Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Permanent hårfjerning ?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 21:07   #1
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Permanent hårfjerning ?

Har lurt litt på om jeg skal ty til dette ?
Er så lei av barberhøvelen

Noen som har erfaringer og komme med ?
Og er dette vondt ?
Pris ?

Sikkert mer jeg lurer på det kommer etterhvert

PS: viste ikke hvor jeg skulle plassere den så flytt den gjærne...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:25   #2
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Høres fristende ut dette gitt. Litt vondt kan man tåle for å slippe høvelen. Allium: Hvor gikk du?

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:28   #3
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

og da kommer det aldir tilbake???

Interessant at det ikke var dyrere

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:29   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Jeg måtte IKKE bruke pusteøvelser, og synes ikke det var særlig vondt. Det blir litt varmt hver gang laseren "skyter", og så svir det litt, omtrent som om noen smeller en liten gummistrikk på huden. Dårlig forklart, men men.

Man kan eventuelt ta 2 Paralgin Forte eller liknende en times tid før behandlingen hvis man er redd for at det gjør veldig vondt. Og ja, første gangen er det flest levende hårsekker som kverkes og da er det vondest. Etter hvert som hårene tynnes ut i rekken er det færre og færre hår som tas av hvert laserskudd, og det gjør mindre og mindre vondt.

Jeg har tatt 2 behandlinger bare så langt, og betaler 1200 pr gang. (Jeg bruker Ellipse-klinikken i Oslo). Noen klarer seg med 4-5 behandlinger, mens andre trenger kanskje opp i 7-8 behandlinger for å bli helt glatte. Det virker kun på mørke hår; blonde dun er bortkastet å behandle.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 05-11-06 kl 22:13. Årsak: La til behandlingssted
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:13   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Noen med erfaring fra Trondheim?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:39   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Startet tråden og glemte hele greis
Takk for svar alle sammen, dere har benyttet laser altså.
Finnes det andre metoder ?
Tror jeg må søke litt på nettet...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:01   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Er laser vondere enn voks?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 13:02   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Allium: Hvor mye betalte du for å ta leggene ?

Tror jeg skal få fikset legger og bikinilinjen og kanskje armhulene mens jeg er i gang
Men det blir vel meget dyrt...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 13:51   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Dette minner meg om at jeg må bestille time for neste behandling, jeg har gjort 2. Ene gangen bikini (ikke for at jeg har noe utenfor trusekanten, men greit nok) og den andre gangen brazilian style. Under armene skulle også være kjempe deilig

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 13:58   #10
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Åh, dette er jo aldeles noe å vurdere, her vokser det jo som ugress

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:06   #11
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Takk for svar Allium, det var ikke så gale det.
Julegave til mannen kanskje, jeg er sikker på han blir fornøyd

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Åh, dette er jo aldeles noe å vurdere, her vokser det jo som ugress

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:42   #12
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Er det noen som kjenner til dette stedet?

Studio Unique Hudpleie Alice Bråten

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:59   #13
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Har ikke kjennskap til den salongen.

Har kikket litt i annonser etter et bra tilbud,
kommer vel frem til at 250 kr for 15 min er ganske typisk,
men er dette rimelig ?

For å komme oppi 3000 for leggen da,
så er vi oppe i tre timer, tar det så lang tid ?
Det virker vertfall lenge ut,
må sette av en hel dag med andre ord ?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:13   #14
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Er det noen som har fjernet under armene? Er det fryktelig mye dyrere /vondere enn bikinilinjen?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:36   #15
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hvor har du funnet det så billig?

3000 kroner var for en halvtime. Pussig egentlig, for bikinilinjen kostet 1350, og det tok ikke så mye mindre tid.

Men kanskje det er blitt mye billigere siden jeg gjorde det - ny teknologi faller jo ofte raskt i pris.

Har sett det i noen anonser, men mulig det gjelder noe annet... er ikke så godt inne i dette... Har funnet det i en avis (har ingen her nå, men skal prøve å søke det opp hva det stod akkurat. Når jeg søker på nettet finner jeg jo bare priser pr legg eller bikinilinje osv og da er det de prisene dere har sagt her... Så det er nok noe annet jeg har funnet

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:37   #16
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hun som tok bikinilinjen min fortalte meg at hun holdt på med sine egne armhuler, men at det var så vondt at hun ikke var sikker på om hun orket å fullføre...

au au, ikke starte med armhulen altså

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:20   #17
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Nå har jeg undersøkt litt og fått anbefalt Hudklinikken i Oslo http://www.hudklinikken.no/

Må si jeg ble litt usikker for da jeg ringte får å bestille time og få svar på litt spørsmål kom det tydelig frem at de mente det var hår reduksjon og ikke permanent hårfjerning de drev med.

Dere som har gjort dette, er alt borte? Er det mye igjen? Må dere fortsatt barbere bikinilinjen?

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:42   #18
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Etter første gang var jeg hårfri i ca. to måneder, så vokste det ut igjen og jeg så knapt forskjell.

Etter andre gang holdt det i mange måneder. Etter tredje gang i ca. ett år, og da var det ikke mye hår å fjerne den fjerde gangen.

Det er nå snart tre år siden, og jeg er fortsatt helt hårfri.

Da er det håp for "skogen" min også

Skal bestille time, men det blir nok ikke før etter jul. Bli ferdig med eksamenene først også gi meg dette i en velfortjent (det kan sikkert diskuteres) gave

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 12:13   #19
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.



Jeg hadde tett mørkt hår langt nedover lårene. Lengre enn en bikinibukse av shortstypen kunne dekke. Og barbering gav bare røde prikker.

Tror ikke jeg har brukt noen penger på utseendet mitt som har vært bedre anvendt enn disse.

Da har jeg bestilt time og så får jeg bare håpe jeg blir like fornøyd som deg

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:23   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning ?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har tatt 2 behandlinger bare så langt, og betaler 1200 pr gang. (Jeg bruker Ellipse-klinikken i Oslo).

Glemte å si at dette er for bikinilinjen OG begge armhulene! Klinikkene kjører visstnok av og til dette som en slags kombi-behandling.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no