Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting tar tid

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-06, 00:09   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ting tar tid

Ting tar lenger tid enn en tror. Jeg trodde jeg skulle være i land i kveld, og bare kose meg med barna i morgen, men neida.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 00:17   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting tar tid

Join the club, sier jeg bare.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 10:07   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting tar tid

Du er ikke alene..............
(eller jeg trodde ikke jeg skulle være klar til i dag, for det hade jeg ikke nubbsjangs til å være)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 12:19   #4
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting tar tid

Slenger meg med i klubben. Skulle egentlig vært ferdig nå, men jeg har jo ikke begynt enda.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 23:35   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting tar tid

Nesten ferdig!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 23:57   #6
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting tar tid

Har igjen noe småtteri som må gjøres, men det tar jeg i natt, i morgen skal vi bare kose oss med ungene,
har igjen å moppe over gulvene i 1 etasje (gjort noen ganger alt i dag) og vaske badet, Har stresset litt de siste dagene nå, har pusset opp kjøkken, stue og entre og snekkerene var ikke ferdig før på tirsdag,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-06, 00:14   #7
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting tar tid

Godt å se at vi er flere. Her tar ting så forferdelig lang tid, og jeg synes jeg maser og maser på resten av gjengen min for at de skal gjøre sin del for å bli ferdige. Hundre små ulykker i løpet av kvelden, som ramling i grusen og velting av varmvann over mellomstens fot gjør det ikke lettere. Mannen sagde seg i fingeren mens han skulle beskjære treet vårt, og selve beskjæringen var også et plundreri. Sånn går det når treskafferen kjøper tre på cirkameteren. Ca 2 meter var over 2,50 meter, og det er litt for mye når taket er 2,40. Selv trampet jeg på juletrelysene så glasspruten sto, og hadde det ikke vært for at gubben kan fikse littegrann hadde vel treet vært uten lys i år. Uansett er treet nå pyntet og pakkene kan bæres opp. Alle gaver er i orden, og til og med oldeforeldrene får noe skikkelig i år. Mannen får rydde tomme julepyntesker og slikt mens jeg tar en fortjent hvil. Så skal jeg moppe over gulvene oppe før jeg kvelder. Støvsuginga er det ingen vits i å ta før i morgen, så den gjør det ikke noe at vi ikke har rukket. Dette klarer vi å ro i havn. God jul til alle dere andre natteranglere.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-06, 00:20   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting tar tid

Jeg har heldigvis lært meg at ting tar tid. Det er en hyggelig lærdom og nå tar jeg ofte godt i slik at jeg får god tid. *nyter*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no