Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til hold-in undertøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 08:01   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til hold-in undertøy

Skrev tidligere ett innlegg om at jeg snart må ikle meg kjole (bryllup) - og igrunnen gruer meg.

Har de siste årene fått mange kilo på magen, noe jeg aldri har hatt før, og slett ikke klarer å venne meg til. Og nå snkker jeg ikke om en liten myk kul helt nederst på magen altså - jeg snakker " gravid-i-sjuende måned-mage" ( Og, nei - jeg overdriver ikke, dessverre).

Så jeg trenger noe som former kroppen litt, og gir meg en moderat utgave av magen min.

Bestillte denne på Figleaves, og trodde jeg var reddet. Men den holder dessverre ikke inn noe som helst, så det var 700 kr. rett ut av vinduet. : (

Vedlagte bilder
Filtype: jpg spanx.jpg (6,0 KB, 20 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:05   #2
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

Det jeg trenger, er noe som dette:

Men tør ikke bestille mer på nettet - må tydeligvis prøves først. Noen som vet om butikker som selger noe lignende - eller har andre tips til koppsformende undertøy?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg waist cincher.jpg (2,3 KB, 16 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:08   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

Undertøysforetninger har slike på bildet og de er veldig greie, bortsett fra at de har en tendens til å rulle ned. Jeg ville satset på en body med hold in, jeg skal snart tvinge på meg min.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:10   #4
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det jeg trenger, er noe som dette:

Men tør ikke bestille mer på nettet - må tydeligvis prøves først. Noen som vet om butikker som selger noe lignende - eller har andre tips til koppsformende undertøy?

Denne har min mor, og jeg prøvde den. Når jeg stod foran speilet funket den perfekt! Jeg hadde slank og stram midje, og følte meg skikkelig lekker. Så gikk jeg bort og satt meg i sofaen, og plutselig bulte den ut på de rareste måter. Måtte bare ta den sv igjen. Hvem går i selskap der man absolutt ikke sitter?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:11   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

:kjenner seg igjen: Vurderer å bruke sånn daglig

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:17   #6
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Denne har min mor, og jeg prøvde den. Når jeg stod foran speilet funket den perfekt! Jeg hadde slank og stram midje, og følte meg skikkelig lekker. Så gikk jeg bort og satt meg i sofaen, og plutselig bulte den ut på de rareste måter. Måtte bare ta den sv igjen. Hvem går i selskap der man absolutt ikke sitter?

Ja, det var igrunnen med tanke på dette jeg valgte den jeg gjorde - den festes til bh'en, så den kan ikke rulle ned.
Hadde den bare ikke vært så myk at den slett ikke er hold-in....

Vanlige hold-in strømpebukser strammer jo fint inn.
Men med min nåværende mage, blir det ikke akkurat pent med "overhenget"...

Så jeg må ha noe som går helt opp til bh'en.

Body vet jeg ikke om jeg vil ha - for da synes jeg det er vanskelig å få bh-delen til å passe perfekt.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:19   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

Det var jo en billig en som ble best i test i Kamille i fjor. Var det Cubus tro?
Jeg har den og den er grei nok, tror ikke den ruller ned. Lenge siden jeg har brukt den.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:32   #8
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, det var igrunnen med tanke på dette jeg valgte den jeg gjorde - den festes til bh'en, så den kan ikke rulle ned.
Hadde den bare ikke vært så myk at den slett ikke er hold-in....

Vanlige hold-in strømpebukser strammer jo fint inn.
Men med min nåværende mage, blir det ikke akkurat pent med "overhenget"...

Så jeg må ha noe som går helt opp til bh'en.

Body vet jeg ikke om jeg vil ha - for da synes jeg det er vanskelig å få bh-delen til å passe perfekt.

Den rullet ikke ned. Men den var så stiv ved hempene at de i seg selv lagde valker som faktisk ikke var der.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:38   #9
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Den rullet ikke ned. Men den var så stiv ved hempene at de i seg selv lagde valker som faktisk ikke var der.

