Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 10:24   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Jeg har alltid hatt endel rare drømmer. Jeg har opplevd mye rart som liten og som voksen. Mye som har fått meg til å tro på slike overnaturlige ting.
uansett..

Hadde en merkelig drøm natten før jeg testet positivt for en uke siden.. Jeg ante absolutt ikke at jeg kunne være gravid igjen så fort. Jeg hadde ikke forestilt meg det i det hele tatt. Tanken hadde selvsagt streifet meg, men hadde ikke tenkt å teste meg engang. Skulle vente til mensen kom, før vi skulle prøve..

Drømte jeg gikk nedover en lang tunell. I den ene enden sto det en ung jente. I den andre enden sto det en gutt.
Gikk og trillet en barnevogn nedover tunellen. Type gammeldags blå svithun fra 80tallet.

Gikk nedover mot jenten. stoppet foran henne. hun sto og så drømmende ut i luften. fikk ingen kontakt med henne. jeg tenkte for meg selv: "hun var jammen i drømmeland"!
Jeg snudde og gikk tilbake. stilte meg foran gutten som også så ut i luften drømmende... strøk han nedover kinnet og han så rolig på meg og smilte forsiktig og nydelig. Jeg merket jeg ble helt varm inni meg.

Da jeg våknet visste jeg at jeg måtte teste meg. Det var noe som sa meg at jeg bare måtte det og jeg gjorde det. Og den var kjempe positiv.

Jeg forestiller meg at denne drømmen betyr at den jenten var det barnet jeg mistet, og at den gutten var sønnen jeg har i magen nå.? Jeg ser enda tydelig for meg hvordan han så ut. mørk, snill og nydelig. Hva tenker dere?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 10:46   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang den "hjelpere" tråden. noen som kan tyde drømmer?

Tror ikke på hjelpere, men din tolkning av drømmen synes jeg var koselig.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 15:48   #3
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Tror så absolutt på hjelpere! har sendt pm.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:38   #4
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Det var en vakker drøm. Det er interessant å se om det du venter nå er en gutt.

  Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:11   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Det var en vakker drøm. Det er interessant å se om det du venter nå er en gutt.

Signerer denne!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:13   #6
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Det var en vakker drøm. Det er interessant å se om det du venter nå er en gutt.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 23:20   #7
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Jeg visste ikke at du er gravid igjen. Så koselig! Gratulerer så mye!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 08:40   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Om det er en beskjed fra noe overnaturlig eller bare en beskjed fra deg selv og kroppen din er jeg ikke sikker på.

At kroppen din og underbevistheten stokker kortene i en drømmefase er jo ikke så uvanlig. Selv for de som overhode ikke tror på noe overnaturlig har jo drømmer den rollen. Man har kontakt med andre "nivåer" i sin bevissthet så dette kan ganske enkelt være din måte å forholde oss til ting på.

Uansett så er det sikkert en trygghet i det for deg, og tar vekk litt frykt nå og det er veldig viktig. Blir jo en koselig ting å fortelle gutten om noen år da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 19:09   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

Det blir veldig spennende. Håper bare alt går bra..

Hadde forresten vært hysterisk morsomt om det var en jente da..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 19:12   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang den "hjelpere"-tråden, noen som kan tyde drømmer?

For en nydelig drøm - uansett hva den måtte bety!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no