Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Pakkeliste telttur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-13, 15:43   #21
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pakkeliste telttur

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Den lampa vi har er ikke dyr. Koster kr 149,- på Clas Ohlson. Den heter LED arbeidsbelysning Artikkelnummer 36-2421, og er genial til camping. Kan lett henges opp i taket i telt stengene og er oppladbar og lyser veldig godt, men ikke for sterkt. Du kan laden den enten på strøm eller i bilen, men en lading varer lenge.

Aha! Den så jeg ikke. Takk!

Gammel 23-05-20, 08:51   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de fleste
Standard

Gammel tråd men muligens aktuell for flere i sommer?

Google gir jo treff på kjente steder, og denne er i alle fall til hjelp for meg som planlegger familiens aller første telttur.

Gammel 23-05-20, 13:22   #23
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt liktvenla er virkelig godt likt
Standard

Supert å dra opp denne igjen!

Nå fikk jeg oppdatert min pakkeliste og fikk nye tips for sommerens tur! Bare spent om jeg får med alt i den lille bilen min

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.