Skjønner hva du mener. NYE valker vil jeg ihvertfall ikke ha!!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:43   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Like etter fødselen sist brukte jeg noen greier fra Oroblu, det var som den øverste, kraftige delen av ei hold-in-strømpebukse, uten bena (gikk bare litt nedpå lårene). Syntes det fungerte bra, og kostet ikke all verden heller. Den går ikke like høyt som de på bildene over da, bare opp til midjen. Så man blir litt som en veps hvis man skal ha en skikkelig ettersittende kjole, men under klær som ikke er helt avslørende går det bra. Den holder i allefall inn magen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-09-07 kl 08:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:44   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Jeg har dårlig erfaring med alt som har stivere. Det der korsett som vant i KK for et halvt år siden virket ikke på meg: stakk og var skikkelig ubehagelig. Hold-in bodyer gir stygg trusekant, selv under kjoler, medmindre de er så løse at de ikke har noen hold-in effekt.

Jeg har vært mye mere fornøyd med en elastisk høylivet langtruse (Cette) som jeg kjøpte på Marinka. Fikk veldig god hjelp der også. Nå er mitt problem kjerringvalker i livet, så jeg ville anbefale deg å dra til en god lingeributikk og prøve deg frem.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:46   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Den der Cubussaken er en slags boxer. Hold inn strømpebukser er håløst synes jeg - de bare ruller ned.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 08:47   #13
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Vi har noen damer som lager de flotteste korsett og andre klær her i Arendal. Korsettene er som tatt ut fra Tudor-dynastiet, og er fantastiask lekre. Jeg har så lyst på et slikt, men dessverre er prisen godt over 10 000,-

Aldri i livet om jeg betaler så mye.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:07   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Jeg har denne fra TV Shop.

En svart og en hudfarget, str. M.
Den hudfargete er prøvd på, den svarte er helt ubrukt. Om du vil kan du få kjøpe.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:19   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy.

til vårt bryllup i fjor kjøpte jeg en slags hold in kjole gjennom jossefson.no
Den var genial. kunne ta av stroppene og så den ble stroppeløs.

Har og i ettertid kjøpt en sånn form in "truse" på lindex. De er og geniale.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:31   #16
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har denne fra TV Shop.

En svart og en hudfarget, str. M.
Den hudfargete er prøvd på, den svarte er helt ubrukt. Om du vil kan du få kjøpe.

Har en sånn også,jeg - men den holder heller ikke inn noe som helst...

What's wrong with me??

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 09:48   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har denne fra TV Shop.

En svart og en hudfarget, str. M.
Den hudfargete er prøvd på, den svarte er helt ubrukt. Om du vil kan du få kjøpe.

De så jo unektelig fine ut, men FUNKER det da? Holder de inn som de skal?

  Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 10:12   #18
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Altså, har man mage, så har man mage. Finnes ingen mirakelkurer.
Man blir ikke automatisk 90-60-90 av å ha på en sånn, noe jeg smertelig har måttet innse.

Det den gjør er å slette ut, slik man ikke ser like slapp og valkete ut, og man tar seg bedre ut i klær, rett og slett.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 11:05   #19
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Altså, har man mage, så har man mage. Finnes ingen mirakelkurer.
Man blir ikke automatisk 90-60-90 av å ha på en sånn, noe jeg smertelig har måttet innse.

Det den gjør er å slette ut, slik man ikke ser like slapp og valkete ut, og man tar seg bedre ut i klær, rett og slett.

Altså - for å kunne blitt 90 - 60 - 90, så måtte den hold-in greia klemme noe JÆ.... OPPOVER. *ugg*

  Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 11:25   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hold-in undertøy

Jeg har en body, og kan ikke forestille meg at noe som stoppet under puppene ville gjøre samme nytten. Den gjør selvfølgelig ikke magen helt flat, men strammer opp og glatter ut. Ingen snodige valker. Den er et helvete å få på seg, men når den er på er den behagelig. I en ordentlig undertøysforretning vil jeg tro at de har bodyer til alle puppestørrelser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no