennesker

Samme her - ordet "selskapssyk" har falt ut av vokabularet mitt for mange, mange år siden. Noen ganger blir jeg nesten litt bekymra for tilstanden. (Og det er ikke det at jeg ikke kjeder meg i mitt eget selskap heller, for det gjør jeg sannelig rett som det er. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:59   #84
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ok, jeg ble ESFJ-T. 0 % introvert, faktisk. Jeg er jo glad i folk, men liker også å gjøre ting alene. Ikke alt jeg kjente meg igjen i, som at jeg liksom heller skulle være optatt av utseende og mote enn politikk. Øøøh... *utensminkepåjobbhverdag*

Der har vi deg i et nøtteskall.

du må ha trykket feil. :kjennerpelle:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:10   #85
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er ESTJ-T og hovedvekt ekstrovert. Men jeg har alltid trengt mye alenetid. Men jeg får energi av positivt samvær med andre og blir passiv av å være mye alene. Har ingen problemer med å dra på tur med folk osv, men i hverdagen må jeg "hvile" mye alene. Jeg fått totalt fnatt av intense folk som aldri vil være alene og misliker sterkt uplanlagte besøk hos oss ( svigers elsker det).

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:27   #86
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg er ESTJ-T og hovedvekt ekstrovert. Men jeg har alltid trengt mye alenetid. Men jeg får energi av positivt samvær med andre og blir passiv av å være mye alene. Har ingen problemer med å dra på tur med folk osv, men i hverdagen må jeg "hvile" mye alene. Jeg fått totalt fnatt av intense folk som aldri vil være alene og misliker sterkt uplanlagte besøk hos oss ( svigers elsker det).

Din introverte motvekt, jeg altså, med ISTJ-T.
85 % introvert viste denne, så da svarte jeg "feil" på undersøkelsen. Jeg tror det stemmer at jeg blir mer og mer introvert med tiden. Før har jeg trodd at alenebehovet skyldes at jeg hadde en mer ekstrovert jobb enn jeg egentlig egner meg til, men nå er jeg masse alene i hverdagen, og trenger fortsatt enda mer tid til meg selv..

Hvis jeg først må få besøk av intense folk, så foretrekker jeg faktisk overraskelsesbesøk, for da slipper jeg å bruke masse krefter på å grue meg til besøket i forkant.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:31   #87
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg måtte ta testen igjen siden jeg ikke kjenner meg igjen i Eventyreren. Fikk det samme nå, gitt ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:40   #88
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er veldig ekstrovert. Det dummeste jeg gjør når jeg er sliten og ungene er hos eksen er å ikke avtale noe sosialt den helgen/dagene. Jeg lades sammen med andre.

Akkurat sånn er det med meg også. Når det er skikkelig travelt så tenker jeg at jeg må få meg litt tid for meg selv, men det gjør meg bare enda mer sliten. Når jeg henger sammen med folk, så blir jeg full av liv innvendig etterpå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:54   #89
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg fatter ikke at dere alltid husker hva dere "er" og hva dere har blitt før på slike tester mht bokstavkombinasjoner.

Jeg har tatt personlighetstester i intervjuprosesser, de samme trekkene dukker opp - formulert på ulike måter, men trekkene er der. Enkelte av disse testene tar noen timer. Bokstavene som mange sikter til her er fra linken tidlige i tråden. Svarer man ærlig får man samme utfall uansett hvilken test man tar.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 14:15   #90
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg er Praktiker, og det kan stemme ganske godt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 14:30   #91
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg fatter ikke at dere alltid husker hva dere "er" og hva dere har blitt før på slike tester mht bokstavkombinasjoner.

Det er jo FP sin #feil". jennom disse snart 11-årene har vi dikutert dette tidvis ofte her inne og mange er opptatt av dette her.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 14:35   #92
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Vi tok denne type test på gamle jobben på teamsamlingopplegg med personlig rapport og oppfølging etterpå. Det ble mye prat kollegaer imellom, så husker godt at jeg fikk samme da. Og at jeg skjønte hvorfor jeg ikke samarbeider så godt/blir fort irritert av kollegaer som er mer følelsesbasert enn meg.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 14:45   #93
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.112
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har tatt personlighetstester i intervjuprosesser, de samme trekkene dukker opp - formulert på ulike måter, men trekkene er der. Enkelte av disse testene tar noen timer. Bokstavene som mange sikter til her er fra linken tidlige i tråden. Svarer man ærlig får man samme utfall uansett hvilken test man tar.

Ja, jeg har også tatt slike tester. Men jeg husker aldri hvilke bokstaver jeg får. Men hvilke trekk jeg har, husker jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 15:16   #94
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

100% introvert. Nei, nå ble jeg overrasket, gitt.

#introvertoginnadvent

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 15:28   #95
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Sitat:

For ISTJ-er er personlig integritet fundamentalt. De følger etablerte regler og retningslinjer uansett hva det måtte koste, de innrømmer sine egne feil og forteller sannheten, selv når konsekvensene av å gjøre det kan være katastrofale.

Moi?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 15:52   #96
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg blir alltid ISTP i disse testene, men kjenner meg ikke helt igjen i beskrivelsen. Jeg er ikke så energisk som de skal ha det til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 16:47   #97
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

I dag ble jeg INFJ-A, Talsmann. Beskrivelsen stemmer godt - både på godt og vondt.

Tok testen på nytt i dag, og typisk nok fikk jeg litt annet resultat.
ENFJ-A endte jeg på i dag, men ligger hele tiden veldig midt på når det kommer til I/E.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 17:06   #98
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Jeg var forresten svært introvert og innadvendt som barn, og har gått mer i retning ekstrovert med tiden. Ingen av mine barn ligner på meg der. Jeg fikk ofte høre at jeg var så stille og forsiktig, mens ingen har noensinne sagt det om mine barn. Jeg ville helst slippe å gå i bursdager, for jeg syntes det var så slitsomt. Jeg ville helst være i fred med bøkene og tegnesakene.

Eldstejenta er den som lettest har blitt overveldet og overstimulert og sliten av for mye folk og for mye som skjer rundt henne, som ikke trives f.eks på konserter med trengsel og høy musikk. Men hun er samtidig veldig utadvendt, sosial og verbalt sterk, og kommuniserer like godt i gruppe som en til en, og har aldri problemer med å ta ordet eller initiativet til noe som helst, så jeg vil nok kalle henne ekstrovert. Ekstrovert, men ganske sensitiv.

Guttungen fungerer rett og slett ikke alene. Da går han helt i spinn. Han må være sammen med andre. Han er om mulig enda mer sosial enn storesøstra, og er også svært utadvent. Jeg har aldri opplevd at han har blitt sliten av mye folk. Han er definitivt ekstrovert.

Yngstejenta er kanskje den av de tre som trives best i eget selskap, og som av og til søker for seg selv for å være litt alene. Men også hun er svært sosial, kommer lett i kontakt med andre barn, tar initiativ og er relativt utadvent, og har aldri blitt oppfattet som en stille og innesluttet type. Men jeg ser at hun fungerer best i settinger med en til en, og er ikke like avslappet og naturlig i større grupper som søsknene er. Og den frenetiske skravlinga kommer like mye av usikkerhet som av behov for å kommunisere. Så hun er nok den som ligner mest på meg av de tre, selv om jeg var stille og hun er skravlete og høylydt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-05-17 kl 17:42.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 18:28   #99
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Introvert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 19:21   #100
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?

Kjente meg vel ikke helt igjen i dette testresultatet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no