Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dere som trener om morgenen: Mat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-14, 16:13   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Det begynner å bli en stund siden jeg trente om morgenen, men jeg deler allikevel

Jeg er alltid veldig sulten når jeg våkner, så jeg må få i meg noe mat ellers går jeg helt tom. Så jeg spiste et knekkebrød eller to før treninga. Og så spiste jeg litt etter økta også. Det som var tilgjengelig der jeg da befant meg. Det ble nok kalorimessig litt mer enn en vanlig frokost, men ikke så altfor ille. Og så holdt jeg akkurat til lunsj.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 16:21   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det begynner å bli en stund siden jeg trente om morgenen, men jeg deler allikevel

Jeg er alltid veldig sulten når jeg våkner, så jeg må få i meg noe mat ellers går jeg helt tom. Så jeg spiste et knekkebrød eller to før treninga. Og så spiste jeg litt etter økta også. Det som var tilgjengelig der jeg da befant meg. Det ble nok kalorimessig litt mer enn en vanlig frokost, men ikke så altfor ille. Og så holdt jeg akkurat til lunsj.

Ja, for det er noe med de kaloriene også.. Jeg må passe på så jeg ikke får i meg to frokoster, for da er litt av penget med det jeg driver med borte.

Men jeg er dronningen av frokost, så kanskje jeg egentlig kan kjøre på med litt mer før trening og litt mindre etterpå, så det blir mer fordelt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 16:34   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg er ingen frokostperson men blir veldig slapp hvis jeg ikke spiser om morgenen - trening eller ei.
Jeg lager Smoothie, også har jeg kjøpt meg enn sånn kopp som jeg har den oppi - da kan jeg ta den i bilen på vei til jobb/trening. Og da føles det ikke så uoverkommelig ut som å få i seg frokosten hjemme.

En smoothie jeg liker nå om dagen er 1/2 avokado+noen nøtter + en liten håndfull frosne bringebær + en god håndfull spinat + yoghurt + litt vann så det blir drikkbart. Da er jeg både mett og full av futt
Også passer jeg på å drikke litt vann før trening også.

Etter trening spiser jeg et egg med noen grønnsaker, bønner f.eks, en banan, en skyr, nøtter+ost, bær noe sånt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 16:37   #24
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg spiser en liten skål Nestle (uff) fullkorn fitness-frokostblanding med skummet melk på klokken 07.00, løper kl.07.20, dusjer kl. 07.50, underviser kl. 8.15-10.00 og så spiser jeg igjen. DA er jeg sulten og MÅ ha noe før jeg går til inspeksjon. Hvis jeg har plikter i friminuttet må jeg ta med mat så jeg rekker å spise litt mens elevene går ut av klasserommet.

Synes denne frokostblandingen er ypperlig, for den blir ikke tung i magen samtidig som den inneholder et eller annet som gjør den god å trene på.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 16:38   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg får vondt i hodet og klarer ikke få så mye ut av treningen, så jeg er nødt til å spise en liten frokost først. YT smaker høgg ja, jeg har aldri klart å få ned noe av sånne shakeprodukter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 16:44   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Bittelitt, type youplait 0,1-yoghurt eller noe sånt. Helt tomt funker dårlig, men full mage er verre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 16:45   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg mener at jeg leste et sted at man like gjerne kunne drikke Litago som YT? Proteininnholdet var ikke så forskjellig, og kalorimessig ligger de vel helt likt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 16:49   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg mener at jeg leste et sted at man like gjerne kunne drikke Litago som YT? Proteininnholdet var ikke så forskjellig, og kalorimessig ligger de vel helt likt?

Treningsmafiaen på jobb påstår det i hvertfall. Prisforskjellen er visst et poeng der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 17:06   #29
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg er ingen frokostperson men blir veldig slapp hvis jeg ikke spiser om morgenen - trening eller ei.
Jeg lager Smoothie, også har jeg kjøpt meg enn sånn kopp som jeg har den oppi - da kan jeg ta den i bilen på vei til jobb/trening. Og da føles det ikke så uoverkommelig ut som å få i seg frokosten hjemme.

