Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skomaker på Bislett?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 11:02   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Skomaker på Bislett?

Husker fra tidligere tråd at det skal være en god skomaker på Bislett? Noen som kan tipse meg om hvilken?

Jeg skal blokke ut et par støvletter, er vel noe alle skomakere gjør, eller?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 11:32   #2
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

Jeg vet ikke om det var denne det ble referert til tidligere, men det ligger en skomaker i Josefines gate, rett ved rundkjøringen på Bislett. Butikken ligger rett på stoppet til 21-bussen. Har hørt at den er bra.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 11:51   #3
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

I Josefine gate ja. Rett rundt hjørnet fra KG. Han er veldig flink (og dyr). Har brukt ham et par ganger. En gang for å reparere en søm bak på vinterskoene mine. Han nektet å ta bare den ene - mente begge skoene måtte se like ut. Og ville jeg ikke betale for det, kunne jeg bare ha det så godt.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 15:15   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

Lurer på om det var der jeg endte opp. Hva er KG, Kristelig Gymnas? Det var ihvertfall 40 fjortiser på trikkestoppet rett utenfor denne skomakeren. De kom kanskje fra skolen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:37   #5
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

Skomaker Dagestad

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 11:04   #6
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Lurer på om det var der jeg endte opp. Hva er KG, Kristelig Gymnas? Det var ihvertfall 40 fjortiser på trikkestoppet rett utenfor denne skomakeren. De kom kanskje fra skolen.

KG er Kristelig Gymnas, ja. Det går ingen trikk i Josefinegate, men 21-bussen stopper rett utenfor butikken.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 11:07   #7
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

kanskje ikke helt det som er tema i denne tråden, men jeg har hørt noen historier om en sprø (på en posistiv måte) skomaker på bislett! Noen som kjenner til? En asiater som har masse østlige råd å komme med om rygg og nakke o.l. Som beordrer folk ned på gulvet etter han har sett på skoene for han ser på skoene at man har ryggproblemer f.eks.

Noen som har hørt om?

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 10:49   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

kanskje ikke helt det som er tema i denne tråden, men jeg har hørt noen historier om en sprø (på en posistiv måte) skomaker på bislett! Noen som kjenner til? En asiater som har masse østlige råd å komme med om rygg og nakke o.l. Som beordrer folk ned på gulvet etter han har sett på skoene for han ser på skoene at man har ryggproblemer f.eks.

Noen som har hørt om?

Nei, men han høres festlig ut!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 23:41   #9
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: Skomaker på Bislett?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nei, men han høres festlig ut!

ja han er visst det

ingen andre som har hørt om heller?

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no