Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sort, hvitt og lilla?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-13, 09:39   #1
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sort, hvitt og lilla?

Vi renoverer et gammelt hus, og det aller meste av tid og penger går naturligvis til generell oppussing. Det har blitt lite interiør, men nå har jeg veldig lyst til å gjøre litt mer stas ut av badet vårt. Vi har sorte og hvite fliser, og hvit innredning. Jeg lurte på å bruke sort/hvitt-effekter, og komplettere med en farge. Jeg har tenkt på lilla - tror dere dette kan funke på et bad? Jeg kunne godt tenkt meg til en litt sart lillafarge, men vi er mest gutter i denne husholdningen så jeg tror jeg må finne noe litt mindre jentete. Noen forslag?

Helt konkret er jeg ute etter en lilla "tråd" (kanskje jeg må bruke lilla tape rundt en vanlig ledning?) som skal henge i vinduet vårt, hvor jeg har planer om å feste bilder eller små tegninger lagd av ungene, med sorte og hvite klesklyper. Tips tas i mot med åpne armer.. Kanskje lilla garn hadde vært like enkelt? Om jeg f.eks gjør det tykkere ved å knyte eller hekle eller noe? Hva tror dere?

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 19:10   #2
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Sort, hvitt og lilla?

64 visninger, men ingen med en formening..? Ingen som f.eks vet om det går å få tak i lilla (eller andre) fargede ledninger/klessnorer? Er det noen av dere med sort/hvitt bad som med hell har smettet inn litt farge?

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 19:29   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sort, hvitt og lilla?

Jeg har kjøpt denne fra Clas Ohlson med lilla ledning. Ledningen er 2 meter.

http://www.clasohlson.com/no/Pæresok...ng/Pr364269000

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no