Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Scientologisprøyt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 19:55   #1
to hen
***al-logisk
 
to hen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
Innlegg: 132
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Scientologisprøyt

Tok en flott test hos scientologikirkens webside idag. Fant ut at jeg er i faresonen for det meste, og trenger counseling. Spesielt i "responsibility"-sonen. Jeg kan altså bli et mer lykkelig og helhetlig menneske hvis de får slippe løs sine hjernevaskere på meg... no way!

http://www.scientology.org/oca.htm

P.S - gidder du ta testen ikke legg ved noe av dine faktiske personlige opplysninger hvis du ikke vil ha noen av psychoene deres på døra.


Sjekk ut denne for litt motvekt:

http://www.xenu.net/

__________________
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:33   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Jeg syns hele scientoligigreiene er ganske skummelt, jeg - etter å ha vært på et foredrag med folk fra "Exit" eller hva det var de kalte seg...
Disse som driver og deprogramerer folk som bl.a. har vært i klørne på scientologene...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:35   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Jeg fikk ingen overraskende resultater på testen. Men jeg ville gjerne hatt en advarsel på forhånd om at det var 200 spørsmål å svare på.

Scientologene vet jeg svært lite om, så de skal jeg ikke uttale meg noe om. Men jeg kan med stor sikkerhet si at dersom jeg skulle trenge hjelp, så ville jeg ha oppsøkt en profesjonell psykolog fremfor et kirkesamfunn.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:38   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Har ikke lyst eller ork i kveld til å ta en så lang test.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:42   #5
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Jeg ble huka inn på gata, skjønte ikke til hva. Svarte på et stort spørreskjema og trodde jeg gjorde noen en tjeneste, var med i en spørreundersøkelse eller noe. Da jeg var ferdig og ville gå, fikk jeg beskjed om at jeg skulle inn på et kontor å få "resultatet". Mannen fortalte meg at jeg hadde bunnskår på alt og hadde fælt og trengte hjelp. "Hva var de de hadde gjort med meg?" Han fikk meg omtrent til å begynne å grine. Også hadde han selvfølgelig løsningen til meg. Holt på å gå på limpinnen jeg. Skikkelig skummelt.

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:46   #6
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Skumle saker. Jeg har ikke tatt testen, kommer ikke til å gjøre det heller. Liker ikke helt sånne livssyn som prøver å hjernevaske folk til at de trenger noe de kan tilby. Det går over streken for meg.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:04   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Jeg er en tapt sjel. Streken min gikk opp og ned som en berg og dalbane.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:05   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Skumle saker. Jeg har ikke tatt testen, kommer ikke til å gjøre det heller. Liker ikke helt sånne livssyn som prøver å hjernevaske folk til at de trenger noe de kan tilby. Det går over streken for meg.

Scientologer er noen ordentlige skumlinger. Sjekk ligningen til scientologlederne i Norge, så ser dere hvorfor. Etter å ha tatt den berømte personlighetstesten starter man et kursprogram. De første kursene er relativt rimelige, kanskje bare en tusenlapp per session. Når offeret sitter skikkelig i klisteret og Scientologikirken har overbevist deg om at du lider av alvorlige personlighetsforstyrrelser, må du bla opp adskillig flere tusenlapper per konsultenttime.

Kirken har ca 200 medlemmer i Norge, og de har flashy lokaler på selveste Karl Johan. Her er det penger i omløp altså!

Sjekk denne linken for mer info. Sjekk kursplanen når du klikker på videosnuttenn som gir omvisning i lokalene til menigheten

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1498220.ece


Sist redigert av daffy : 26-11-06 kl 22:11.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:07   #9
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Jeg gjorde det ganske greit egentlig, var stort sett i en desireable state. Var litt skuffet over at de ikkekom med noe spennede ogdramatisk sprøyt, men jeg er kanskje ikke fristende som medlem

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:14   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Jøss. Ikke noe var inne på den grå linjen. Helt nede på -90 var jeg til og meg.

Kommer de og tar meg nå?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:25   #11
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:26   #12
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Kirken har ca 200 medlemmer i Norge, og de har flashy lokaler på selveste Karl Johan. Her er det penger i omløp altså!

Fy søren. Dette er ikke helt bra for å si det mildt. Jeg har ingen sans for de som skor seg på andres elendighet.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:37   #13
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Jeg gjorde det ganske greit egentlig, var stort sett i en desireable state. Var litt skuffet over at de ikkekom med noe spennede ogdramatisk sprøyt, men jeg er kanskje ikke fristende som medlem

Samma her. Det eneste jeg fikk litt dårlig på, var kritiskhet. Det stemmer bra. Jeg skulle gjerne blitt mindre kritisk/selvkritisk. Jobber med saken men tror ikke disse folka er noen hjelp på veien akkurat...

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 01:46   #14
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Trenger ikke være redd for at de kommer å henter meg nei..
Var langt over den grå linjen untatt på en eneste ting, som jeg her helt uenig i.....

Phu, for en lang test..

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 12:56   #15
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Scientologisprøyt

Hehe... trur ikke akkurat jeg tar dem saa himla bokstavelig at det gjoer noe....lol.... i foelge dem saa trenger jeg nok endel kurs og greier ja....

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no