Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye sukker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-14, 20:27   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mye sukker

Spiser du i uken? (ikke sukker som er i all mat, men sukker som i godteri, kaker etc)

Hvor mye kunne du tenke deg å spise i uken?


Jeg er litt nysgjerrig på andres sukkerbehov....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 20:30   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Næsj, ikke noe mye. Kan ta litt honning i teen. Har holdt meg unna sukker etter nyttår og har ikke sug lenger.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 20:30   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg har to brune sukkerbiter i tekoppen min hver morgen. Og det er i grunnen stort sett det, jeg er veldig lite glad i søtt godteri (men dessverre tar jeg det igjen med kjærlighet til popcorn og liknende).

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 20:31   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Hvis man tar bort evt sukker i mat, som du skriver, så er svaret ingenting. Lite sukker i mat også, litt sukker i sausen etc. Og generelt lite frukt, men noe blir det jo.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 20:35   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Veldig forskjellig. På hverdager nå så spiser jeg ikke sukker i det hele tatt. Bruker ikke sukker i te eller kaffe eller på havregrøten. Spiser sjelden syltetøy eller annet søtt pålegg, og drikker veldig sjelden brus, så hvis jeg holder meg unna sjokolade og kaker så er det egentlig ikke mye sukker det er snakk om.

I helger og bursdager og sånn så spiser jeg ett kakestykke eller en, maks to, striper sjokolade (fra en 200-grams). Jeg elsker desserter og kaker og sjokolade og hadde gjerne spist mye mer av det, men det går jo ikke lenger. Egentlig så har jeg aldri pleid å spise veldig store mengder på en gang, jeg er ikke en av de som klarer en 200-grams sjokolade på rappen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 08:23   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Det varierer, men jeg prøver å holde meg til sukker på lørdag. Da blir det anslagsvis mellom 60 og 100 gram sjokolade. Ofte blir det noe på søndag også siden vi ofte har dessert eller baker et eller annet da.

Det varierer som sagt og årstiden, aktiviteter og masse annet spiller inn. Generelt er jeg god på å ikke spise sukkerholdig i hverdagene siden jeg har jobbet mye med det, men det slumper jo til at det er venninnetreff, kino, bursdag eller kake på jobb etc.

Jeg kunne spist helt absurde mengder sukker om jeg ikke hadde vært bevisst på å begrense meg. 2-300 gram sjokolade om dagen hadde ikke vært noe problem.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 22-01-14 kl 09:24.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 08:30   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg kunne godt tenkt meg å spise kake til ettermiddagskaffen, og mumse twist gjennom hele dagen.

Det gjør jeg ikke.

I "flinke" perioder holder jeg meg til en troika på lørdag. Men som oftest finner jeg noe lurt i skapet, en sjokoladebit, eller en kjeks til kaffen ca 3 ganger i uka. OM jeg blir budt kake eller sjokolade sier jeg ja takk.

Vi har lite sukker i maten da. Lager det meste fra bunnen av, også sauser så jeg vet at det er litt sukker i omløp, men ikke så all verdens mye.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 08:44   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg spiser noe søtt hver dag, men jeg har blitt ganske flink til å velge de små sjokoladene. Ikke har jeg tenkt å slutte med det heller.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 08:59   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg er ikke en av dem som kan spise litt og nøye meg med det. Da hyler kroppen etter mer. Det er bedre å bare la være. Da slutter jeg raskt å savne det også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 09:00   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg sitter med verdens dårligste samvittighet fordi jeg tryna i godteriskålen til guttungen i helgen.

I praksis spiser jeg ingenting sukker og veldig lite karbohydrater generelt. Jeg føler meg elendig når jeg spiser for mye sukker.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 09:04   #11
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg spiser lite sukker, har sjeldent sug etter søte ting.

Snop/sjokolade har jeg ikke rørt en eneste gang siden en sjokoladeoverdose påsken 2009, jeg liker ikke brus og spiser aldri søte pålegg. Bruker heller ikke sukker i kaffe/te.

Kake står sjeldent på menyen, men jeg tar et stykke eller to i bursdager/til fest.

Spiser frukt hver dag og får i meg litt sukker der.

