Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Andre forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 19:48   #41
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg har barselklubben min på BP, og har nettopp funnet dette forumet. Tror nok jeg kommer til å være begge steder. NM har jeg kuttet ut, selv om det hender jeg er inne og snikleser både der og på SM.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:13   #42
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er nå her engang i blandt. Også er jeg på Motnormalt og litt på barselklubben min MK2005. Får ikke tid til å surfe på nettet så mye lengre...

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:26   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Innom barselklubben på nm innimellom, ellers er jeg bare her.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:41   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Og så er jeg en sjelden, sjelden gang innom "tettinntil.com" - men nå så vil jo ikke prinsen bæres what so ever, så da er det ikke noe big deal og være der heller

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:44   #45
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jo, jeg gjettet jo ut fra sånn jeg kjenner deg.

Var denne litt spydig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 04:37   #46
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Var denne litt spydig?

Hva i all verden får deg til å tro det?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 06:35   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er på www.taletrengt.com - det er et forholdsvis nytt forum (ca 1 år gammelt snart) - som ble startet opp av ei på NM

Det er et forum som er litt mer "intimt" enn dette synes jeg. Og dette forumet har nok en "røffere" stil

Jeg kikker også innom NM av og til.. men blir sjeldnere og sjeldnere

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:57   #48
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Andre forum?

Har vært litt på Nm, men etter september ble det noe som manglet der....
Meldte meg derfor inn i:Nachspiellixom, men denne siden ble hacket litt etterpå og er ikke i drift Meldte meg så inn i Nettby,men der synes jeg ikke det var noe særlig....Fikk mange gjestebokinnlegg med invitasjoner fra gud og hvermann om div.som ikke egner seg på trykk...(ikke for sarte sjeler som meg ) Og diskusjonene der inne var heller ikke helt "meg"

Nå er jeg bare her...har ikke tid til så mye forumflying..........

Og her har jeg planer om å bli,et flott forum synes jeg

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:58   #49
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Andre forum?

Er på Nettby.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:51   #50
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Andre forum?

var på foreldrehuset og saaaavner det. ellers er jeg på lillemirakel.
Kjempeflott forum med god tone.

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:56   #51
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er på diverse adopsjonsforum. Men ikke så veldig aktiv. Av særere forum har jeg vært litt på et matematikkforum og et amerikansk surrogatforum.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 20:21   #52
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er på NM, men er ganske lei etterhvert.

Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:06   #53
Pølse&Makaroni
Skumla
 
Pølse&Makaroni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 19
Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Andre forum?

Har jo ikke vært her så lenge akkurat. Men er her, det er jeg jo. (Djises, for en setning.)

Ellers er jeg på BP stortsett dagen lang.

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:32   #54
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Pølse&Makaroni, her.

Har jo ikke vært her så lenge akkurat. Men er her, det er jeg jo. (Djises, for en setning.)

Ellers er jeg på BP stortsett dagen lang.

Hva er BP? British Petroleum?

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:38   #55
to hen
***al-logisk
 
to hen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
Innlegg: 132
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg er innom Lavkarbo.no (også drevet av HP og Desembermamma) sånn ca. en gang om dagen. Er ikke lenger aktiv i kostholdsforumet, men pleier kontakten med gamle venner i et lite underforum. [...]

Ok. Takk for tipset.

__________________
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:09   #56
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg er bare her og av og til innom NM for å fnise.

Signerer!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Ellers bruker jeg ofte diverse forum som oppslagsverk når jeg trenger informasjon; akam.no, dPreview.com, AVforum.no,amobil.no m.fl.

Men det er her jeg bor, da.

Signerer også!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Ah, våre gode, tolerante venner, "the others"

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:30   #57
Pølse&Makaroni
Skumla
 
Pølse&Makaroni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 19
Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Hva er BP? British Petroleum?


BabyPrat


DÅTTKÅMM, vel og merke.

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:35   #58
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg har flyttet hit, men besøker barselklubben på NM for å dikkedikk.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 14:39   #59
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er på PK


Er det du som er G der inne?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 14:46   #60
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Andre forum?

Nm litt, og ellers et lukket forum, og et lukket for barn med spesielle behov.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no