Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Toro langpanne som muffins?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-14, 11:24   #21
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Toro langpanne som muffins?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Musikk i mine ører, Snippa!

Fordelen med å bake denne Toro-kaken, er at jeg, som elsker kakedeig/røre, overhodet ikke fristes til å spise av lasset. Pulveret likner på aske.

Det går helt fint å lage som muffins med olje i - gjorde det selv i siste barnebursdag.

Signerer aske - looken. Husker en annen tråd om hvilke kaker man likte og jeg skrev hjemmebakt Fikk klar tilbakemelding om at det var en snobbete kommentar - men det er noe med dette ferdigpulveret som jeg bare ikke blir helt fortrolig med...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 14:09   #22
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toro langpanne som muffins?

Stor ståhei for en Toro-kake!

Men jeg kan melde om vellykket resultat, i hvert fall estetisk sett. (Etter å ha sett pulveret, og luktet på røren, frister det ikke akkurat å smake på kakene. [1])

Snakk om å sminke brura! Regner med at den går i 7-8 åringene nå. (Og hvis ikke vurderer jeg sterkt å neste år ta imot tilbudet fra foreldrene til gluten-/melkeallergikeren om å sende med noe eget.)

[1] Ikke min mening å disse lettvinte løsninger, altså! Men denne kaken byr meg imot.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg muffins.jpg (38,8 KB, 55 visninger)
__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 14:20   #23
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Toro langpanne som muffins?

Dustoreallverden...de ser ihvertfall superflotte ut! Tipper de kommer til å imponere når de bæres inn!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 16:38   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toro langpanne som muffins?

Går helt fint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 17:21   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toro langpanne som muffins?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Absolutt, det går fint.

Jeg har gjort den "tabben" med gulrotkake, Xian, og det gikk fint. Merket det ikke, annet enn at den orange fargen syntes litt bedre.

Er det en tabbe? Jeg river alltid grovt i gulrotkake, jeg synes det blir best da. River både gulrot og eple grovt. Sjokoladen liker jeg grovhakket, ikke revet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 17:30   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toro langpanne som muffins?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det går nok fint, men jeg skjønner hva mannen din mener, tror jeg. Muffinsrøre er vel oftere mer "klissete" enn tradisjonell langpannerøre?

Nei da, ikke torovariantene - det er omtrent samme konsistens, mener jeg.

Så flotte de ble! Jeg synes alle ferdigmikser er gode, jeg, og enda mer fristende ble de jo nå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no