Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har en plan ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 10:02   #21
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Uhygienisk faktisk. Det er vel ikke mer uhygienisk enn å ha skoene på en hylle, eller gulvet eller hva? Vannet renner jo av okke som og vaske må man jo, om man har den ene eller den andre løsningen?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:02   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Uhygienisk faktisk.

Hva knegger du av? Det er en viss risiko for mugg, men det er muligens ikke uhygienisk nok for deg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:10   #23
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Jeg tenker at det er mer hygienisk med et brett hvor vannet samler seg, som jeg bærer til utslagsvasken og skyller/tørker, enn løsningen i dag hvor de blir stående rett på laminaten og hvor fuktigheten i verste fall setter seg i gulv eller vegg.

Mesteparten av skoene står uansett på matta rett innenfor døra, det er tross alt for mye forlangt å sette sko på plass i denne husholdningen, og siden jeg velger mine kamper med omhu omdagen er det ikke noe jeg bruker energi på. Dermed blir målet å få det estetisk og praktisk. For meg.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:49   #24
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hva knegger du av? Det er en viss risiko for mugg, men det er muligens ikke uhygienisk nok for deg.

Om man ikke vasker så er det nok det. Mugg konmer ikke over natten altså.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:49   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Vi har en lang skohylle som ligner litt på denne, i hvert fall med det samme prinsippet. Jeg tørker litt på flisene under hylla innimellom, og det er det hele. Om ikke kjempelekkert, så ganske praktisk.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 11:51   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Om man ikke vasker så er det nok det.

Upraktisk, som i at man må vaske både steiner og brett ganske ofte, eller uhygienisk, altså. Da velger jeg noe helt annet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 12:05   #27
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Ja, det må du jo gjerne gjøre. Ingen som har sagt noe på det.

Jeg er enig med Krem. Mye bedre å samle vannet (og all møkka, hundetisset, og alt barn har tråkket i) på et sted enn å ha det nedtrukket i gulv og vegger. Så får det heller bare være styr å vaske det da. Pent er det også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 12:11   #28
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Brett er praktisk og lettvint. De spyles jo bare når de blir møkkete og jeg synes det er mye rensligere enn å ha sølet rett på gulvet. Men brett fyllt med småstein blir jo noe helt annet i forhold til renhold og tørking. Det vil samle seg vann under steinene og blir det for tett, vil nok det bli ganske ekkelt. Men det finner du jo fort ut. Det er jo bare å ta vekk steinene og bruke bare brettene om det ikke fungerer.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 12:12   #29
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har en plan...

I veggene, faktisk!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 12:12   #30
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Jeg har en plan...

De steinene er vel ikke så vanskelig å vaske, jeg pleier å vaske sånne små pyntesteiner ved å legge en klut i vasken, tømme de oppi og spyle av de. Så er det bare å vri ut det meste av vannet og legge de på noe tørt.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:03   #31
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Det er utrolig festlig at en diskusjon og skobrett kan få frem snillsmileyen!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:05   #32
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Det er utrolig festlig at en diskusjon og skobrett kan få frem snillsmileyen!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:32   #33
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har en plan...

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Ja, det må du jo gjerne gjøre. Ingen som har sagt noe på det.

Jeg har eller ikke sagt at noen har sagt noe på det. Og om noen vil ha brett med stein, må de gjerne det. Jeg lover til og med å ikke .

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 13:33   #34
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Det er utrolig festlig at en diskusjon og skobrett kan få frem snillsmileyen!

Utrolig festlig, virkelig? Men så ligger muligens lista mi ikke særlig høyt for å bruke .

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 14:03   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Jeezes.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 14:05   #36
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Mens jeg derimot har lært at det faktisk finnes noe så enkelt som brett man kan sette sølete sko på. Takk for tips!!!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 14:25   #37
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Vi har slike brett til å sette skoene på, og jeg synes det er veldig kjekt med oppsamling av all snø som følger med skoene inn, og vann på våte dager. Jeg synes derimot ikke det ser spesielt praktisk ut med fullt av stein på brettene, men jeg er ikke spesielt begeistret for ting som gjør det mer kronglete å holde rent - å måtte vaske en haug pyntesteiner kan jeg gjerne avstå fra. Men lekkert var det.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 14:33   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Jeg tror virkelig ikke faren for mugg er ekstremt stor, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:04   #39
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Jeg synes det var litt shabbychic (eller hvordan det skrives) for min del, men hadde vi hatt plass til et brett i minivindfanget vårt, så ser jeg det praktiske med det.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:04   #40
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har en plan ...

Vi har flere sånne brett(uten pyntestein) i gangen, det funker veldig bra.
Sjelden det er spesielt vått oppi dem, ungene tramper av snø før de går inn.
Inngangen vår er ved en platting med overbygg, så det er også tørt utendørs.
Veldig dekorativt med de steinene, men for meg ser det ut som det blir mere jobb med de enn om du bare har brett.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no