En smoothie jeg liker nå om dagen er 1/2 avokado+noen nøtter + en liten håndfull frosne bringebær + en god håndfull spinat + yoghurt + litt vann så det blir drikkbart. Da er jeg både mett og full av futt
Også passer jeg på å drikke litt vann før trening også.


Litt på siden: Lager du den smoothien rett før du drikker den? Det er kanskje ikke mulig å lage sånt kvelden før og sette kaldt? :hektiske morgener:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 20:32   #30
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Nei, den skiller seg tror jeg.
Men det tar virkelig bare et halvt minutt å lage altså. Også skyller jeg blenderbollen godt, og vasker den når jeg kommer hjem… (det er jo å vaske den som evt. tar tid)
Og i og med at jeg tar med meg glasset i bilen sparer jeg jo tid på spisinga.


Sist redigert av m^2 : 17-02-14 kl 20:39.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 20:34   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Ja, vil tro det blir tvilsomt. Får prøve å lage på morgenen, gjorde det før i verden en gang!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 20:35   #32
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som trener på morningen: Mat?

Jeg trener ca. 45 min etter frokost noen dager, spiser da en bitteliten porsjon havregrøt først. Trene på tom mage går ikke for meg. Hiver i meg en proteinshake eller en yoghurt rett etter dusjen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 21:32   #33
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg spiser ikke noe før trening på morgenen. Spiser den vanlige frokosten når jeg kommer på jobb, to knekkebrød med skinke og gulost.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 22:19   #34
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg spiser alltid frokost som vanlig før trening på morgenen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 22:38   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Littegrann frokostblanding med yoghurt eller en YT drikkeyoughurt. Et glass juice. Et egg blir for lite karbohydrater for meg før trening.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 02:32   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg kjenner ikke kroppen min godt nok til å vite om den funker bedre på karbohydrater så tidlig eller ikke. Jeg bare vet at den må ha litt kalorier for å starte.

Men jeg vet jo at jeg innimellom tenker at jeg ikke får til å yte like godt på en slik supertidlig trening.
Kanskje det hadde føltes bedre om jeg spiste noe annet?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 08:00   #37
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Jeg sykler som regel om morgningen før jeg spiser, 30 minutter

Spiser vanlig frokost etterpå

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 08:05   #38
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Det er ikke så ofte jeg trener på morgenen, men når jeg gjør det så er spising eller ikke før avhengig av type trening. Skal jeg trene styrke (noe som skjer svært sjelden på morgenen, jeg synes styrketrening om morgenen er skikkelig pyton) spiser jeg f.eks en grovbrødskive med godt pålegg. Skal jeg løpe, spiser jeg ikke. Sykler normalt sett til jobb ganske ofte, og da spiser jeg heller ikke først.

Mannen løper til jobb tre ganger i uken, og spiser aldri først.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 08:43   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Skal jeg løpe, spiser jeg ikke. Sykler normalt sett til jobb ganske ofte, og da spiser jeg heller ikke først.

Mannen løper til jobb tre ganger i uken, og spiser aldri først.

Er det noen grunn til at dere ikke spiser først når det er snakk om den typen trening? Bør man la det være?


Jeg kjenner forresten også at det ikke er optimalt å trene styrke grytidlig på morningen. Men etter en seanse på tredemølla går det fint an med litt lettere overkropsstyrke. Men jeg setter ingen nye rekorder klokken 6 på morningen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 08:52   #40
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som trener om morgenen: Mat?

Nei, jeg har bare så lett for å få hold /sting når jeg løper rett etter at jeg har spist. Dessuten så er jeg ikke særlig sulten på morgenen før det har gått en time eller to. (Akkurat det er forresten en vanesak for meg; tidligere kjente jeg sulten gnage i det øyeblikket jeg slo opp øynene. Nå spiser jeg uansett ikke før det har gått litt tid siden jeg ikke spiser før jeg har kommet meg på jobb. Det skyldes rett og slett latskap - ungene spiser i barnehagen, og om jeg ikke spiser hjemme så kan jeg sove litt lenger. Sorry, digresjon.)

At mannen ikke spiser før han løper skyldes rett og slett at da må han stå opp litt tidligere. Uhørt i en B-menneskeverden. Hehe.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no