Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i Lisboa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 19:12   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Shopping i Lisboa

Min kjære har bestilt tur som overraskelse til meg neste til til Lisboa

Vi skal bo midt i shoppingstrøket
Avienda de Roma 33heter gaten, hotellet heter Roma

vet det er et shoppingsenter som heter Centro Comercial Colombo
Dette skal være et av Europas største shoppingsenter

Har noen tips om spennende butikker?

Skal ha med de to minste guttene også

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:39   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shopping i Lisboa

Almada Forum er et kjempestort shoppingsenter i utkanten av Lisboa (ca 10 min med taxi fra sentrum).

Ellers så tipper jeg at guttene liker å kjøre trikk opp til den gamle borgen (som jeg selvsagt ikke husker navnet på nå..).

Anbefaler også en tur til restaurantområdet Dockers - det ligger helt nede ved elva, nesten under den enorme brua som krysser elva


Lisboa er en flott by!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:41   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i Lisboa

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Almada Forum er et kjempestort shoppingsenter i utkanten av Lisboa (ca 10 min med taxi fra sentrum).

Ellers så tipper jeg at guttene liker å kjøre trikk opp til den gamle borgen (som jeg selvsagt ikke husker navnet på nå..).

Anbefaler også en tur til restaurantområdet Dockers - det ligger helt nede ved elva, nesten under den enorme brua som krysser elva


Lisboa er en flott by!

Tusen takk Sema

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:39   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Lisboa

Så deilig med Lisboatur, heldige du

Det shoppingsenteret du nevner i HI er veldig bra. Et annet som er kanskje enda bedre og større er Vasco da Gama shoppingsenteret. Alle de fine butikkene samlet under et tak, det legger til rette for effektiv shopping!

Jeg ble imponert over sko og veskeutvalget i Lisboa, spesielt de lokale portugisiske merkene hadde mye fint i nydelig skinnkvalitet til særdeles billig penge. Alain Malouikan (eller hvordan det nå skrives ...) har også flere butikker og hyggelige priser, det har vel med relasjonen mellom Brasil og Portugal å gjøre.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:45   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i Lisboa

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Så deilig med Lisboatur, heldige du

Det shoppingsenteret du nevner i HI er veldig bra. Et annet som er kanskje enda bedre og større er Vasco da Gama shoppingsenteret. Alle de fine butikkene samlet under et tak, det legger til rette for effektiv shopping!

Jeg ble imponert over sko og veskeutvalget i Lisboa, spesielt de lokale portugisiske merkene hadde mye fint i nydelig skinnkvalitet til særdeles billig penge. Alain Malouikan (eller hvordan det nå skrives ...) har også flere butikker og hyggelige priser, det har vel med relasjonen mellom Brasil og Portugal å gjøre.

Det du nevner , Vasco de Gama, leste jeg også om
Må dit også

Jeg har blitt lovet en liten pott til shopping, + hele lørdagen til shopping
Men ...hele søndagen skal vi være på banen i Estoril og se på GP-løp.
Rossi er favoritten, og han MÅ vinne dette løpet
Blir sikkert mroro det også

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:15   #6
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shopping i Lisboa

Åhh heldiggrisen!

God tur og god shopping!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 12:38   #7
Krissi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 13
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Shopping i Lisboa

Lisboa er super. Se om du finner butikken med klær fra Ana Sousa. Det finnes 2 butikker i Lisboa. En på det største shoppingsenteret, tror det er Colombo senteret, og en butikk på senteret som ligger rett nedenfor Praca dos Restauradores Kos deg!

Krissi

Krissi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:42   #8
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopping i Lisboa

I en av handlegatene (muligens Rua N. do Almada (parallell til Rua Aurea (Rua do Ouro)) - hvertfall i nærheten) ligger det en bitteliten hanskeforretning som ser ut som et hull i veggen og er bare en lang disk. De har de nydelige hansker i bløteste skinn og fantastisk service. Anbefales!

Kart:
http://www.hot-maps.de/europe/portug...on/homeen.html

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no