Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine topper til litt store pupper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 08:36   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine pupper til litt store topper

Er D-cup stort?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:48   #22
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine pupper til litt store topper

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Er D-cup stort?

Nei, de er vel middels store?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:52   #23
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine pupper til litt store topper

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Er D-cup stort?

Skrev vel litt store. Ikke stort.
Man kan ikke si at dene ene er stor og det andre lite. Er du 182cm om har 95d-cup så er det klart det ikke ser stort ut.
Jeg er 172 og bruker 75d og DD. Det ser stort og "bomsete" ut hvis jeg har på feil klær ja.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:54   #24
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Kjempemorsomt at man tuller med overskriften assa. Ho ho.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:59   #25
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Jeg er 1,65 cm høy og tenkte vel min høyde når jeg sa det er middels. Og litt store er vel middels ja.

Har du en god bh? Det gjør underverker for brystene og gjør det lettere å finne topper som sitter pent.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:03   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg er 1,65 cm høy og tenkte vel min høyde når jeg sa det er middels. Og litt store er vel middels ja.

Har du en god bh? Det gjør underverker for brystene og gjør det lettere å finne topper som sitter pent.

Jada. Er topper som er big issue. Prøvde noen sånne litt korte bolerosaker i ull her om dagen. De rakk meg til midt på brystet ca. Og skjorter får jeg ikke igjen uten at de er for store ellers oftest. Strikkegensere ser ikke pent ut det heller syntes jeg. Formsydde topper... da er avstanden fra skuldrene til sømmen under brystet for kort, så den havner midt på.
Så da er sitter vi igjen med?

Lurer på hva klesprodusentene tenker. Jeg har en ganske vanlig kropp. Litt stor rumpe og litt ekstra foran.. og klær er vanskelig å få til å sitte uten at det henger og slenger i livet. Man skal visst være formløs.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:03   #27
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Jeg har alltid fått høre at jeg har store pupper. Jeg er 178-179 cm og har D-cup, men de er ikke store.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:05   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg har alltid fått høre at jeg har store pupper. Jeg er 178-179 cm og har D-cup, men de er ikke store.

Jeg føler meg ikke enorm jeg heller. Men ser jo at jeg nok ligger på plussiden av skalaen. Nok til at jeg ikke kan handle i vilden sky.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:22   #29
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Her, Pastill, er noen som har tenkt på problemet ditt. Flott side med masse tøy for barmfagre kvinner.

http://www.bravissimo.com/

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:26   #30
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Høh. Er du sikker på at du bruker riktig BH-størrelse? Jeg er nemlig like høy som deg og bruker 70DD (evt. 70 E, hvis det er padding i Bhen), hvilket tilsvarer 75 D i koppstørrelse. Jeg syns overhodet ikke jeg har store pupper, og føler at jeg kan bruke det meste av topper.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:44   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Dere som synes at D er små eller mellomstore pupper: Lurer virkelig på hva dere tenker om oss som har A og B. "Stakkars unormale fjøler - at dere ikke legger inn silikon?"

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:11   #32
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dere som synes at D er små eller mellomstore pupper: Lurer virkelig på hva dere tenker om oss som har A og B. "Stakkars unormale fjøler - at dere ikke legger inn silikon?"

Jeg kan bare svare for meg selv og jeg tenker ikke at små pupper er unormale. Og jeg tenker ihvertfall ikke at noen bør legge inn silikon.

Når jeg tenker meg om så er jeg igrunnen ikke så veldig opptatt av hvordan andres pupper ser ut.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:43   #33
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dere som synes at D er små eller mellomstore pupper: Lurer virkelig på hva dere tenker om oss som har A og B. "Stakkars unormale fjøler - at dere ikke legger inn silikon?"

Nei, jeg tenker vel at det er ganske mange som tror de er A eller B som faktisk er C eller D, men som bruker for stor BH rundt ryggen. Det viktigste er vel at man føler seg vel med seg selv, ikke hva andre tenker. Og jeg må innrømme at jeg ikke pleier å gå rundt og lure på hvilken BH-størrelse andre bruker.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:10   #34
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og jeg må innrømme at jeg ikke pleier å gå rundt og lure på hvilken BH-størrelse andre bruker.