Jeg har merket at søtbehovet reduseres kraftig når jeg trener mye, kroppen "skriker" etter sunn mat og jeg har rett og slett ikke lyst på søtsaker. Veldig praktisk!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 09:15   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg har sukkeravhengighet, så her må jeg bare kutte ut HELT! Det går ikke an med bare LITT. Jeg har funnet ut at jeg reagerer noe helt voldsomt negativt på sukker. Det trigger noe i meg som ikke er bra. Går nå på et lavkarbokosthold og har kuttet ut all sukker. Det gjelder også frukt. Dessverre, men litt gjør at jeg MÅ ha hele tiden. Målet er å kunne skjeie ut EN gang, i besøk osv, og klare meg med det, men foreløbig så går ikke det.
Det er like ille som nikotinavhegighet tror jeg.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 09:21   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Tja, i hverdagskostholdet er det lite raffinert sukker. Jeg bruker ikke sukker i te eller kaffe, og drikker ikke brus. Men jeg er en sucker for smågodt og sjokolade, og spiser endel sånt i helgene. Det hender det glir på litt sånt i ukene også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:12   #14
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg tror jeg er litt sånn som SpetakkelRandi. Når jeg først begynner, så får jeg sånn sug. Så om jeg feks baker brownies på søndagen, og spiser mer enn to stk, så fortsetter jeg helt til det er tomt. – Sånn et nytt stykke i ny og ne til det er tomt, ikke alt på en gang, det er ikke godt. Men stort sett holder jeg meg på matten, slik at om jeg spiser, så spiser jeg en halv rute sjokolade, og er ferdig med det, eller et kakestykke. Nå for tiden er jeg veldig flink. Men når det skjer ekstraordinære ting, så unner jeg meg det, fordi det hjelper. (Feks når mamma døde, så bakte jeg og spiste sjokoladekjeks så og si hver dag i et halvt år. Men det trenger ikke være mer dramatisk enn litt stresset hverdag, og sutrende barn, da kjenner jeg lysten til å gå i skapet og finne sjokolade med en gang.)

Så akkurat nå, er svaret: Så og si ingen ting.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:14   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Nå spiser jeg svært lite. Min eneste kilde til sukker er stort sett godteri - kanskje litt sukker i teen. Nå er jeg på sukkeravrusning og spiser derfor lite. I forrige uke spiste jeg 150 g sjokolade på godisdagen min. Ut over det har jeg spist et drops, kanskje.

Om man har gått NED av å spise sukker f.eks, så har jeg glatt kunne hatt sjokolade som 30 % av maten jeg skulle ha spist.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:32   #16
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Trolig alt for mye. Jeg kjøper sjeldent godteri og har i skapene, for når det er gjort fråtser jeg til det er tomt. Bruker litt honning på gresk youghurt og har på nøtte/fruktblanding. Spiser det omtrent daglig. På jobb er det ofte noen som har handlet godteri som står fremme til alle, da er det vnskelig å holde seg unna.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:53   #17
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Spiser noen sjokoladebiter, knekkebrød med brunost og kan ta ett glass vin som godt. Men har ingen uvaner. Bruker heller ikke kunstig søtt.

Jeg har trent jevnt mye i sommer, opptil 20 timer i mnd. Tenkte på forhånd at jeg kom til å få lyst på mye søtt og unne meg mye sjokolade. Men det motsatte skjedde. Helt til jeg parkerte sykkelen 14. november, da kom lysten på søtt, og litt trigget mer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 11:05   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg er nok en sukkerfrik. Daglig inntak:

- 2-3 teskjeer med sukker i teen på jobb (og 1 rute kokesjokolade ved siden av)
- honning på et halvt rundstykke som mellommåltid
- 1/2 kopp kakao eller sjokolademelk til kvelds
- typisk 70 gram M om kvelden; det skulle bli ca. 40 gram sukker, ser jeg
- i snitt 5 kjeks eller pepperkaker, med brunost på et par havrekjeks. Og/eller kake!
- kanskje 15 gram karameller/smågodt
- sukker på (havre-/ris)grøt i helgene

Dette er jo ikke bra. Jeg drikker veldig sjelden brus, da, og har blitt flink til å begrense juicen til helgene. Ellers redder jeg meg nok inn på å være lite glad i mat, i bunn og grunn, men jeg spiser ofte og sunt med masse grove kornprodukter og mye grønt. Jeg er lite glad i fett, trener 5 ganger i uka og går/sykler en time om dagen i tillegg.


Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hvor mye kunne du tenke deg å spise i uken?

Se over. Ganger sju.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 22-01-14 kl 11:15.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 11:21   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Med treningsvanene dine, Bluen, så kan du glatt rettferdiggjøre det der

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 11:27   #20
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye sukker

Jeg har ikke peiling. Jeg tilsetter ikke sukker i teen eller kaffen, men spiser jo sjokolade hver dag, og gjerne kake også. Og syltetøy på brødet (sukkerredusert, da, men det blir jo sikkert en del allikevel).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no