Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

ESC - Endelig braker det løs!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-11, 00:23   #621
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Thank you, and goodnight!

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:26   #622
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Holder for ørene mens jeg tuslertil sengs.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:28   #623
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Men siden jeg antar det ikke er denne sangen jeg tenker på som har versert på radio gang på gang, hvilken sang er det da den minner meg om?

Eller, HAR jeg virkelig hørt denne mange ganger før?
Det er noe med den der som er kjent... Veldig...

Vinneren altså.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15

Sist redigert av Malama : 15-05-11 kl 00:33.
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:32   #624
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Utrolig glad og lettet for at ikke svenskene vant

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:55   #625
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Jeg likte Lenas låt i år mer enn fjorårets.

Og jeg stemte (naturligvis) på Moldova. Zdob si zdub er slett ikke no tøyseband. Sjekk bare ut plata Agroromantica på spotify. Finfin balkanfolkrock

Var det dem som hadde "Bestemor slår tromme" i 2005?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:58   #626
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Syns Serbia har en fin 60-tallsvibe på låta si..

Ja, jeg elsket den. Makker'n ved min høyre side syntes dog at fargebruken i backdropen var mer forstyrrende enn 60-talls-psykedelisk kul.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 01:02   #627
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Han minnet litt om Jim Morrison skjønner du.

Nei, en ung David Boreanas med langt hår. Slurp.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 01:05   #628
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Jeg kjenner jeg blir sur av den utbredte kompisstemmingen, spesielt i det gamle Sovjet og på Balkan. Det slår jo bena under hele arrangementet!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 01:09   #629
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg kjenner jeg blir sur av den utbredte kompisstemmingen, spesielt i det gamle Sovjet og på Balkan. Det slår jo bena under hele arrangementet!

Liker snål balkanrock jeg, og mgp er av de få mulighetene til å bli utsatt for sånt

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 01:13   #630
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Men altså, vi kompisstemmer jo vi også. 8-10-12-poengene våre gikk til Danmark, Sverige og Finland... Og selv om Aserbajdsjan vant var både Sverige og Italia nærme. Så lenge det ikke er noen låter som skiller seg spesielt positivt ut vil man ha kompisstemming, mens når det er en låt som faktisk er spesiell vil den vinne uavhengig av kompisstemming.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 01:38   #631
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Hva skjedde med min chouchou Amaury ikveld ? Han var jo helt off ?

Dønnkjedelig sang som vant.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 08:14   #632
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!



Danmark og Finland var best.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 08:35   #633
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.



Danmark og Finland var best.

Jeg likte også Danmark godt og, om jeg tør innrømme det, Irland. Gutta fra Irland klarte dog ikke å synge skikkelig når de hoppet sånn rundt og det trakk dem nok ned en del.

Vinnerlåta: Kjedelig og intetsigende!
Sverige: Urk!!
Sveits: Søt, hvorfor floppet den fullstendig?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 09:25   #634
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Sveits: Søt, hvorfor floppet den fullstendig?

Fryktelig irriterende armbruk

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 09:38   #635
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Lillemor begynte å kaste opp når det var 5 land igjen å gi stemmer.

Og så hadde vi det gående hele natta. Men nå har det roet seg, og jeg skulle akkurat se hvem som vant på PVR-opptaket - og så har jeg klart å stoppe opptaket i det jeg løp fra tv:n til henne.

Men nettavisene forteller meg at det var Aserbajdsjan som vant!
Hvordan staver man det egentlig? Ser forskjellige måter i denne tråden og nettavisene har alle sine varianter også. Den her over er fra VG.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 10:54   #636
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Norge endte for øvrig tredje sist, på 17. plass, i semifinale 1. Med andre ord hadde ikke Stella sjanse i havet til å komme seg til finalen.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:49   #637
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Norge endte for øvrig tredje sist, på 17. plass, i semifinale 1. Med andre ord hadde ikke Stella sjanse i havet til å komme seg til finalen.

Skulle gjerne sett at de tok tak i det at man flere steder visstnok ikke kunne stemme på de fem første sangene en lang stund. Det, i kombinasjon med dårlig lydmiksing på de samme sangene, gir jo ikke akkurat gode forhold for stemmehøsting.

Jeg har en liste full av konspirasjonsteorier, men kan jo ikke se bort i fra at hun ikke akkurat sang klokkeklart heller.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:50   #638
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Var det noen i det hele tatt som sang rent i går da?

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:54   #639
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Var det noen i det hele tatt som sang rent i går da?

Maja fra Slovenia sang helt rått i går, og hadde fortjent bedre plassering, men ettersom de fleste nok ble sittende å se på dominatrix-kostymet hennes i stedet for å høre på sangen, så tror jeg hun tapte på det

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 12:22   #640
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Liker snål balkanrock jeg, og mgp er av de få mulighetene til å bli utsatt for sånt

Enig med deg!

Men merker absolutt de nabovennskapelige poengene, som bl.a også vi skandinavere også driver med. Litt teit.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no