Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 13:06   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Du må følge med jenta mi.

Sorry, så bare alle trådene med "nå må det vel snart komme et juleforum" og lignende som lå ute på skravlesiden nå nettopp, så da trodde jeg ikke det hadde kommet noe forum. Men NÅ vet jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 14:00   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Men sjimpansebrusen finnes iallefall i en lettutgave....

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 14:20   #23
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Ifjor måtte vi rundt i butikkene å hamstre inn sukkerfri rød julebrus, for de klarte ikke å produsere nok...


Har en ti-åring med diabetes, og jammen skal da han også få julebrus.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:27   #24
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Ultra hadde i fjor... den var faktisk den beste vi har smakt!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 02:18   #25
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Første gangen jeg så brun julebrus tok jeg den med til betjeningen og klaget over at julebrusen måtte være gått ut på dato...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:37   #26
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Første gangen jeg så brun julebrus tok jeg den med til betjeningen og klaget over at julebrusen måtte være gått ut på dato...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:43   #27
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Første gangen jeg så brun julebrus tok jeg den med til betjeningen og klaget over at julebrusen måtte være gått ut på dato...

Ha, ha.....så bra!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:48   #28
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Jøss, jeg visste ikke at de hadde lettjulebrus, jeg. Ikke sjampanjebrus heller. Unnskyld, sjimpansebrus. Det er jo kjempegodt!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:59   #29
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Ikke gi rød julebrus til unger. De er full av e-stoffer som gir hyperaktivitet. Oppdaget det i fjor ja. Storebror ble propell og løp maraton inne i stua. I år har jeg lært og skal ta med egen brus på juletrefesten.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:01   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Ikke gi rød julebrus til unger. De er full av e-stoffer som gir hyperaktivitet. Oppdaget det i fjor ja. Storebror ble propell og løp maraton inne i stua.

Også kalt sukker?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:03   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Jeg finner lett julebrus hvert år. Perler for svin, egentlig, siden jeg ikke drikkerflytende suketter. Den gangen jeg drikker brus må den være ekte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 00:34   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Ja, hadde jeg ikke blitt skikkelig dårlig av sukret julebrus hadde jeg ikke brydd meg så mye om den var med sukker eller ikke. Men jeg elsker julebrus og VIL ha!! Har vært i alle butikkene nå men finner den ingen steder enda. Får bare være litt tålmodig. Er jo lenge til jul enda.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 09:40   #33
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Ikke gi rød julebrus til unger. De er full av e-stoffer som gir hyperaktivitet. Oppdaget det i fjor ja. Storebror ble propell og løp maraton inne i stua. I år har jeg lært og skal ta med egen brus på juletrefesten.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Også kalt sukker?

Det der har søskenbarnet mitt og oppdaget. Av rød julebrus ble de helt hyper men ikke av den brune.
Og for det om de prøvde sånn sukkerfri så be det like ille.

Hadde nemmelig en diskusjon om dette i går og da sa hun det

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:57   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Jeg merker også at det er "noe" med julebrusen (den røde, de har vel ikke brun her engang). Jeg kan godt drikke litt cola uten annet ubehag enn litt luft i magen, men drikker jeg et glass rød julebrus med sukker, blir jeg "rusa", det går rundt for meg og jeg må bare legge meg ned. Såkalt dumping (pga. operasjonen). Merker aldri dette av annen brus (om jeg ikke drikker store mengder da).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:08   #35
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Svigermor har sukkerfri julebrus

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:37   #36
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg finner lett julebrus hvert år. Perler for svin, egentlig, siden jeg ikke drikkerflytende suketter. Den gangen jeg drikker brus må den være ekte.

Enig. Skal jeg først drikke brus, så kan den jammen inneholde sukker også. Jeg brekker meg av light-brus.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:42   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Men noen er faktisk avhengig av at brusen de skal drikke er sukkerfri.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:44   #38
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men noen er faktisk avhengig av at brusen de skal drikke er sukkerfri.

Ja, selvsagt. Skjønner da det. Snakker bare om meg selv jeg. :selvsentrert:

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:46   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Fint.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 01:06   #40
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hvor selger de LIGHT-julebrus?

Light brusen lenge leve!!!

Iset - di har simba light brusen på Rimi på hommersåk vertfall

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no