Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule klær til min rocka kunstnermann?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 19:36   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Kule klær til min rocka kunstnermann?

Hvor finner jeg det? Jeg har handla på H&M (ungdomsavdelingen) og Blend, noen som har tips om andre steder? Han nekter å gå i t-skjorter med trykk i college-stil eller merkenavn, og går ikke i formelt tøy av noe slag, ikke engang på fest. (Til nøds en Hawaii-skjorte eller noe slikt.) Og ja, det er jeg som kjøper alt tøyet hans...

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 19:49   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Brandstads eftf
JC
Jack&Jones
Backe Match
Carlings

Det er de jeg kommer på i farten. Masse kule klær.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:09   #3
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Takker for råd, jeg har også en rockemann som er vanskelig å finne klær til.
Han tilhører til alt overmål den gamle 80-talls rockeskolen som kun skal gå i pinetrange stretch-jeans - og dem har det jo ikke akkurat vært overflod av de siste 15 årene.

Så det har ført til at vi de siste 10 årene har handlet buksene hans på Bedis på Grønland de gangene vi har vært i Oslo, for de er de eneste som har hatt sånne bukser som han er ute etter til en overkommelig pris.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:12   #4
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Han tilhører til alt overmål den gamle 80-talls rockeskolen som kun skal gå i pinetrange stretch-jeans -

Det problemet har jeg ikke med min mann, han vil kun gå i bukser som er et nummer for store..

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:15   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Pinetrange stretchjeans?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:21   #6
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Pinetrange stretchjeans?

Heldigvis for ham, så var det nøyaktig den type menn jeg syntes var sexy da jeg var 19.
Det er det forsåvidt fremdeles!
(Jeg har alltid likt rockegutta fra 80-tallet...)
Og sånne som ham var det ikke mange igjen av i 1996.
Jeg synes han er fiiin, jeg...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:22   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Er det ikke massevis av pinetrange stretchjeans nå for tiden da, både til menn og damer?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:30   #8
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er det ikke massevis av pinetrange stretchjeans nå for tiden da, både til menn og damer?

Ja, nå, ja.
Ingen er mer glad for det enn min mann.
Men i mange år fantes det bare slike med veldig "jentete" passform eller sånne som var trange i lårene og med bootcut nederst.
Eller med noe fancy trykk eller broderi på baklomma.

Buksene på Bedis, derimot - de passet perfekt både til rockejenter og -gutter.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 21:57   #9
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kule klær til min rocka kunstnermann?

Mannen har masse klær fra Jack & Jones (skrives det sånn), jeg har bestemt litt at han ikke er en pyntegutt. Må innrømme at jeg er litt svak for 50-tallet, untatt de spretne hårsveisene...

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no