Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker dere "Rød snø"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 18:07   #21
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Den fikk ikke jeg lov og se ! Var ikke stor nok, sa foreldrene mine. De var strenge på hva vi fikk se på tv og film.

Malstrøm fikk jeg heller ikke se, men den så jeg hos en veninne på video

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 19:24   #22
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Den fikk ikke jeg lov og se ! Var ikke stor nok, sa foreldrene mine. De var strenge på hva vi fikk se på tv og film.

Malstrøm fikk jeg heller ikke se, men den så jeg hos en veninne på video

Malstrøm! Husker bare de ekle porselensdukkene.

Rød snø var også skummelt. Fikk skikkelig lyst til å se den nå.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 19:59   #23
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Jeg husker enda den intense redslesfryden når likene satte seg opp.....

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:08   #24
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Rød Snø husker jeg godt! Utrolig bra serie.

"Det er fint vær i London på denne tiden av året"

Malstrøm husker jeg også, men ikke like godt. Husker bare hun ekle jenta med alle dukkene.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:45   #25
Gullik
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 52
Gullik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Har lånt den på DVD av svigerinna mi, men jeg har ennå ikke fått somlet meg til å se den.. Husker bare bruddstykker fra den gang den gikk!

__________________

Gullik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:57   #26
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Åja.

Jeg er så liten at jeg husker den som skummel, Malstrøm husker jeg bare at storesøstera mi fikk mareritt av, ikke noe skummel påskekrim på meg på 80'tallet.

Vi kjøpte faktisk DVD'en er i våres - og ble mer enn positivt overrasket over kvaliteten. Den var kanskje ikke så skummel som noen husker den, men jeg og svigermor lo så vi grein. God norsk underholdning!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 14:22   #27
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Opprinnelig lagt inn av Dragonfly, her.

Ja husker deler av den. Vet at den var spennende og at noen av skuespillerne var kjekke.

Det er nok Svein Nordin du husker. Han var ordentlig kjekk den gangen. Prototypen paa hoey, lys blaaoeyd norsk gutt. Og saa den haarmanken da gitt! Jeg husker i hvert fall ikke at det var flere kjekkinger med.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:36   #28
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Å, gjett om jeg gjør. Den var jo kjempeskummel. Røde spor i snøen, en forræder og krig.

Husker Malstrøm også. Den var om mulig enda verre. Husker brann, litt gal dame, porselensdukker og følelsen av at det splkte og ting som ikke var på samme sted som før osv.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 22:12   #29
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Husker dere "Rød snø"?

Den har jeg ikke hørt om...

Husker Det levende lik og Asylet jeg det var skummelt det

Jeg har og blitt fortalt at jeg var livredd når jeg såg på tøydokke Anna, og mor måtte forskre meg om at det ikke var på ordentlig. den gangen når hun fløy til værs med vinden eller noe sånnt... husker ikke så godt

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no