Jeg gjør Dvs, jeg tenker på hvilken størrelse de egentlig burde bruke. Men jeg er "miljøskadd", har solgt bh`er i 10 år.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:36   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Beklager avsporing av tråden din, Pastill. Som dere skjønner har jeg ikke mange tips å bidra med, da problemet er ukjent.

Når jeg først har kjørt tråden i grøfta, må jeg legge til at jeg lurer på hvorfor det etter sigende skal være så mange som bruker for stor omkrets på BH-en. Man hører jo om folk som har gått med 85 i alle år og så plutselig begynner med 70. 15 cm er da enormt mye - enten måtte vel 85-BH-en ha falt av, eller så ville vel 70 ha gnagd seg inn og lagd kjøttsår i flesket? Forklaring, Jålebeinet? Jeg har målt meg, og er 70 rundt der hvor BH-en sitter. Da skal jeg vel bruke 70, da?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:58   #36
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Nå aner jeg virkelig ikke hvordan de måler, men cluet er i alle fall at BHen skal sitte ganske stramt på ytterste hakk. Jeg gikk rundt en rekke år i den villfarelse at jeg var 80 B. Og jeg fikk beskjed om at hvis jeg hadde brukt riktig BH under amming så kunne jeg ha unngått litt heng. Jeg var i en skikkelig undertøysforretning og fikk tilpasset og prøvd mange forskjellige BHer. Det pussige er at en BH i 75 C kan se for stor ut i koppen, fordi den sitter helt feil, mens den samme BHen i 70 DD sitter veldig pent.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:10   #37
Melonina
Fullverdig medlem
 
Melonina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 59
Melonina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Jeg synes Massimo Dutti har mange fine skjorter/bluser - fine snitt, med midje og da kan man jo velge om man vil kneppe helt igjen opp til halsen eller ikke.

Melonina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:12   #38
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Man skal måle seg under brystene. La gjerne noen andre måle deg, det er vanskelig å måle seg selv (kan bli skeivt bak i ryggen). Mål så midt på brystene. Differanse på 10 cm = A, 15=B osv. Dette igjen er selvfølgelig bare en pekepinn, størrelsene kan variere fra merke til merke og modell til modell.

Elinblu: hvis du måler deg til 70 cm så bruk dette som utgangspunkt. Føler du av denne ryggvidden gnager deg i siden og det tyter ut over og under så går du opp en størrelse eller prøver en annen modell. Et lite tips er at blondestoffer tøyer seg fortere i bruk enn vanlig stoff (tenker her på rundt ryggen).

Det er derfor man skal stikke innom fagfolk, disse har/bør ha kunnskap om hva de selger og dytter deg inn i prøverommet og gir seg ikke før de finner en bh som sitter perfekt og som du liker. Så får heller prisen være underordnet.

Den vanligste feilen er som nevnt av Gaia at man prøver nye bh`er på det innerste hakket. Jeg har hatt mange kunder som fikk seg en a-ha-opplevelse på akkurat det der. Det samme med slanke, men brystfagre unge jenter. Husker spesielt en jente, hun nektet å tro på meg hvilken størrelsen hun egentlig var før jeg viste forskjellen på kroppen hennes .


Sist redigert av Jålebeinet : 14-09-07 kl 14:24.
Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:21   #39
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Den vanligste feilen er som nevnt av Gaia at man prøver nye bh`er på det ytterste hakket.

Er ikke feilen at man prøver den på det innerste hakket og skal prøve på det ytterste, for å ha litt å gå på når BHen etterhvert tøyer seg?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:54   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine topper til litt store pupper

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Høh. Er du sikker på at du bruker riktig BH-størrelse? Jeg er nemlig like høy som deg og bruker 70DD (evt. 70 E, hvis det er padding i Bhen), hvilket tilsvarer 75 D i koppstørrelse. Jeg syns overhodet ikke jeg har store pupper, og føler at jeg kan bruke det meste av topper.

Hm. Det er det samme som jeg bruker, utenom i ammeperioden.

Jeg har definitivt store pupper. Bare spør Rhett. Og noen av de mannlige kollegene mine. :øynene mine er HER oppe!:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no