Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skomoten nå ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 00:28   #1
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Skomoten nå ...

Jeg var med jenta mi i byen dag på skojakt. Er ikke overmåte motebevisst selv og følger dårlig med på trender - men SKOMOTEN NÅ??
Back to the 80-ies?!?!

Hjelp!

  Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:39   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomoten nå..

Enig! Fryktelig mye stygt! Runde tupper og stygge spisse hæler....uurghh...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 07:25   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomoten nå..

Sukk - og jeg som febrilsk forsøker å fortrenge 80-tallet...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 07:28   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomoten nå..

Jeg vet, det er rett og slett deprimerende. Jeg som tidligere har vært storhandler av sko sliter noe så voldsomt nå, for jeg finner omtrent ingenting som er pent. Godt for økonomien i det minste.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 08:36   #5
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomoten nå..

Det er inn med lave sko!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:09   #6
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomoten nå..

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Det er inn med lave sko!

Ja.
Selv om jeg har vært storforbruker av høyhælte pumps siden jeg var 12, har ballerinaskoene vært sårt savnet noen somre nå!

Men grensen min går ved hvite mokasiner med perlebroderier og - grøss - seilersko.
Jeg holdt på å dette om da jeg faktisk oppdaget det i skobutikken en dag...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:27   #7
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Jeg synes utvalget av sko er stort jeg. Man finner jo både høye og lave heler. Stilett og tykke heler. Basketsko og typen skatesko er vel også fremdeles "in" bland unge? Men selvfølgelig....å finne slike sko man skal ha når man faktisk er på skojakt er jo klin umulig.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:44   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg synes utvalget av sko er stort jeg. Man finner jo både høye og lave heler. Stilett og tykke heler. Basketsko og typen skatesko er vel også fremdeles "in" bland unge? Men selvfølgelig....å finne slike sko man skal ha når man faktisk er på skojakt er jo klin umulig.

Helt enig.Syntes det er veldig mye fint nå!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:49   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomoten nå..

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Enig! Fryktelig mye stygt! Runde tupper og stygge spisse hæler....uurghh...

Runde tupper er da det eneste som teller! (Som det har vært de siste 13 åra for mitt vedkommende .) Jeg synes det virker som om alt er "lov" nå, jeg. For min del går det i alle fall bra, da jeg holder meg til mine myke, runde sko i mine mer eller mindre faste merker - Camper og dess like.

Dere som mener dere bare ser 80-tallsmote: Prøv andre butikker!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 19:35   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Ballerinasko

Ingen kan vel påstå at de er fryktelig 80-talls eller umulige å gå med?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:06   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomoten nå..

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Det er inn med lave sko!

Ikke i Amsterdam! Var innom sikkert 30 skobutikker og det var kun Camper, Ecco og Clarks som hadde et lite utvalg av lave sko.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:09   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Kjør litt sporty-Spice-look som jeg gjør. Da slipper man unna med sneakers og sånt.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:11   #13
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ballerinasko

Ingen kan vel påstå at de er fryktelig 80-talls eller umulige å gå med?

Ja, ballerinaskoene er søte

  Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:22   #14
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Jeg syns skomoten nå er ganske så fin jeg.
Utvalget er stort iallefall.
Syns jeg kommer hjem med nye sko hele tiden

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 21:43   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Jeg synes også skomoten nå er fin. Jeg liker absolutt ikke alt. men har ingen problemer med å finne noe jeg liker. Har til og med kjøpt flere par med ballerinasko, de siste i lakk

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 23:21   #16
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Det bør være mulig å finne noe for enhver smak i vrimmelen av sko. Jeg syns det er mye fint (og mye mindre fint). At tuppene blir butte syns jeg er flott da jeg aldri har syns noe om sko med lange, spisse tupper.

Men finner jeg noe når jeg er på jakt etter sko?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:04   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomoten nå ...

For ei med 41 i sko, er runde tupper flott Jeg trenger ikke spisse sko som blir lengre enn meg selv...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:10   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

For ei med 41 i sko, er runde tupper flott Jeg trenger ikke spisse sko som blir lengre enn meg selv...

Signerer hvert ord, skostørrelsen inkludert.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 08:07   #19
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

For ei med 41 i sko, er runde tupper flott Jeg trenger ikke spisse sko som blir lengre enn meg selv...

Jeg bruker str 36, men jeg syns ikke spisse, lange tupper er noe fint.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 08:57   #20
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skomoten nå ...

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

At tuppene blir butte syns jeg er flott da jeg aldri har syns noe om sko med lange, spisse tupper.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no