Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-18, 11:04   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Jeg var ute på ski i går og de gamle skiene mine ble ødelagt. Det skjedde noe med bindingen så toppdekslet sprakk og nå får jeg ikke festet skoen inn lengre.

Jeg har søkt litt på Finn og der ligger det ski til salgs med riktig høyde men ikke riktig vekt akkurat. Lengde 180 og vekt 45-55kg lzm. Det er ikke helt meg altså.

Men dere som går på skitur for kos og litt trim, hvilke type ski ville dere kjøpt?
Trenger ikke felleski, har ikke satt meg inn i hva det er heller. Uasett er alt sikkert mye flottere og bedre enn de gamle som jeg har gått på, og de fungerte helt fint. Trenger helt vanlige turski på L 180.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:07   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.806
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig.

Om bare bindingen er skadet og skiene og resten av utstyret er ok ville jeg byttet den bindingen som er ødelagt.
Ofte har sportsbutikker liggende deler eller halve bindingpar slik at dette ofte blir gjort meget billig om ikke gratis som i mitt tilfelle.

De fleste kjedene kjører nå pakkepris på ski og har et rimelig alternativ.

Går du i bare oppkjørte spor eller trenger du noe for fjellet også?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:10   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Jeg syns Madshus Birkebeiner er en PERFEKT mosjonistski. Passe lett, men stødig nok til at du føler du har kontroll. Viktig å tenke på spenn/vekt, sånn som du gjør!

https://www.prisjakt.no/product.php?p=746603


Ellers ville jeg kanskje også prøvd å bytte binding, hvis skia ellers er grei.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:15   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns Madshus Birkebeiner er en PERFEKT mosjonistski. Passe lett, men stødig nok til at du føler du har kontroll. Viktig å tenke på spenn/vekt, sånn som du gjør!

https://www.prisjakt.no/product.php?p=746603

Det er vel den modellen jeg har også, tror jeg - helt grei. Mine begynner å bli gamle da; det er vel snart 15 år siden de forrige skia mine bokstavelig talt gikk og lekte på motorveien.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:18   #5
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.389
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Sportsbutikken bytter binding for deg. Det koster sikkert ikke noe særlig. Ta med skia inn og reparer dem.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:33   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Oki, kanskje jeg skal gjøre det da. En på jobben her sa at jeg kunne bytte binding men jeg trodde det ikke gikk an, jeg da.
Det er sikkert mye rimeligere og det er flott for vi har en dyr ferie å spare til.
Takk for tips.

De nye skiene må jo være flotte for de aller fleste suser forbi meg både oppover og nedover og bortover.
Jeg skjønner jo at skismøring er en vitenskap.
Herlighet som jeg har strevd meg inn i Østmarka de siste dagene. Første kvelden hadde jeg ikke med smøring så jeg var helt dirrete i armene når jeg kom til bilen og klarte såvidt å holde i rattet.. Helt sykt bakglatt.
De andre dagene har jeg iallefall kommet meg sånn nogenlunde opp bakkene men det går jo helt RÆVA nedover og på sletta. Men jeg tar det som en trimtur så jeg staker meg frem. Haha.

Hadde vært morsomt å prøve sånne nymotens ski da.
Skal sjekke de linkene under her og heller kjøpe nytt etter påsken.
Takk for tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:41   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

De nye skiene må jo være flotte for de aller fleste suser forbi meg både oppover og nedover og bortover.
Jeg skjønner jo at skismøring er en vitenskap.
Herlighet som jeg har strevd meg inn i Østmarka de siste dagene. Første kvelden hadde jeg ikke med smøring så jeg var helt dirrete i armene når jeg kom til bilen og klarte såvidt å holde i rattet.. Helt sykt bakglatt.
De andre dagene har jeg iallefall kommet meg sånn nogenlunde opp bakkene men det går jo helt RÆVA nedover og på sletta. Men jeg tar det som en trimtur så jeg staker meg frem. Haha.

Det er derfor det er lurt å kjøpe felleski.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:33   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.824
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Jeg ville kjøpt felleski, da slipper du å tenke på smøring, samtidig som du får grei gli. Må vel være den mest optimale skien for ditt bruk.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:37   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Enten lære seg å smøre (og å rense!) ski, eller kjøpe smørefrie, ja. Med ferie å spare til så ville jeg valgt det første + bytting av binding.

Og så har jeg måttet innse at noe av grunnen til at jeg har klagd over ski og smøring er ikke utstyret, men min egen teknikk. Skikkelig tyngdeoverføring må til for å slippe glipptak, ellers hjelper det ikke uansett ski og smøring.

