Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 15:58   #1
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Jeg skal endelig til Ullevål for søvnregistrering imorgen.

Jeg skal ta toget inn. Må være der i god tid før klokken 13.00

Hvor hopper jeg av og hvordan kommer jeg videre.
Trikk, T-bane, buss?
Er det best å hoppe av på Oslo S eller før?
Jeg kommer fra strektningen Kristiansand.

Jeg er ei røre på slike steder, så litt hjelp hadde vært fint.
Vil helst slippe T-bane hvis det er mulig.
Har en dårlig opplevelse fra T-Bane i mine yngre dager og vil helst ikke ned dit, men MÅ jeg så må jeg.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 16:20   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Gå av på Oslo S og ta trikk 17 fra Kirkeristen og mot Rikshospitalet. Den stopper utenfor Ullevål også. Går hvert tiende minutt.

www.trafikanten.no

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:26   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Det er nok det enkleste ja, men ellers går også 37 bussen dit, fra utenfor Oslo City.
Da går du av på Linderen-stoppet, og går til venstre i det store krysset den da stopper ved, så er det noen meter opp i gaten, det er omtrent like langt å gå fra trikken.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:21   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Eller T-bane til Majorstuen og 20-bussen til Ullevål Sykehus.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:24   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Trikken er det letteste, men jeg tror ikke den går fra Kirkeristen, på grunn av ombygningen mellom Oslo S og Stortorget må du gå bittelitt lenger opp fra Oslo S, til Grensen.

Om du tar buss 37 husk å ta den i retning Nydalen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:36   #6
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Eller T-bane til Majorstuen og 20-bussen til Ullevål Sykehus.

Det er det enkleste alternativet, synes jeg. Da kan du gå innendørs i sentralstasjonen ned til T-banen to rulletrapper ned, og slipper å lete etter trikken i det kaoset som er i forbindelse med gravinger og ombygginger nedenfor kirkeristen. Så slipper du også å gå det stykket fra trikken til sykehuset, for 20-bussen stopper nært sykehuset,- du må bare gå over veien. (Det blir nok trasking på selve sykehus-området, som er veldig stort)

T-bane mot Majorstua fra OSlo s går hele tiden, så du slipper å vente noe særlig.

På Majorstua t-banestasjon, går du bare ned noen trapper, og over to gater mot Mc.Donalds, så ser du 20-buss-stoppet.

Kan jeg spørre hva slags ubehagelig t-bane opplevelse du har hatt?

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:40   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Anbefaler t-banen og 20 bussen jeg også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:44   #8
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Kan jeg spørre hva slags ubehagelig t-bane opplevelse du har hatt?

Antastet en gang, ranet en annen gang.
Etter det har jeg ikke vært under jorden alene på t-banenstopp.
Bodde 2 år i Oslo for ca 12 år siden.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:45   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Må du sove da, midt på dagen? Jeg har lurt på sånt av og til; hvordan folk kan klare å sove på kommando.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:45   #10
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Anbefaler t-banen og 20 bussen jeg også.

Hmm, majorstuen er jeg kjent...

Kanskje jeg skal prøve meg på den.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:53   #11
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Men hvis du ikke liker t-banen så er det også veldig lett (og raskt) å gå rett opp til trikkestoppet i Storggata fra Oslo S. Gå i retning Clarion hotellet så ligger trikkestoppet rett ved siden av Vita butikken i Storgata, ovenfor NAF huset hvis du vet hvor det er. 17 trikken går hele tiden .....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 00:23   #12
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Skriver ned de forskjellige valgene, så tar jeg det på sparket når jeg kommet til Oslo.

Tusen takk for råd.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 00:25   #13
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Må du sove da, midt på dagen? Jeg har lurt på sånt av og til; hvordan folk kan klare å sove på kommando.


hehe, ja..

Ikke noe problem å sove på dagen her i gården.
Er konstant trøtt.
Har vært sykmeldt siden juli nå, klarer jo ikke en damn skit, er så j..trøtt

Idag sov jeg til 16.30... null problemo..

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 06:45   #14
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan komme meg til Ullevål sykehus

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Antastet en gang, ranet en annen gang.
Etter det har jeg ikke vært under jorden alene på t-banenstopp.
Bodde 2 år i Oslo for ca 12 år siden.

Så forferdelig! Skjønner at det har satt sine spor!

Trøsten er at på formiddagen er det sjelden at sånt skjer, når det er fullt av folk vrimlende rundt.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no