Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor får man mest garderobe for pengene?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 11:57   #1
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvor får man mest garderobe for pengene?

Jeg skal bestille garderober til et helt hus, og er interessert i tips om gode og rimelige løsninger. Skyvedørsgarderober blir jeg bare irritert av, så det må være skap som kan åpnes på den gammeldagse måten.

Er det IKEA som er tingen, tro?

  Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 12:02   #2
thnp
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 147
thnp er litt kul
Standard

Sv: Hvor får man mest garderobe for pengene?

Vi har gått for en ordning hvor byggmesteren (nytt hus) "lekter ut" veggen hvor garderobeinnredningen skal monteres med 50 cm, og monterer Ikea 40-cm glassdører langs hele veggen (de koster 230 til 700kr per stk avhengig av utseende).

Så bygger vi selv garderoben inne i "skapet" i kombinasjon av ELFA-hengehyller og gulvstående kurvsystemer. Totalt havner materialene for en 3-meter bred garderobe på ca. 10.000.-, men det er også mulig å bygge det billigere enn dette.

Fordelen er at man får en "integrert" garderobe i veggen og ikke bare sidestilte skap, samt at det faktisk blir ganske billig siden innredning bare består av kurver og vegghyller istedenfor hele "skap".

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 12:05   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man mest garderobe for pengene?

Har mange Pax-skap fra Ikea flere steder i huset, er veldig fornøyd. To dybder, to høyder og mange valgmuligheter. Skuffene i tre er supergode og en absolutt innredningsfavoritt.
Vi har et par steder brukt snekker til finishen slik at skapene fremstår som "spesialtilpassede", han har foret ut/kappet samt forlenget med hyller osv.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:35   #4
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får man mest garderobe for pengene?

Jeg er også fornøyd med Pax fra Ikea. De er rimelige, har ok utseende og innholdet kan varieres og suppleres. Jeg kjøpte noen fine knotter på Kremmerhuset for å gjøre skapene på barnerommene litt mer spennende, og det har vært stor suksess.

Hvis du kjøper Pax før 2. mars får du 1000 kr i gavekort per 5000 kr du bruker. (Maks ti gavekort, men da tror jeg du skal ha et stort hus. )

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:39   #5
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor får man mest garderobe for pengene?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg er også fornøyd med Pax fra Ikea. De er rimelige, har ok utseende og innholdet kan varieres og suppleres. Jeg kjøpte noen fine knotter på Kremmerhuset for å gjøre skapene på barnerommene litt mer spennende, og det har vært stor suksess.

Hvis du kjøper Pax før 2. mars får du 1000 kr i gavekort per 5000 kr du bruker. (Maks ti gavekort, men da tror jeg du skal ha et stort hus. )

Aha! Takk for tipset, IOA.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no