Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Inspirasjon til små balkonger

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-15, 12:28   #61
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Jeg tror Jysk har folde-madrass.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-15, 23:46   #62
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Det ble veldig fint.

Vi tar putene til sofaen inn i stua hvis det regner mye. Vi har ikke plass til kasse ute på verandaen. Inngangen er rett i stua, så da får det bli sånn.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 08:51   #63
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det ble veldig fint.

Vi tar putene til sofaen inn i stua hvis det regner mye. Vi har ikke plass til kasse ute på verandaen. Inngangen er rett i stua, så da får det bli sånn.

Vi bor i Trøndelag. Vi kan ha snøstorm, tropenatt og syndeflod på et døgn, så det er liksom ikke snakk om å må ta inn puter nå og da. Vi må stort sett ta dem inn når vi reiser på rumpen og ikke skal sitte på dem mer. Vi har like mye nedbør som Bergen, bare med mer ustabilt vær og kastevinder mellom regnbygene også.
Sjarmerende!

Jeg ønsker meg en bod på verandaen, rett og slett. Med plass til puter/madrasser, grill, gressklipper osv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:21   #64
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi bor i Trøndelag. Vi kan ha snøstorm, tropenatt og syndeflod på et døgn, så det er liksom ikke snakk om å må ta inn puter nå og da. Vi må stort sett ta dem inn når vi reiser på rumpen og ikke skal sitte på dem mer. Vi har like mye nedbør som Bergen, bare med mer ustabilt vær og kastevinder mellom regnbygene også.
Sjarmerende!

Jeg ønsker meg en bod på verandaen, rett og slett. Med plass til puter/madrasser, grill, gressklipper osv.



Vi bor i Oslo med utemøbler under tak så det holder seg tørt om det ikke blåser for mye.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 15:00   #65
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Jeg forsøker bli enig med meg selv her.. Skal jeg bare la sengen stå ute i regnet? Skal jeg bare la den stå ute under presenning i vinter? Er det virkelig verdt maset å dra presenning over hver gang det regner litt? Er det så dumt med litt "patina"?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 15:05   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Jeg ville gjort det så enkelt som mulig. La den stå ute, dekk den med noe til vinteren, også ser du hvor lenge det holder.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 15:09   #67
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Jeg er fristet til det Kirsebæret... Er for mye styr å hele tiden følge med på været, pakke den inn og ut og i det hele tatt. Jeg har fått den gratis og har ekstra sengebunn, som jeg også har fått gratis, liggende. Null stress egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 15:11   #68
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Da gjør du det, så blir det mer hygge og mindre stress forbundet med det.

(Hvis du kjenner litt på det med sengebunnen, så kan du jo vurdere å behandle sengebunnen med noe impregnering, så holder den seg lengre?)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 15:12   #69
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Da gjør du det, så blir det mer hygge og mindre stress forbundet med det.

(Hvis du kjenner litt på det med sengebunnen, så kan du jo vurdere å behandle sengebunnen med noe impregnering, så holder den seg lengre?)

Nei, det går bra. Tenker jeg bruker opp de to jeg har, så får jeg snekret en impregnert etter det, om det trengs. Er mer at sengen ruster, som jeg har vært litt "bekymret" for.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 18:28   #70
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Inspirasjon til små balkonger

Vi har hatt hjemmesnekret sofa på verandaen i noen år, sommer som vinter. På den madrassen som er mest utsatt for regn har jeg et formsydd tisselaken pluss en voksduk. Bytter ut voksduken hver vår, og lar det stå til.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no