Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hagearbeidstråden 2013

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-13, 10:50   #21
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hagearbeidet til helgen blir å måke j$%&/vla NYSNØ!

Her og.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 20:29   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

tomat går i alle fall fint nå, paprika burde kanskje vært sådd litt før, man kan vel gå greit.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 20:52   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Det ble med tanken på beskjæring, det laver ned med snø.

Har fire store epletrær som skal tas. Vi skal også felle et 60 år gammelt morelltre som er godt over 8 meter høyt.
Denne våren blir litt for spennende for i løpet av vinteren har vi byttet vegger og tak utvendig. Derfor har vi hatt digre stillas rundt hele huset og i alle blomsterbed. Absolutt alt av busker,roser og planter er trampet helt ned. Hva som vil komme opp aner jeg ikke...

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 20:57   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Siden jeg leste meg frem til at rips burde beskjæres etter frost, men før bladene kom, og det er er minusgrader jevnt og trutt, så har jeg latt det være enn så lenge, og andre ting vet jeg ikke om jeg bør beskjære i det hele tatt, så jeg... er litt vel novise på en del sånne ting.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:26   #25
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg har skamklippet ripsbusker og solbærbusker, skamklippet to rhododendron-busker og frisert en.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:49   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Burde jeg klippe roser, kanskje?

Og FY F...ARAO, så lei jeg er av barfrost!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 16:19   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Her snør det igjen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:20   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg skal ha rosenkål, Blå. Skal så rett ut i drivhuset når jeg får det ferdig.

-Jeg har et halvferdig drivhus i hagen. det er barfrost og iskaldt i Bergen, helt uvanlig klima til her å være. I fjor var det krokusblomstring for alle pengene fra slutten av februar. I dag var det 12 minus.

-Jeg har klippet ned en rips, veldig mye. Jeg sager ned en tuja bit for bit, den er helt enormt stor. I tillegg sager jeg ned absolutt alt av rufsete busker og kratt. Det er så mye rot på tomta.

-Jeg har køpt noen kubikk med jord og skjellsand som jeg fordeler i prydhagen og i pallekarmene mine. Mer kalk og mer lufttilgang er målet.

-Inne har jeg begynt å så. Flere frø er til stratifisering i kjøleboden, en del under vekstlys i vaskerommet. Har timer på lyset, så det lyser fra 07 - 23. Jeg sår litt og litt så jeg skal få lang sesong.

-Venter på 2000 løk!

Hva slags drivhus har du fått deg? Størrelse og type og sånt?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:23   #29
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Her må snøen, sakte men sikkert, gi tapt for vårsola. Foreløpig kun terrassegulv som er fri for snø, men det nærmer seg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:37   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Her kom det minst 5 cm nysnø i dag.
Det var jo neeeeeesten snøfritt før påske. Not any more.

Men, det er håp om at det kan bli borte, det er plussgrader på dagtid, og solen jobber med saken. Ungene fikk leke på verandaen i dag, så der er det nesten ikke snø lenger. (men der vokser det jo heller ingen ting.)

Jeg drømmer om drivhus jeg også, men enn så lenge er det ikke gjennomførbart helt enda (men lovet av min mann i vitners nærvær at det skal bli) så det kommer nok planter, i potter, på den verandaen etterhvert, dog er den meget vindutsatt vestvendt som den er, så det er langt lunere på andre siden. Bare det at østsiden naturlig nok ikke er den mest solrike...

Vi får prøve oss frem. Jeg gleder meg.

