Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

PC til 11-åring

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-16, 21:44   #1
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

PC til 11-åring

Junior ønsker seg ny PC. Han har en gammel arve-PC, som ikke klarer å kjøre nyeste versjon av Minecraft eller laste ned ressurspakker. Minecraft er primærbrulen av PC'en. Han spiller ingen andre PC-spill enn Minecraft, men bruker PC til litt skoleting. Jeg tror ikke han vil spille veldig mange andre PC-spill med det første, så han trenger vel ikke noen skikkelig spillmaskin. De er jo så himla dyre. Men hva slags maskin bør han kjøpe, gitt den skisserte bruken? Hva slags spec bør jeg se etter?

Han har spart litt penger og ønsker seg cash til 11-årsdagen. Jeg vet ikke om han vil ha råd til en grei PC etter bursdagen, for jeg ane virkelig ikke hvor mye han må regne med å legge ned i den. Han er uansett innstilt på å måtte spare litt til. Men hvor mye må han trolig opp i?

Noen som har litt peiling og som kan gi meg noen tips?

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no