Det er ikke SÅ hokus-pokus med smøring, altså. Men om du har dårlig glid så kan det være greit å få glidet dem. Det er litt trøblete å gjøre hjemme uten smørebenk og smørejern, så hvis du likevel skal skifte binding, kanskje levere dem på butikken for en prep med det samme? Da renser de dem, glider dem og gir dem en god grunnsmøring, slik at du bare trenger å kline på litt av det Swix-appen sier du skal ha (med de to reservesmøringene den anbefaler deg i lomma i tilfelle glipptak eller kladding).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:41   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Eller preppe og lære å smøre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:42   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller preppe og lære å smøre.

Ja, hvis man gidder.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:44   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Ser Dragen spør i annen tråd, så jeg svarer her: Felleski er altsp nymotens smørefrie ski. De har en "fell" under skia - en stripe i et stopp som glir medhårs og rubber mothårs.


Jeg har begge deler, og Birkebeinerskia har best gli, og jeg liker egentlig å smøre så lenge det er normalt godt vintervær, men når jeg har smørt fire par med ski så ender jeg ofte opp med å velge felleskia til meg selv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:50   #13
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Jeg har lært veldig at det er lurt å ha med skismøring i lomma. Det har gått i blått sålangt så jeg har bare klint litt utenpå.

Og så lærte jeg nå at det er ulike bindinger til ulike sko.
Jeg trodde alle skisko hadde lik type feste. Trodde jeg kunne ta skiene til mannen men de har visst annet feste på skoen. Blæh.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 13:12   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Jeg har et par nye ski til salgs, tror jeg. Ulempen er at de nå er på hytten. Jeg er 176 og veier 72.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:53   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ser Dragen spør i annen tråd, så jeg svarer her: Felleski er altsp nymotens smørefrie ski. De har en "fell" under skia - en stripe i et stopp som glir medhårs og rubber mothårs.


Jeg har begge deler, og Birkebeinerskia har best gli, og jeg liker egentlig å smøre så lenge det er normalt godt vintervær, men når jeg har smørt fire par med ski så ender jeg ofte opp med å velge felleskia til meg selv.

Hvilken annen tråd?
Jeg mener å ha lest om felleski i en tråd men den fant jeg ikke igjen når jeg søkte. Var ikke meningen å spørre om det samme om det finnes en egen tråd for felleski da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 11:58   #16
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

En felleski er ikke helt vedlikeholdsfri, men smøres ikke med tradisjonell smøring. Fell skal renses og impregneres, og i sklisonene brukes glider. Men ja, det er langt mindre vedlikehold og forberedelser enn vanlige ski. Du unngår festesmøring og klister....

Også vanlige smørefrie ski bør prepareres med glider på glidesonene (altså foran og bak "mønsteret") - gjør man det ikke, vil vann mellom ski og snø gjøre at det går skikkelig tregt.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 12:07   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

En HELT annen tråd, bare en vits.

Felleskiene er mest gull på typisk påskeføre, når det begynner å bli varmere og du hele tiden vurderer om du skal orke å smøre klister. Klister er jo gull da, men du og du så klinete.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 12:09   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Og der kom jeg på at jeg må få glidet felleskiene mine snart, det går trått med dem nå.


Og så er de så sensitive for vekten min, for det ble noen med nesten litt i overkant "mykhet", så hvis jeg tar på meg sekk eller legger på meg 4 kilo, så kommer fellene for mye nedi.

Må la være med det, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 12:40   #19
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og der kom jeg på at jeg må få glidet felleskiene mine snart, det går trått med dem nå.


Og så er de så sensitive for vekten min, for det ble noen med nesten litt i overkant "mykhet", så hvis jeg tar på meg sekk eller legger på meg 4 kilo, så kommer fellene for mye nedi.

Må la være med det, da.

De fleste felleski leveres med regulerbare bindinger der man stiller for feste eller glid:


(Kilde: youtube.com)

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 12:55   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Langrennski for mosjonist, rimeligst mulig

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

De fleste felleski leveres med regulerbare bindinger der man stiller for feste eller glid:

Jeg har NIS plate under og en nøkkel som enkelt skyver bindingen foran eller bak. Gliding skal jeg vel fikse med glider og strykejern. Og med rens til fell er alt gjort,
https://www.xxl.no/swix-skin-care-se...F4-100C)%2017/

XXL har gode tilbud på felleskipakker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no