Jeg har en liten bunke med frøposer liggende som etter planen skal i jorden i påsken. Påsken går mot en slutt, så jeg får kanskje gå løs på det husarbeidet jeg må ha unna før jeg kan kose meg med frø og jord. Middagsgjester i morgen, derfor må nesten "brette sammen og legge bort den tørre klesvasken, rydde stuegulvet for leker og finne det angivelige salongbrordet under alle bøker, blader og papirer og puslespill prioeiteres over hage i kveld. Men i morgen.... kanskje?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:42   #31
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Fortsatt tele i bakken og en god del is og snø. Store dammer av smeltevann rundt på hele plenen. Spent på hvordan dette blir når telen går! Huff, rar vår dette her.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 21:53   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

I dag har mannen hakket bort mesteparten av is og snø fra terrassen. Og jeg har sådd ettårige sommerblomster inne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 22:18   #33
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg sådde cosmos i går. En av de nærmeste dagene skal jeg så erteblomst.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 23:12   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg har et 5-6 m2 fra Hageland i kanalplast. Ikke helt lett å montere, men det gikk. Nå er det ferdig og stauder som skal ha en tid i kulde først bor der nå.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 19:41   #35
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg tok inn noen greiner fra Forsythiaen og den blomstrer på spisestuebordet.
Det spretter opp tulipaner og krokus overalt i hagen som vi flyttet til i fjor sommer, det er veldig spennende å se hva som blir av dem. Har vært litt redd for at det er for kaldt og tørt + mye sol på dem, men aner jo ikke hva jeg skulle gjort evt. for å kompensere siden jeg er fullstendig hageidiot.

Jeg skal rydde rusk i hagen i april.
HV: Jeg hadde tenkt å beskjære rosebuskene i mai, men er det for seint for oss som .. bor omtrent her hvor vi bor?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 20:39   #36
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Det er heller for tidlig, Appelsin, de risikerer å fryse tilbake siden det fremdeles er relativt godt med frost om natta. Vanligvis hadde dette vært en grei tid å gjøre det på, og roser som står inntil husvegg kan man nok ta nå. Mine roseforeldre har tatt den store klatrerosa utenfor soverommet, men ikke rørt resten.

Jeg har vannet i dag, mn er alt for sent ute. Den harde barfrosten har tatt knekken på den gedigne julerose mi, og mange store vintergrønne lider kraftig. Så irriterende, mn jeg kom ikke på at jeg kunne vanne selv om det er dyp tele fø en gartnervenn fortalte det.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 11:03   #37
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg venter på at det skal tine opp litt ute, slik at jeg kan gå løs med grensakser og ikke minst kompostkvernen! Har masse pinner, grener og kvister som har lagt siden i høst.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 11:30   #38
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg har beskjært pæretrær. Mulig det skulle vært gjort om høsten, men jeg gjorde det nå.

Husker første året jeg bodde sørpå med hage - jeg turte knapt å klippe noe som helst av skrekk for å drepe det. :nordlening: Jeg har blitt litt mer brutal med saksa etterhvert.

På blomstersiden er jeg heeelt på bar bakke. Hagen ble gravd opp i fjor, og alle bed ble ødelagt (ikke at de var så veldig fine). Nå er alt gruslagt, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Noe må jeg ha langs veggen, men hva? En slags kasse?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 11:42   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Kasser anbefales varmt, de kan sikres mot snegler i større grad og det er lettere å jobbe og planlegge i kasser. lettere å få det dypt nok og bestemme hva slags jord man skal ha, fremfor å være prisgitt sur leirjord.

Opp mot veggen vil du kanskje ha stokkroser? Eller klematis?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 12:24   #40
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Stokkroser er så fint! Jeg har en veldig fin klematis som vokser i det ene bedet som ikke ble gravd opp. Den klatrer opp langs verandarekkverket. Eller - altan er det kanskje.

Problemet er at det er drenert og gruslagt helt inn til husveggen, så jeg kan ikke bare plante i vei. Og det er ganske lave kjellervinduer, så de jeg finner på av kasseløsninger kan ikke være så dypt. Jjeg innbiller meg at større vekster trenger litt jordsmonn å vokse i?

Just nu er det en blanding av grus, snø og kattebæsj der de gamle bedene en gang var. Lekkert!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no