Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva driver du med om dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-21, 21:26   #41
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Gratulerer med dagen, Nooria!

Jeg er sykemeldt fordi verden ble en litt rævva plass å være, så jeg bruker dagene på positive ting.
Det innebærer å besøke jobb et par ganger i uka (fordi jeg har lyst), tilbringe mye tid med ungene der vi kjører tur/ser filmer osv, planlegger hvordan det skal bli når dagene ikke er fylt med knute i magen og binger serier.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 21:31   #42
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.083
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Gratulerer Nooria!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 21:33   #43
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Sitter på hjemmekontor og prøver å ferdigstille et prosjekt før jeg blir sykemeldt. Gjør husarbeid, hjelper unger med lekser, prøver å planlegge hvordan livet blir fremover. Går tur med ei venninne innimellom.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 21:44   #44
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Gratulerer, Nooria.

Sover, jobber (hjemmekontor), soffa, jobb, soffa etc.
Jeg er, jeg lever ikke.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 08-01-21 kl 22:36.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 22:05   #45
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg jobber, trener mye, studerer, er mye ut på tur og har i tillegg hund, mann og barn. Må røre meg mye, hvis ikke grubler jeg for mye.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 22:34   #46
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Hjemmekontor i et aldri tomt hus. Vi er heldige og har åpent treningssenter nå, det brukes flere ganger i uken, ellers blir det tur. I helgene må jeg ut på tur i dagslys. Strikker på et teppe, men det har visst pause nå. Vasker klær, leser internettet, legger meg tidlig. Rinse and repeat.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 22:42   #47
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Hjemmekontor, og det har vært et voldsomt trykk denne uka, så jeg har jobbet mange timer ekstra utover kvelden. Så mye annet enn det har jeg egentlig ikke orket å drive med.

Til uka er det meldt litt mildere temperaturer og en del snø, så da håper jeg å få til noen skiturer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 22:46   #48
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.788
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg jobber alltid mye i januar, i år er intet untak. Jeg har begynt å strikke igjen og prioriterer det. Ser en del på tv, har fortsatt ikke runda NRK så det er en del å ta av.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 23:08   #49
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jobber og ser masse serier, tydeligvis.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 00:13   #50
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Sykemeldt akkurat nå, men går over på AAP i neste uke fordi jeg var en del sykemeldt(utbrent) før diagnosen og har dermed brukt opp sykemeldingsretten. Dagene mine går til kaffedrikking, serier, musikk på øret, litt strikk og scrolling. Prøver også å gå turer hver dag, samt litt lett trening.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 00:14   #51
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Tilbringer tid med ny baby; stell, pupp, kos, trilletur etc.
Har noen venninner som sporadisk blir med på tur.
Spiser, siden jeg er konstant sulten.
Leser bøker.
Ser film eller serie.
Gjør yoga.
Gjør litt enkel styrketrening.
Lager mat. Og tenker på mat.
Er med storjenter og kjæreste.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 16:46   #52
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg og mannen har gått tur hver dag etter middagen, litt fint å ha tid til det. Ofte er det mye kjøring, så det blir ikke alltid prioritert. Ellers er ikke dagene så veldig annerledes. Vi lager oss også litt bedre middager, og ungene har bedre tid før de forsvinner på rommene sine. I tillegg er skøytebanen åpnet, så de to minste har vært noen timer der de siste dagene, veldig godt at de går ut på eget initiativ. Jeg burde gjort skoleoppgaver da, får se om jeg starter litt i helga.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 19:13   #53
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jobber, spiller brettspill, går tur, leser bok, scroller nyheter og ser på serier.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 19:27   #54
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Går tur med mannen, bader , leser bøker, ligger i sofaen, rydder., går på ett kurs, jobber . Møter ingen venner, savner det kjenner jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 19:47   #55
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Grattis med gårsdagen Nooria!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 20:00   #56
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg jobber med nettstudiet og trener - enten løper ute eller trener styrke inne. Januar pleier å være en veldig travel jobbmåned for meg, med masse jobb og reising - så det er veldig rart i år hvor alt er avlyst.

Selv om jeg bor nærme skiløypa har jeg ikke prøvd meg ennå, kanskje til uka?

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 22:11   #57
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg strikker mye (som oftest mens jeg ser på serier av ulike slag, gjerne serier jeg har sett for lenge siden og som jeg kjøpte på DVD i sin tid), legger puslespill, løser kryssord, spiller mye brettspill med hele familien, baker/lager mat, leser.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-21, 23:28   #58
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Chatter med ett par ulike grupper på Messenger, rydder litt, spiller pokemon, syr, rydde litt til, koser meg med ungene, øvelseskjører med eldste (eller, må starte igjen, for med ny bil stoppet detopp litt en stund der) puslespill, serier mens jeg syr.
Har det som plommen i egget.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-21, 11:26   #59
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Gratulerer på etterskudd, Nooria!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-21, 12:29   #60
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jobber, ser serier, går tur og surfer. Helt det samme som ellers minus å treffe noen venninner ca hver 14. dag og gå på café av og til.

Kom på en ting ti:
Kjører den eldste ungdommen til og fra jobb for å unngå unødig bussbruk pluss øvelseskjører en hel god del med samme ungdom.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no