Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skjedde noe komisk da du fødte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 22:25   #101
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Vel, min fødsel endte i katastrofesnitt, så ingenting ved den var morsomt i det hele tatt.

Men, etterpå skulle stingene i magen tas. Jeg var skåret fra navlen og ned, og fødselslegen hadde sydd med noen spennende nye sting, som ingen (INGEN) på barsel hadde sett før. Stingene hadde i tillegg grodd fast på grunn av betennelse, og det gjorde altså så helt inn i helvete vondt når jordmor begynte å fjerne dem. Hun tok et par, men jeg tryglet så intenst om bedøvelse, at hun hentet lokalbedøvelse til å smøre på før hun fortsatte. Hah, det hjalp ikke i det hele tatt, og jeg krevde å få en lege til å sette en bedøvelsessprøyte. Legen kom. Jeg ble spurt om det var greit at det var en student med og det var greit for meg. Det jeg (selvsagt) ikke ante var at legen hadde med seg en sykepleierstudent, en mannlig sådann. Og forbauselsen for oss begge var nok stor når det viste seg at denne studenten var en av MINE studenter...

Ydmykelsen ved å ligge med buksa på knærne og banne som en sjømann, mens en mannlig elev klapper deg på panna og synes du er flink er rett og slett ubeskrivelig

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 06:22   #102
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Åh stakkars deg, Billa. Jeg tror jeg hadde sendt ham rett ut igjen...

Jeg kom forresten på at ved en evt ny fødsel så kommer nok mannen til å fjerne brysthåret sitt først. Jeg tenkte jo ikke på at jeg tok tak i det samtidig som jeg grabbet tak i t-skjorta hans og holdt fast godt og lenge.

Stakkaren turde ikke si noe heller

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 09:04   #103
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Billa, det er en av grunnene til at jeg har nektet studenter. Jeg er ikke lærer, men har hatt noen studenter på praksis der jeg jobber. Og et par av de var ikke gode, og jeg visste at de fremdeles var i praksis på sykehuset, men ikke hvor de var, så jeg nektet enhver student å komme inn.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 15:52   #104
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det er urkvinnen i oss som kommer frem, kan du skjønne!

Det begynner som en liten lyd nederst i strupen ... Så bygger det seg opp, og så kommer det dypt fra innerst i urkvinnekroppen et dypt og meget mannelig BRØL!

Vel,urkvinnen i meg er svært veldoppdragen....
Under fødselselen sa jeg mellom to rier: "Beklager så veldig at jeg roper sånn altså, men jeg greier bare ikke å la være...."

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 19:50   #105
chara
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 109
chara er litt kul
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Med første mann gikk alt veldig fort. Vi dro på sykehuset selv om vi egentlig ikke fikk lov og komme. Slapp så vidt inn. (riene var ikke vonde og hadde vel vart en time da vi kom.) Følte meg litt pingle, men hadde en sterk følelse av at dette ville gå veldig fort.
Vel inne på sykehuset var jeg igang jeg. Ned i fødeseng, jordmor tok vannet ved en feiltagelse og pressriene kom for fullt. Da sa jeg til mannen; hvis dette ikke er ferdig på 10 minutter foreslår jeg at vi venter til i morgen. hvorpå jeg hyler til jordmor at det er hennes feil som tok vannet så nå får du ta ansvar for få ut denna ungen ellers drar jeg hjem. (følte meg veldig voksen og kontrollert etterpå).
Mine foreldre skulle reise til skottland dagen etter å være borte i 14 dager. (jeg fødte 3 uker før tiden). så mannen ringte på hos dem på vei hjem fra sykehuset i seks tiden for å spørre om de ville være med å feire guttens bursdag. Min far trodde han var full og det tok litt tid før de skjønnte at de faktisk hadde blitt besteforeldre for første gang.
_______________
Chara

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-06, 22:01   #106
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Skjedde lite komisk i min fødsel

Jeg vil også ha en kul fødselshistorie!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 20:13   #107
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skjedde lite komisk i min fødsel

Jeg vil også ha en kul fødselshistorie!

Du faar proeve en gang til da vet du!

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 20:24   #108
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Du faar proeve en gang til da vet du!


Skal det
Men ikke heeelt enda !

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-06, 21:22   #109
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Med unntak av at jeg spydde i fødesenga skjedde det ikke særlig mye komisk under min fødsel heller. Som Guniss satser jeg på en morsommere fødsel neste gang 1

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no