Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Andre forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 21:25   #1
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Smil

Andre forum?

Hvilken andre forum er dere på og hva syns dere om de forumene sammenlignet med dette forumet?

Jeg er på www.libero.no som jeg trives godt på. Mange hyggelige mennesker der, men synd at de ikke har moderatorer der som passer på for det kan skli litt ut innimellom.

Så er jeg på http://www.barnemix.no/skravlemix/. Trives godt der også og har vært medlem der noen år. Jeg er ikke en av de som har møtt noen der inne irl så da blir man automatisk litt utenfor gjengen der inne føler jeg. Men det er mange voksne mennesker der og veldig lite konflikter.

Siste fora jeg er på er http://www.2005-rampen.com/. Der er det stort sett stille og rolig. Det er et forum for foreldre med barn født i 2005. Det er mange koselige folk der og når vi først er i slaget så blir det en del skravling

Her inne hos dere er jeg veldig ny og har egentlig ikke fått noe spesielt inntrykk annet enn at dere virker som er hyggelig gjeng

  Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:29   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er på Hobbyboden og litt på et forum som jeg ikke ønsker å sette fokus på.

Hobbyboden er et flott forum for hånarbeidsgale.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:32   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Andre forum?

Var på Foreldrehuset men det er blitt lagt ned.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:35   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er bare her og av og til innom NM for å fnise.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:36   #5
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Andre forum?

Var på NM og et annet forum men har sluttet på begge, men er også noe på BabypratDåttno, men bare på barselgruppen min der. Har ikke tid til så mye netting så da er det greiest å holde seg få steder

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:38   #6
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er for det aller meste her. Titter innom SM og NM, det blir sjeldnere og sjeldnere jeg skriver noe på NM, på SM har jeg vel et par innlegg om dagen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:39   #7
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er mest på Mingle og BP.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:39   #8
Cathrine
Ser meg litt rundt
 
Cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Innlegg: 70
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Var på Foreldrehuset men det er blitt lagt ned.

Samme her..

Ellers er jeg litt på NM og på noen akvarie forum.

Cathrine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:41   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er på NM og på flaskeposten.org sitt forum

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:48   #10
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Andre forum?

...


Sist redigert av Ryli : 28-11-06 kl 18:42.
Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:54   #11
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er innom NM innimellom, har også prøvd meg på mammaprat.no, men det var ikke noe for meg.
Trives her

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:17   #12
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg stikker også innom barselklubben på NM sånn av og til.
Og så er jeg på et forum for barn med spesielle behov.

Men mest er jeg her, og jeg trives veldig godt.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:23   #13
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er masse på motnormalt, og noe på fellesskapet, rasteplassen og nm. Har ett annet nick på nm da.

nm er bare sånn vaneting tror jeg, moro å kikke litt iblant. Har ett annet nick der da.

De andre er jeg Shakira på, der er det masse herlige mennesker.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:32   #14
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andre forum?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:35   #15
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.


Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:43   #16
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Andre forum?

Var som Tinka og Cathrine på foreldrehuset. Eneste jeg kan si om dette forumet er at jeg liker meg foreløbig, men det er innmari svært i forhold til foreldrehuset, vanskelig å komme gjennom alt...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:50   #17
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andre forum?

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Var som Tinka og Cathrine på foreldrehuset. Eneste jeg kan si om dette forumet er at jeg liker meg foreløbig, men det er innmari svært i forhold til foreldrehuset, vanskelig å komme gjennom alt...

Var også mye på foreldrehuset. Det ble for lite trafikk og litt for lite diskusjoner der. Var også aktiv på NM, men jeg syns det er for stort.
Har nettopp registrert meg på nettby.no for jeg syns det virket spennende, men jeg blir nok mest her. Det er her det er action

Jeg stortrives her på foreldreportalen. Det er passe trafikk her nå. Må innrømme at jeg var ganske hekta her i starten, når forumet var nytt, men jeg var vel ikke den eneste Liker at det er et forum som inkluderer det meste som har med livet å gjøre, ikke bare å være foreldre. Særlig morsomt at vi er en del voksne studenter her og pedagoger

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 08:38   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er mest her. Har kanskje skrevet 5 innlegg på NM siden midten av september. Jeg har ikke tid til å bruke noe særlig mer tid på forum enn jeg gjør nå, og det er i grunnen akkurat passe med dette forumet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 08:40   #19
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre forum?

Kun her. Har ikke tid til det en gang.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 09:15   #20
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Andre forum?

Jeg er bare her, det er alt jeg har tid til. Kikker innom NM av og til, men det blir sjeldnere og sjeldnere. Sist var det vel rundt 14 dager siden jeg var logget på.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no