Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem er din favoritt i The Beatles?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Hvem er din favoritt i The Beatles?
George 7 7,95%
John 17 19,32%
Paul 14 15,91%
Ringo 4 4,55%
Jeg greier ikke velge 5 5,68%
Jeg liker dem, men har ingen favoritt 21 23,86%
Kunne ikke brydd meg mindre 20 22,73%
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-23, 17:39   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er din favoritt i The Beatles?

Ja, hvem er din favoritt-Beatle? Jeg er nysgjerrig på hvor mange som har et forhold til dem.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 17:43   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Jeg var blodfan av Beatles når jeg vokste opp, og kan omtrent alle sangene på rams. Jeg og venninnen min lekte at vi var Beatles hele tiden. Min favoritt har alltid vært Paul McCartney.

Det er litt moro at eldste på 20 år også er veldig glad i de, og det er ikke min fortjeneste.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 17:50   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Det må være John. Hører på veldig mye fra hans solokarriere også. Liker Beatles veldig, veldig godt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 18:06   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Ikke min type musikk, så de har aldri engasjert meg videre. Ikke engang da jeg var sammen med en som levde og åndet The Beatles

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 18:08   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Jeg har aldri vært noen stor Beatles-fan. Men de sangene jeg liker best, er stort sett skrevet av George Harrison.

Here comes the sun er min favoritt-Beatles-låt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 18:16   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Min favoritt har alltid vært Paul - dådyrøynene og fløyelsrøsten. I likhet med deg, Anne C, var jeg blodfan som barn, fra 9-årsalderen. Vi hadde et par plater hjemme som stammet fra den tida da faren min var søppeltømmer. Med hakk.

Musikalsk fra tida etter Beatles-perioden synes jeg George har de beste sangene, med «All Those Years Ago» på topp.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 18:21   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Musikalsk har jeg mest sansen for McCartney, med Harrison som sterk konkurrent. Dog ikke overbegeistret over å jobbe med McCartney-show så det forring(o)er dessverre bildet en smule.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 19:00   #8
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

John, kanskje. Beatles var aldri på topp hos meg, jeg foretrakk musikken til Rolling Stones, Jimi Hendrik, Cream og veldig mye protest med bl.a Bob Dylan, Pete Seeger, Crosby, Stills & Nash.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 19:09   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

John Lennon, helt uten tvil. Double Fantasy kom ut omtrent samtidig som han ble myrdet og jeg fikk et eksemplar på Musikkhuset øverst på Karl Johans gate. Det var en helt uvirkelig dag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 20:27   #10
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Jeg tror det må bli John Lennon.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 21:57   #11
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Får si Ringo da, siden ingen andre har gjort det.
Egentlig vet jeg ikke helt. Det ligger mitt hjerte nært, har vel fått det inn med morsmelka, men jeg har nok ikke vært så opptatt av dem som personer.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 23:09   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

John Lennon, ganske klart. Selv om et par av de aller fineste sangene var det George som skrev. Det er bare at «et par» mot den enorme listen med ting som John og Paul lagde, det når ikke opp til toppen.

Jeg har hørt veldig mye på (og om ) Beatles; mannen er mer enn alminnelig interessert og vi har snakket mye, mye om dem i årenes løp.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-23, 23:41   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Paul. Oppdaget Beatles etter at jeg oppdaget Tug of War.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-23, 00:00   #14
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

George. Han hadde noen av de fineste sangene, men opplevde nok å havne i skyggen av de andre. Jeg fikk godt inntrykk av Ringo også, etter å ha sett Get Back. Jeg trur ikke det kan ha vært så lett å være i samme band som to sterke personligheter som det tidvis var en del friksjon mellom, og så skulle finne rom til å lage egne låter oppi alt.

Jeg vokste opp med The Beatles tett på, faren min var aldri sånn veldig fan, men hans kamerat/min ekstra onkel var nok mer fan enn de fleste, så jeg har forholdt meg til bandet siden før jeg kan huske. Jeg har alltid likt George best.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 10-02-23 kl 00:06.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-23, 01:07   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Kan ikke velge.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-23, 07:13   #16
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

John Lennon, ganske klart. Selv om et par av de aller fineste sangene var det George som skrev.

Enig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-23, 07:43   #17
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Kan ikke velge.

Ikke jeg heller.
De var best sammen
"They made beatiful, happy music", som en gjest på Skavlan engang sa.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-23, 10:35   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Veldig vanskelig, det kommer litt an på hva man mener med favoritt. Jeg syns Ringo virker som den hyggeligste og mest down-to-earth av dem. Sikkert på grunn av Thomastoget.

Lennon og McCartney har jo skrevet så enormt mange flere sanger enn Harrisson, så det er jo ikke til å komme unna at jeg har mange fler favoritter der enn blant hans. Samtidig har Harrisson skrevet noen virkelige perler, og jeg liker veldig godt hans dykk ned i indisk musikk. Han var jo også den av beatlene som kanskje mest på ekte var opptatt av indisk kultur og åndelighet. Jeg har en litt sånn merkelig dragning mot det samme, ofte til forbauselse over meg selv, siden jeg samtidig er ekstremt u-religiøs og ofte ganske irritert over spesielt vestlige som shopper åndelighet fra østen.

Men jeg elsker altså hare krishna-svisken My sweet lord. Mindre guilty pleasure er Here comes the sun.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 10-02-23 kl 10:43.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-23, 11:05   #19
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men jeg elsker altså hare krishna-svisken My sweet lord.

Åh, det gjør jeg også! Og jeg tror aldri jeg har møtt noen som deler den entusiasmen.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-23, 11:07   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er din favoritt i The Beatles?

hare hare, Zulu!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no