Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-13, 17:26   #21
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Men jeg drikker kaffe på jobb, jeg.Og jeg har en mistanke om at det som foregår der skjer når jeg er på vei til eller er på jobb.
Ja, ja, beklager avbrytelsen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 17:26   #22
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Rine da.

Jeg babyskravler fremdeles, forresten (eller igjen, egentlig), selv om jeg har vært her siden 2007.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 17:58   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Jeg har det så vilt travelt fra jeg står opp til jeg får skrudd på maskinen på jobb 1,5 timer senere at jeg har ikke nubbesjans til å åpne noen kaffestuggu. Jeg har ikke åpnet noen kaffestugguer siden jeg var i permisjon med minsten og knapt nok da, jeg har B-barn, velsigne dem.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 18:41   #24
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Denne modden har i hvert fall en sønn som omsider sover lenger enn seg selv i helgene. ()

Det var jeg som i sin tid hyret inn Robo-Tåtti til å ta seg av stugguåpningen i helgene, og jeg må bare beklage at jeg ikke har fornyet engasjementet. Ting tyder på at hun har fått seg noe annet å gjøre nå, men jeg har heldigvis flere å spørre.

Jeg har lagt merke til at når jeg har åpnet stuggu manuelt mellom sju og åtte (vi snakker fortsatt lørdag og søndag) i det siste, så har det ikke akkurat vært rush av kunder den første tiden, men det kan selvsagt være fordi de som sto og røska i døra klokka seks har gitt opp og gått til et annet vannhull. Så hvilket åpningstidspunkt ønskes?

Og er det ønskelig med fast åpningstid på hverdager også?

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 18:51   #25
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Jeg for min del har ikke behov for tidligåpning før i juni, men da er sju godt nok.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 18:54   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Jeg har ikke noe behov for babysnakk.:presiserer:.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 19:18   #27
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Er noen av moddene småbarnsforeldre?

Og jeg bare presiserte det med babyer. Jeg er ikke så snakkesalig tidlig om morgenen egentlig. Annet enn den sjeldne helgedagen jeg har morgenvakt og rolige unger (hahaha). Så for min del: spiller ingen rolle. før i 2017.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no