Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-16, 23:35   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Jeg aner ingen ting om iphone eller andre i-dingser, men regner med at det er flere her inne som kan en hel masse.
Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S? Er det noe som taler for at man absolutt burde kjøpe en 5S i stedet for en 5?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-16, 23:45   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Jeg synes jo alltid det er god grunn til å kjøpe en hakket nyere modell, for de har stort sett blitt bedre og bedre. I tillegg er 5S den første modellen med fingeravtrykklås, og jeg synes den er genial.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 00:45   #3
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

5en må ha vært en blåmanndagsmodell og jeg tenker det må være en grunn til at den ikke selges lenger. Iphone 4 selges enda liksom.

Jeg hadde 5en etter å ha vært strålende fornøyd med 4en. Men jeg ble så skuffet.
Den tålte ingenting, knuste flere ganger de måndene jeg hadde den. Batteriet ble og fort veldig dårlig.

Iphone 4 hadde jeg i 2år, uten noe problem. Den funker fint enda og er over 5år.
Nå har jeg iphone 5s, den har jeg hatt i snart 2år. Og den er jeg utrolig fornøyd med. Jeg har ikke hatt noe problem med den.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 00:47   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Akkurat der er det faktisk litt forskjell, særlig på batterikapasitet. Fingeravtrykkleser synes jeg også er vel verdt de få hundrelappene som måtte være mellom.

Jeg hadde faktisk heller kjøpt en 4s enn en 5 uten s.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 00:48   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Ja, min 5S er også snart to år, og batteriet på den er bedre enn på de foregående iPhonene etter 2 år (3GS og 4S). Samme med Hjem-knappen, som ble litt sliten på de andre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 08:30   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

iPhone 5 har det vært så mye feil på, at den hadde jeg styrt unna. Særlig batterikapasitet er et kjempeproblem med den modellen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 08:51   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Var såvidt innom 5 før jeg gikk over på 5s. Stor forskjell i brukeropplevelsen, selv om jeg ikke helt husker forskjellene nå.
Men batteritiden husker jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 09:38   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Jeg har 5s, men bruker ikke fingeravtrykksfunksjonen. Burde jeg det? Jeg synes bare det virker styrete. :håpløst gammeldags:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 09:40   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har 5s, men bruker ikke fingeravtrykksfunksjonen. Burde jeg det? Jeg synes bare det virker styrete. :håpløst gammeldags:

Jeg syns den er genial. Det tok bare noen få dagers tilvenning før jeg syns det var den eneste fornuftige måten å logge på telefonen med. For ikke snakke om nettbanken!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 09:43   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Det er ikke akkurat vanskelig å taste inn en kode heller. Og i nettbanken er det jo kult med de morsomme ordkombinasjonene i bank-ID-en. :lett å glede:

Men jeg må levere inn telefonen min når jeg bytter jobb snart, og kjøpe meg en ny sjæl, og da må jeg vel prøve å være litt mer med i tiden og benytte fingeravtrykkmulighetene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 09:45   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har 5s, men bruker ikke fingeravtrykksfunksjonen. Burde jeg det? Jeg synes bare det virker styrete. :håpløst gammeldags:

Jeg vet ikke hvor sikker fingeravtrykksfunksjonen er. Snuppa og jeg kan i hvert fall åpne hverandres telefoner med pekefingeren. Hun er riktignok ganske lik meg, men vi har ikke identisk fingeravtrykk. (Verken mannen eller knerten kan åpne telefonen min, men snuppa kan altså gjøre det. Og jeg kan åpne hennes. Sistnevnte er litt praktisk.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 10:10   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Jeg har så dårlige fingeravtrykk at jeg tør ikke satse på det. Bruker kode.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 11:42   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vet ikke hvor sikker fingeravtrykksfunksjonen er. Snuppa og jeg kan i hvert fall åpne hverandres telefoner med pekefingeren. Hun er riktignok ganske lik meg, men vi har ikke identisk fingeravtrykk. (Verken mannen eller knerten kan åpne telefonen min, men snuppa kan altså gjøre det. Og jeg kan åpne hennes. Sistnevnte er litt praktisk.)



Uten at dere har lagt inn hverandres fingre på telefonene? Det er jo skummelt. Da kan jo hun logge seg inn på nettbanken din også hvis du har den funksjonen der.

Poden kan åpne min, men det er fordi vi la inn hans tommel da jeg gjorde klar telefonen.


Jeg tenkte at fingeravtrykkåpning var kjempesikkert.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 11:57   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Har dere ikke sett den tegninga/filmen eller hva det nå var, om hun som forsøkte å sjekke typens telefon mens han sov? Ved hjelp av fingeravtrykket hans.

Hun prøver med alle ti fingrene hans og gir opp, og i neste scene så våkner han og trykker stortåa på telefonen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 11:59   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har dere ikke sett den tegninga/filmen eller hva det nå var, om hun som sjekket typens telefon mens han sov? Ved hjelp av fingeravtrykket hans.

Jo, men det er tross alt hans finger. Hun får ikke låst opp med sin.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-16, 12:00   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på iphone 5 og 5S?

Nå svarte du mens jeg redigerte, fordi jeg plutselig kom på hvordan den var.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no