Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor finner man ut hvor noen ligger gravlagt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 18:49   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner man ut hvor noen ligger gravlagt?

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 12-12-06 kl 07:50.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:00   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man ut hvor noen ligger gravlagt?

Disse opplysningene tror jeg du lettest får ved å henvende deg til sykehuset som tok hånd om dere, dessverre. Kanskje du kan skrive et brev der du ber om detaljer om hva som har skjedd etterpå? Bare adresser det til avdelingen (oversykepleier er en god start) og be om at du får skriftlig tilbakemelding.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:06   #3
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Hvor finner man ut hvor noen ligger gravlagt?

Kjære deg, for en forferdelig vanskelig ting å måtte forholde seg til i sorgen over datteren din.
Kan du sende et brev til sykehuset, så slipper du å ta det over telefonen? Eller er det kanskje like vanskelig å skulle formulere et brev?

Jeg sender deg en pm, har en venninne som har opplevd noe liknende,men hun vil sikkert ikke at jeg skriver om det her.

Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:07   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner man ut hvor noen ligger gravlagt?

Du får mange gode råd her, så jeg har ikke noen fler å komme med -
men jeg forstår så inderlig godt følelsen av at du ønsker en grav å gå til!

Lykke til - jeg håper du finner ut hvor jenta di er gravlagt!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no