Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Juleverksted

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 15:22   #1
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Juleverksted

Nå har Frida og jeg nettopp kommet hjem fra juleverksted på Steinerskolen. For et fantastisk opplegg!! Frida fikk bake pepperkaker, støpe lys, male på lerret, lage bivoksengel, gå på dukketeater og spist muffins. Og selvsagt avsluttet vi det hele med ansiktsmaling.

Så nå er vi gode og slitne begge to. Mannen lager pizza og så skal vi selvsagt ha hjemmelagede pepperkaker til dessert.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:31   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleverksted

Vi har kommet hjem fra Juleverksted i barnehagen som minsten går i.
Litt morsomt å tenke på at jeg satt i FAU det året det ble bestemt at barnehagen skulle begyne med det. (det var mens de to eldste gikk der)

Så nå er det bakt peperkaker, laget julekort og til/fra lapper. Dorullnisser med skikkelig sauehår og piperenser engler (skikkelig søte og vnskligere å lage en det så ut til) Sist men ikke minst, appelsin med nelikspiker. (det lukter godt)
Julekurver lagde vi ikke i år, men har tenkt til å lage det pluss sånn lenkesak her hjemme sammen med ungene. Måfornye den vi hadde på juletreet i fjor.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:21   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleverksted

Høres ut som en kjempeflott dag. Går hun i steinerbarnehage? Eller var det sånn som var åpen for alle?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:21   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleverksted

Så sliten at jeg ikke fikk dra henne med meg på en tur i mørket. Jeg fikk sett inn i mange hjem, altså. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:56   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleverksted

Det høres kjempekoselig ut Vimsen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 18:22   #6
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleverksted

Så koselig.
Vi har et lignende juleverksted foran oss, den 10 desember.
Vi som sitter i styret for bedriftsidrettslaget på jobben arrangerer hvert år juleverksted for ansatte/ medlemmer med barn. Vi leier inn to friske damer fra Steinerskolen, og de er utrolig flinke.

Ellers har vi hatt litt julestemning her hjemme i dag da. Julemusikk, baking av "sjakkruter" og stearinlys er stemningsfullt selv om det regner ute.
Jeg har pakket inn de første julegavene, og mannen har sørget for at det dufter grønnsåpe i heimen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:22   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleverksted

Det hørtes veldig koselig ut!

Her er kjøkkenet vasket fra gulv til tak i helga. Når jeg vasket vinduene så klarte jeg ikke å dy meg, så jeg er sikkert førstemann i Trondheim som har julegardinene oppe Jeg elsker juleforberedelser! Mine foreldre kommer på besøk i jula - mamma uttrykte i dag bekrymring for at jeg var ferdig med jula når de kommer på lillejulaften... Sånn er det når man er ivirg på å komme igang med forberedelser

Nå skal de siste pakkene på adventskalenderene pakkes inn!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:57   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleverksted

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Høres ut som en kjempeflott dag. Går hun i steinerbarnehage? Eller var det sånn som var åpen for alle?

Den var åpen for alle.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Så sliten at jeg ikke fikk dra henne med meg på en tur i mørket. Jeg fikk sett inn i mange hjem, altså. Fnis.

Tre timer med juleaktiviteter sammen med 500 andre barn holder.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:21   #9
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Juleverksted

Naboen ba meg med dit, men jeg orket ikke. Sambo har ikke vært hjemme
i helgen så jeg orket ikke to stk med meg alene. :lat:

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no