Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Adams matkasse

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-15, 13:10   #101
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå har jeg pauset Adam igjen. Vi får levert middagskasse i dag sammen med fruktkasse, men det var ingen menyer som fristet fremover. Ei heller hos Godt levert, så da er jeg tilbake hos Kolonihagen. Jeg liker dem godt, altså. Får bare håpe maten faller mer i smak hos Hiawata nå enn sist. Det jeg liker der er at jeg kan bestille så mye annet også; egg, kaffebønner, bakevarer etc. Jeg har satt meg opp på et abonnement hver fjerde uke som en adspredning til vanlig middagslaging.

Jeg er fortsatt dødsmisunnelig på dere som har mulighet til å bestille fra Kolonihagen. Jeg vil gjerne ha hipstermat!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-15, 13:11   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg vil gjerne ha hipstermat!

Ja, det er jo virkelig det. Hippiehipster!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 09:40   #103
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker veldig godt konsektet til Kolonihagen, alt er økologisk, men innimellom ble det litt for høy hippiefaktor over maten. Hiawata likte omtrent ikkenoe av det.

Mens hos oss går det aller meste ned på høykant, bortsett fra speltperler. Det rynker alle på nesen av.

Oppskriftene deres ligger forresten ute her:
http://kolonihagen.no/middagstips-oppskrifter

Mange av oppskriftene har blitt til fast middag hos oss.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 10:31   #104
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Snipp, her.

Det er jo nettopp det som er en stor del av moroa Vi har hatt besøk av dørselger fra Adams Matkasse her to ganger, og begge gangene har selgerne måpt når jeg sier at jeg faktisk synes det er morsomt å handle og finne på nye middager.


Samme her, jeg liker det.
Vi har forøvrig flere ganger blitt oppringt av Adams Matkasse og maken til pågående selgere skal man se lenge etter. De vil bare ikke tro meg når jeg sier at det ikke var interessant for oss og at jeg faktisk liker både planleggingen, handlingen og matlagingen. Flere av gangene vi har blitt oppringt har jeg bare måttet legge på midt i tiradene deres fordi de bare ikke vil ta et nei for et nei. Skulle vi noen gang ønske å prøve matkasse har Adams selgere sørget for at deres matkasse er helt sist på listen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 11:30   #105
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Samme her, jeg liker det.
Vi har forøvrig flere ganger blitt oppringt av Adams Matkasse og maken til pågående selgere skal man se lenge etter. De vil bare ikke tro meg når jeg sier at det ikke var interessant for oss og at jeg faktisk liker både planleggingen, handlingen og matlagingen. Flere av gangene vi har blitt oppringt har jeg bare måttet legge på midt i tiradene deres fordi de bare ikke vil ta et nei for et nei. Skulle vi noen gang ønske å prøve matkasse har Adams selgere sørget for at deres matkasse er helt sist på listen.

Helt enig. De har i tillegg kommet med villedende tilbud (tilbudet var enten fruktkasse eller 100kr avslag på matkassen, ikke begge deler som han sa til meg).

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 12:53   #106
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

GL har nettopp hatt ute en brukerundersøkelse hvor de sjekker interessen for andre typer menyer. Så det er sikkert et bra tidspunkt å stille spørsmål til kundeservice om allergivennlige menyer, uten svinekjøtt og whatnot.

Selv sa jeg at vi ikke var så begeistret for bulgur og couscous.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 14:08   #107
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Samme her, jeg liker det.
Vi har forøvrig flere ganger blitt oppringt av Adams Matkasse og maken til pågående selgere skal man se lenge etter. De vil bare ikke tro meg når jeg sier at det ikke var interessant for oss og at jeg faktisk liker både planleggingen, handlingen og matlagingen. Flere av gangene vi har blitt oppringt har jeg bare måttet legge på midt i tiradene deres fordi de bare ikke vil ta et nei for et nei. Skulle vi noen gang ønske å prøve matkasse har Adams selgere sørget for at deres matkasse er helt sist på listen.

Her kommer de faktisk på dørene for å selge

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 14:59   #108
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Snipp, her.

Her kommer de faktisk på dørene for å selge


Vi har hatt noen fra en matkasse på døren en eller to ganger, men jeg må innrømme at jeg ikke husker hvem det var. Jeg husker de påstod at vi var de eneste i gata som ikke hadde matkasse. Da måtte vi jo forstå at dette var utrolig bra.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 15:16   #109
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg husker de påstod at vi var de eneste i gata som ikke hadde matkasse. Da måtte vi jo forstå at dette var utrolig bra.

Haha klassisker. Du får ha svaret klart neste gang: "Så fint å vite at jeg er den eneste i gata som kan lage mat selv da!"

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 15:46   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Snipp, her.

Haha klassisker. Du får ha svaret klart neste gang: "Så fint å vite at jeg er den eneste i gata som kan lage mat selv da!"

Nåja, det greier vi som har matkasse også, thank you very much.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 19:15   #111
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nåja, det greier vi som har matkasse også, thank you very much.

Ooooh.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-15, 19:27   #112
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nåja, det greier vi som har matkasse også, thank you very much.



Nå lurte jeg en stund på om jeg hadde fått mangelfulle kasser siden kokken manglet og jeg måtte lage maten selv da vi hadde matkasse. Så for meg en raus kompensasjon (for det er de flinke til når de roter med leveringene).

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 20:44   #113
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Jeg tenkte jeg skulle prøve Adams matkasse nå, etter å ha vært litt irritert på Godt Levert (først og fremst en utrolig pågående og frekk selger som har ringt meg hver gang jeg har pauset abonnementet). Men når kassen leveres mandag kveld blir det jo like stress med middag mandag som vanlig? Godt Levert leverer på søndager og det er en stor fordel for min del.

Jeg har fått en diger rund Brie i dag, 450 g. Det var litt mye ... ?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 20:47   #114
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi har pauset Adams en liten stund nå, men vi fikk da levert på søndager for ikke lenge siden. Har de sluttet med det?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 20:47   #115
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

De leverer mandager kl 16-22 står det på nettsiden.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 20:49   #116
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

De leverer mandager kl 16-22 står det på nettsiden.

Vi har også alltid fått mandag fra Adams.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 20:50   #117
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi fikk også mandager først, men de siste gangene fikk vi på søndag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 20:51   #118
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Men nå husker jeg at de sendte meg en melding om at det var snakk om en (prøve)ordning i enkelte områder.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 23:06   #119
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adams matkasse

Det er tydeligvis regionforskjeller, for Godt Levert leverer kun på mandager her vest. Fordelen med Adam var at der kunne jeg se på hjemmesiden når de kom sånn omtrentlig.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-15, 23:55   #120
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi fikk Adammat i går ettermiddag. Fikk sms med spørsmål om vi ville ha maten levert søndag eller mandag for et par måneder siden. Tipp topp!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no