Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ler du høyt når du sitter alene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 17:54   #41
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Det gjør jeg.
Og snakker med meg selv, ifølge eldstemann.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 19:02   #42
Chica
Snerpe
 
Chica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 7
Chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg klarer ikke holde meg når jeg ser sånne hjemmevideoer der ting ikke går helt etter planen. Det er nok da jeg ler høyest.

__________________
Hilsen Chica
Chica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 19:04   #43
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Sjølsagt

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 19:49   #44
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Ja, jeg ler rett som det er, og da særlig for eksempel av Nytt på Nytt-vitsene eller Løvebakken på TV. Jeg så noen klipp av Borat her om dagen, og det var jo også til å le seg skakk av. Det er sikkert bare sunt å le, skulle gjort det enda mer!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 20:48   #45
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Ja, jeg ler høyt selv om jeg er alene.

Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:04   #46
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Ja, det gjør jeg. Men så tar jeg meg i og tenke at jeg må være litt snål som sitter alene og ler.

Men jeg ler jo fordi jeg finner noe morsomt, ikke for å underholde andre egentlig da.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:09   #47
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Jeg lo så godt en gang jeg så noe på nett at jeg datt på gulvet. Så ja, jeg ler når jeg er alene.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:12   #48
Persephone
Lita Mor
 
Persephone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ammetåka
Innlegg: 26
Persephone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Gjett om jeg gjør!!
Sitter jeg f.eks å ser stand-up komedie, satire eller noe annet jeg syns er hysterisk morsomt så kan du banne på at jeg ler!

__________________
Mamma til Arian Florentin født 3 nov 05
Persephone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:22   #49
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Jeg satt alene første gangen jeg så denne, og lo så tårene trilla.


http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=1548

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:24   #50
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Ja, det kan jeg godt gjøre.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:27   #51
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Jeg ler høyt selv om jeg er alene, ja. Er det noe morsomt, må jeg jo le uansett om jeg er alene eller ikke. Prøver nå heller å begrense meg hvis jeg sammen med andre som ikke finner det like morsomt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:58   #52
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Ja, det gjør jeg

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 07:46   #53
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Ja, ofte.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 08:58   #54
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Jada. Ler overalt, hvor som helst og når som helst dersom jeg finner noe ustyrtelig morsomt - alene eller ikke. Snakker med meg selv gjør jeg også om jeg finner det for godt - særlig i butikker når jeg leter etter noe, men også hjemme hos meg selv mutters putters alene.

Men jeg ser jo at jeg ikke er alene om dette, så jeg føler meg ikke det minste rar!

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 09:44   #55
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Hender gubben spør hva jeg ler av når jeg sitter alene i stua ja...

Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 09:55   #56
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Jeg satt alene første gangen jeg så denne, og lo så tårene trilla.


http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=1548

For en herlig unge!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:48   #57
Pølse&Makaroni
Skumla
 
Pølse&Makaroni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 19
Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Å jada! Stadig vekk.

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:55   #58
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Ja jeg gjør vel det når jeg sitter hjemme alene, men ikke hvis jeg sitter på buss alene eller ute blandt folk alene-trur jeg da

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:57   #59
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jupp. Dessverre også hvis jeg er alene i det offentlige rom - f.eks. på bussen.

Samme her. En ting er hvis jeg leser en morsom bok, og ler av den. Litt annerledes blir det når jeg bare tenker på noe morsomt og "kommer på låtten" uten å ha en bok å skylde på.

Den beste latteren er imidlertid den man deler med andre.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:26   #60
Gullik
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 52
Gullik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ler du høyt når du sitter alene?

Det hender det ja..

__________________

Gullik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no