Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-07, 22:43   #21
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Jeg har reservert hele familien mot telefonsalg og adressert reklame. Det har hjulpet og vi er ikke plaget med reklame på mobilen heller.

https://w2.brreg.no/reservasjon/index.jsp

Til telefonsalg blir forbudt, er dette det mest virkningsfulle.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 22:44   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Jeg er jo registrert jeg også, trodde virkelig ikke at jeg måtte registrere mindreårige.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 22:52   #23
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Sånn har unga mine fått også. Jeg bare kastet det uten å hisse meg opp. Ikke tenkte jeg noe mer på det heller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 23:05   #24
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er jo registrert jeg også, trodde virkelig ikke at jeg måtte registrere mindreårige.

Jeg reserverte hele familien fordi jeg var møkka lei alle telefonselgerene og ville sørge for at de ikke hadde noen grunn til å ringe til noen i vårt hjem. Noen av selgerene må ha det inn med teskje at vi ikke ønsker kontakt med dem.

Siden det følger navnet, og dermed mobiltelefon også, har det ingenting å si om de ikke vet alderen på barna. Vi er ikke plaget med selgere nå, men det tok en stund etter at vi reserverte oss.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 10:03   #25
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Jeg trodde man måtte være 18 år for å ha telefonabonnement jeg, tar jeg helt feil jeg eller? (Hvis jeg tar feil, så har jeg, til mitt forsvar, ikke sjekket enda, da jeg har ei snuppe på drøye 2 år, og hun skal ikke få mobiltelefon enda)

For om det stemmer, er det vel ikke rart om de ikke sjekker fødselsdato før de sender ut tilbud om medlemsskap?

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 10:09   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Kontantkort. Og nei, man må ikke være myndig for å ha det.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 10:19   #27
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kontantkort. Og nei, man må ikke være myndig for å ha det.

Ok, jeg har nemlig hatt bedriftsabonnement de siste årene, og har ikke satt meg inn i betingelser, men mente man måtte være myndig for å tegne abonnement.

Men kontantkort er jo noe annet, men er de registrert på person nå altså? (Nå føler jeg meg passe teit og uvitende her da, men opplys meg gjerne)

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 10:23   #28
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære Emma, 9 år; her er giro og tilbud om medlemsskap i NLF

Ja, man må registrere kontantkort nå til dags. Tror jeg da.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no