Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rebeller i klasserommet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 21:16   #41
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Slik har vi sittet på mange møter, og jeg har ikke reagert på det. Årsaken har for meg vært ganske soleklar: det er de stolene som er i rommet.

Sånn er det jeg også har tenkt hver gang vi er på foreldresamtaler.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:20   #42
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Sånn er det jeg også har tenkt hver gang vi er på foreldresamtaler.

Her snakker vi jo om at det faktisk ER andre stoler i rommet da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:25   #43
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.608
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Jeg tenkte ville ikke tenkt over det. Siden det nå er oppe så var det faktisk sånn på den ene foreldresamtalen i høst. Læreren på vanlig stol og jeg på elevstol.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:10   #44
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.843
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg snakker jo både som lærer og forelder og som forelder så ser jeg ikke de problemene du skisserer. Ikke alle leiter etter feil, vet du.

Jeg tror du misforstår meg littegranne. Jeg er ikke ute etter å lete etter feil hos læreren. Som sagt, jeg tror denne læreren vil det beste for gutten min, selv om vi ikke alltid er enige. Jeg skrev innlegget med et lite skråblikk på meg selv. Jeg ble veldig forundret over egen reaksjon, for jeg trodde ikke en sånn liten ting skulle ha noe å si for meg, selv om jeg har lest og blitt fortalt at læreren bør legge til rette for at samtalesituasjonen, også fysisk, bør gjøres så god som mulig. Jeg reagerte på settingen. Den ble ubekvem for meg som mamma, og så begynte jeg å tenke som både mamma og lærer. For hvis jeg, som stort sett er "frue over eget klasserom", er vant til og glad i skolesettingen, og faktisk stort sett har et positivt forhold til skolen, reagerte. -Hvordan vil da noen som har negative erfaringer fra egen skolegang, og kjenner seg ubekvemme, i opposisjon, utrygge eller underlegne i forhold til læreren reagere når de blir plassert i det samme fysiske forholdet? -På en liten stol, ved en liten pult, med utsikt til kateteret og med læreren sittende over seg. - Klar til å gi deg "fasiten" på hvordan din unge er på skolen. For meg ble det plutselig tydeliggjort at det kan være viktig å ta hensyn til det som ser ut som bagateller når en legger opp til et samarbeid.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:36   #45
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Hvis man har litt pedagogikk i bakhodet, burde de fleste skjønne at det har med non-verbal kommunikasjon å gjøre.

Når jeg tar i mot pasienter på sykehuset, passer jeg på at vi sitter like høyt, mot hverandre, så ikke pasienter opplever mottaket som "ovenifra og ned."

Synes lærere også burde tenke på dette, ihvertfall hvis de har mulighet til å velge voksenstoler til alle.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 12:21   #46
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

På mitt aller første foreldremøte satt både lærer og jeg på små stoler ved små pulter. Jeg dumpet bare ned uten å engang se meg rundt etter alternative møbler, jeg var egentlig mest opptatt av å huske alt jeg som førstegangsskolebarnmamma ville spørre om

Jeg tror ikke om jeg hadde reagert på om vi satt i ulik høyde inne i et klasserom heller, man tager det man haver liksom... Dessuten er nok jeg såpass selvsikker av meg at det skal litt til å finne den stolen som krymper min naturlige autoritet

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 10-11-07 kl 13:18.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 13:00   #47
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Er det mulig å legge sååå mye i noen stoler? Kan hende læreren ikke tenkte over det rett og slett.
Greit nok, jeg hadde antagelig funnet meg en annen stol selv, men å legge så mye i det syntes jeg blir mildt sagt er å være hårsår.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:31   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Her er det jo snakk om foreldre som har en negativ erfaring med skolen, og da er det lett å "lete etter feil". Det er viktig at lærere er litt tålmodige med dette til tilliten er gjenopprettet - og det er viktig at foreldre som har tidligere dårlige erfaringer gir "nye koster" en ny sjanse.

Det er ingen som har sagt at jeg er den som går til mine barns skole med glede. Ikke i det hele tatt. Det er ingen som har sagt at jeg på noen måte har god erfaring med skolen deres. Dog er jeg opptatt av ungene og ikke stolene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:31   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg tror du misforstår meg littegranne. Jeg er ikke ute etter å lete etter feil hos læreren. Som sagt, jeg tror denne læreren vil det beste for gutten min, selv om vi ikke alltid er enige. Jeg skrev innlegget med et lite skråblikk på meg selv. Jeg ble veldig forundret over egen reaksjon, for jeg trodde ikke en sånn liten ting skulle ha noe å si for meg, selv om jeg har lest og blitt fortalt at læreren bør legge til rette for at samtalesituasjonen, også fysisk, bør gjøres så god som mulig. Jeg reagerte på settingen. Den ble ubekvem for meg som mamma, og så begynte jeg å tenke som både mamma og lærer. For hvis jeg, som stort sett er "frue over eget klasserom", er vant til og glad i skolesettingen, og faktisk stort sett har et positivt forhold til skolen, reagerte. -Hvordan vil da noen som har negative erfaringer fra egen skolegang, og kjenner seg ubekvemme, i opposisjon, utrygge eller underlegne i forhold til læreren reagere når de blir plassert i det samme fysiske forholdet? -På en liten stol, ved en liten pult, med utsikt til kateteret og med læreren sittende over seg. - Klar til å gi deg "fasiten" på hvordan din unge er på skolen. For meg ble det plutselig tydeliggjort at det kan være viktig å ta hensyn til det som ser ut som bagateller når en legger opp til et samarbeid.

