Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville dere gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-06, 23:39   #81
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av snurre, her.

Nei, hun har vel egentlig ikke det da ... :skrape:

Da ville jeg holdt kjeft. Hennes barn og hennes valg. Verre er det ikke.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 23:41   #82
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av snurre, her.

Min beste venninne er gravid, med termin rett over nyttår, og det blir en gutt.
Hun har bestemt seg for et navn som jeg synes her skikkelig stygt. Jeg aner ikke hvor hun har fått navnet fra. Dessuten føler jeg at navnet ikke passer inn i familien der på en måte.

Ja, jeg bør vel nevne hva navnet blir. Christer Leander.

Synes dere at jeg burde si til henne hva jeg synes, eller skal jeg holde det for meg selv?

Jeg satser på at dette er et tulleinnlegg, så jeg gidder ikke svare seriøst.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 23:47   #83
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av safran

Jeg satser på at dette er et tulleinnlegg, så jeg gidder ikke svare seriøst.

Selvsagt er det et tulleinnlegg. Det lyser jo lang vei.

Opprinnelig lagt inn av snurre

Jeg har nemlig bestemt meg for at hun må få høre det. Enten skjer det nå, eller så skjer det en gang vi er på fylla sammen. Og som alle vet har man en tendens til å være litt vel ærlig med promille.

Du og du. Jeg er stum av beundring.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 07:15   #84
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av snurre, her.

Kanskje du kunne hjulpet meg med hvordan jeg skal få sagt det?

Nå har jo du kuttet ut den delen av innlegget mitt hvor jeg sier at du er bedre enn meg. Hvis jeg skulle hjelpe deg ville det ha vært som om den blinde skulle guide falkeøye over gata. Jeg satser på at du klarer deg uten min hjelp.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 16:53   #85
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg synes definitivt der er noe du bør holde for deg selv. Hva godt gjør det noen å si at du synes det er stygt??

Jeg signerer Nova her. Det er hun som skal like navnet ikke du.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 17:51   #86
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Synes navnet var helt greit jeg.
Hver sin smak og det er jo hun som skal rope inn gutten til middag!!

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 21:10   #87
snurre
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 17
snurre er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nå har jo du kuttet ut den delen av innlegget mitt hvor jeg sier at du er bedre enn meg. Hvis jeg skulle hjelpe deg ville det ha vært som om den blinde skulle guide falkeøye over gata. Jeg satser på at du klarer deg uten min hjelp.

Jøsses, så hyggelig du er da.

snurre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 21:46   #88
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Bry seg med hva andre kaller ungene da gitt. fffss!

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 21:53   #89
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.092
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Jeg synes Leander er et nydelig navn, og jeg synes du skulle holde din smak for deg selv i dette tilfelle.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 20:11   #90
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Om hun spør så kan du jo si at det ikke er helt din smak.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-06, 06:32   #91
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Om hun spør så kan du jo si at det ikke er helt din smak.

Enig. Hvis ikke bør du droppe å si din ærlige mening.

Er for øvrig enig i at navnekombinasjonen ikke er spesielt smakfull.
I mine ører er den såpass "harry" at jeg ville trodd det var en fleip.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no