Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Betale en regning med kredittkort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-20, 13:51   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale en regning med kredittkort

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Mobilbanken til Sparebank 1 ja, appversjon 5.6.0

Hvilken appversjon jeg har vet jeg ikke. Men det går i alle fall an å overføre penger på den jeg har. Jeg skrev over hvordan jeg gjør det(Dvs hvordan det går an å gjøre det, jeg har ikke prøvd) Betale faktura går ikke an ser det ut som.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 13:52   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale en regning med kredittkort

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Mobilbanken til Sparebank 1 ja, appversjon 5.6.0.
Har disse valgene

Om du trykker på overføre til konto så går det an å overføre fra kredittkortet til konto.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 13:54   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betale en regning med kredittkort

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvilken appversjon jeg har vet jeg ikke. Men det går i alle fall an å overføre penger på den jeg har. Jeg skrev over hvordan jeg gjør det(Dvs hvordan det går an å gjøre det, jeg har ikke prøvd) Betale faktura går ikke an ser det ut som.

Det var jo det jeg skrev, at man kan overføre penger fra kredittkortet til annen konto man har, men ikke betale faktura direkte. Jeg oppfattet det som at Blondie akkurat hadde betalt en regning direkte fra kredittkortet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 13:56   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale en regning med kredittkort

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Det var jo det jeg skrev, at man kan overføre penger fra kredittkortet til annen konto man har, men ikke betale faktura direkte. Jeg oppfattet det som at Blondie akkurat hadde betalt en regning direkte fra kredittkortet.

Da oppfattet vi forskjellig. Men godt vi er enige da.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 15:57   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale en regning med kredittkort

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

I tilfelle ikke alle får varsel om det, eller ikke allerede vet det: Når man overfører penger fra en kredittkortkonto eller betaler regninger derfra, så vil de aller fleste begynne å regne renter fra det øyeblikket du overfører. Dvs at opplegget med 30-45-60 dagers rentefri betaling sjelden gjelder for overføringer eller regningsbetalinger.

Viktig info!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 16:19   #26
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Betale en regning med kredittkort

Det med rentene tenkte jeg ikke på. Jeg tror jeg bare betaler denne regningen på vanlig måte.
Men gudene må vite hvordan deltakerne i luksusfellen klarer å havne der. De bruker jo ofte et kredittkort for å betale regningen på et annet kort.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-20, 00:56   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betale en regning med kredittkort

Kan du legge inn kortet i vipps og betale regningen derfra?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no