Se mitt innlegg til Zoe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:37   #50
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg snakker jo både som lærer og forelder og som forelder så ser jeg ikke de problemene du skisserer.

Særlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 16:39   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Særlig.

ja.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 17:49   #52
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Er det rart det er krig i verden sier nå jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 17:53   #53
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er det rart det er krig i verden sier nå jeg.

Ja, så slutt å dra frem oppbrukte, forslitte klisjéer på den måten.

HI skriver faktisk at det ikke er noe big deal, men en sånn ting man gjerne tenker og funderer litt på. Hadde ikke noen lagt inn tråder på FP, betydelige og mindre betydelige, hadde det vært et stusselig sted, gitt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:11   #54
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde ikke tenkt annet enn at stakkars lærer som skal sitte der i mange timer. Hilsen læreren som velger beste stolen selv siden jeg sitter i tre timer i strekk og foreldre og elever i 15-20 minutter.

Signerer her :lat:

Nå har jeg hatt barn i skolen i 10 år og vi har alltid sittet på små stoler i barneskolen. På ungdomsskolen har det vært store stoler i det rommet som de har brukt til samtaler.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:47   #55
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.819
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Er det i det hele tatt noen som har fått med seg at det faktisk fantes store stoler nok til alle tre og at læreren allikevel hadde satt frem små stoler til foreldrene?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:14   #56
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Er det i det hele tatt noen som har fått med seg at det faktisk fantes store stoler nok til alle tre og at læreren allikevel hadde satt frem små stoler til foreldrene?

Ja, jeg lurte på det jeg også.
Og sett i lys av at det faktisk var store stoler i rommet, syntes jeg dette smakte litt av hersketeknikk.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 21:17   #57
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Jeg har faktisk ikke tenkt over denne problemstillingen. Når det gjelder sted for konferansetimene liker jeg både som forelder og lærer at den finner sted på klasserommet. Som lærer liker jeg dette fordi jeg da enklere kan vise fram barnas arbeider (foreldre kan kikke i bøker osv.). Som forelder liker jeg det fordi det da er jeg som får et innblikk i sønnens skolehverdag. Men jeg ser poenget med stolene, faktisk. Selv om jeg ikke har tenkt over det før. Heldigvis kan jeg puste lettet ut for vi har høye stoler og bord til barna.

Hadde det bare vært lave stoler ville jeg brukt de og hatt kontorstolen min på laveste stille.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 21:21   #58
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.843
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Ingen stor sak for meg, nei.

Men, jeg har selv som lærer skullet forholde meg til foreldre som knapt har klart å møte på skolen i det hele tatt, fordi de har negative opplevelser med seg fra egen skolegang. Foreldre som gruer seg i dager og uker for å skulle møte på skolen. Som avlyser og avlyser når vi skal ha samtaler, og som, når de endelig klarer å komme forteller om hvor vanskelig dette er. - Redde for å gjenoppleve ting som gjorde barneåra grusomme, og som de prøver å komme seg videre fra nå. Foreldre med slike opplevelser og problemer finnes mange steder. -Bare tenk på hvor mange barn som mobbes i skolen nå, og hvor mange som også opplever å bli mobbet av læreren. Det var ikke noe bedre for foreldregenerasjonen, og slike ting biter seg fast hos mange. Bør ikke læreren legge til rette for at disse foreldrene skal føle seg mest mulig trygge når de kommer til samtale? Og om det er bagateller, som skikkelige stoler som kan hjelpe, så er vel det flott.


Sist redigert av Kaija : 11-11-07 kl 07:41.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:08   #59
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, så slutt å dra frem oppbrukte, forslitte klisjéer på den måten.

HI skriver faktisk at det ikke er noe big deal, men en sånn ting man gjerne tenker og funderer litt på. Hadde ikke noen lagt inn tråder på FP, betydelige og mindre betydelige, hadde det vært et stusselig sted, gitt.

Uten noen småflåsete svar hadde det også vært stusselig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 14:17   #60
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rebeller i klasserommet

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Uten noen småflåsete svar hadde det også vært stusselig.

Klisjéer kan vi leve uten.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no