Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-09, 21:26   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Jeg er på fjellet og storesøster har bursdag imorgen. Jeg klarte å svi en diger langpanne med Cream Cheese Brownies (don't ask me how, jeg skjønner det fremedeles ikke. Satte timeren på 10 min før ferdig tid og alt, men jeg er ikke helt vant til ovnen her oppe ennå. Eller høyden... )

Derfor må jeg lage ny imorgen. Jeg har det jeg trenger til en vanlig brownies (tror jeg), men ikke ny CCB. Og oppskriftene ligger hjemme, og jeg tør ikke ta en uprøvd nettoppskrift.

Så er det noen som har en bankers en? Jeg har kokesjokolade i mengde, men kun 100% kakaopulver.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:31   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Denne Nigella-oppskriften er veldig, veldig god - jeg lager nesten bare den.
http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=bakery
Den hvite sjokoladen kan gjerne byttes ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:33   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Kan også anbefale denne, som jeg har laget massevis av ganger. Tror det er New York City Bakery-oppskrift, men ikke 100% sikker på hvor jeg har den fra. Jeg hadde i tillegg i 100 g hakket hvit sjokolade, 50 g hakket mørk sjokolade og litt hakkede valnøtter.


250 gr smør
250 gr mørk sjokolade
5 dl sukker
5 egg
3 dl hvetemel
2 ts bakepulver
2 ss mørk kakao (bakekakao)

Sett ovnen på 150 grader. Smelt smør i en kjele og rør inn biter av sjokolade til alt er smeltet og rør godt, det er viktig at det ikke ligger biter igjen som ikke er smeltet. Pisk egg og sukker til eggedosis, den trenger ikke være helt pinnestiv, bare nok til at sukkeret er oppløst.

Sikt sammen mel, kakao og bakepulver.

Hell all sjokolade/smør blandingen i eggedosisen på en gang og vend forsiktig inn ved å bruke en slikkepott, hell i mel/kakao/bakepulver blandingen (alt på en gang) og vend inn til du har fått en glatt masse. Ikke rør for mye, det er viktig.

Tilsett gjerne hakkede valnøtter, peanøtter, pecan eller hasselnøtter.

Kle en liten langpanne (20x30 cm) med bakepapir.
Spre røren jevnt i langpannen med en spatel og stek kaken i 55-60 min. Feilen mange gjør med Brownies er at de steker kaken for mye, mange synes at kaken ser ut men dette er ikke tilfelle, så ikke stek kaken i 10 min ekstra bare for å være på den sikre siden. Da blir den tørr.

La kaken avkjøles helt i langpannen før du hvelver den på rist.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:36   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.794
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

200 g kokesjokolade
200 g meierismør
4 dl sukker
4 egg
3 dl hvetemel
2 ts bakepulver

100 g hvit dronningsjokolade

Smelt sjokolade og smør på svak varme. Visp egg og sukker - det skal ikke bli eggedosis!
Ha i litt avkjølt smør/sjokolade. Rør. Ha i siktet (ok jeg driter i å sikte) hvetemel og bakepulver.

Ha røren i en liten langpanne. Om du skal bruke vanlig langpanne ville jeg doblet.

Brekk den hvite sjokoladen oppi på toppen av kaken før steking.

Stekes på 175 grader i 35-40 minutter. Jeg tok ut min etter c 32 minutter. Da var den deilig rå inni.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:54   #5
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Jeg lagde en fra det søte liv forrige dagen som ble knallgod, men den er med kakao.

400g smør
1 kg sukker
8 egg
12 ss kakao
2 ts vaniljesukker
7 dl hvetemel

Smelt og avkjøl smøret. ha egg og sukker sammen i en bolle, visp, men ikke eggedosis. Rør i smør, kakao og vaniljesukker. Tilsett deretter hvetemel og rør til en jevn røre. Ha eventuelt i nøtter.

Stor langpanne med bakepapir. 170 grader i ca 40 min.

Jeg brukte ca 100g valnøtter og 100 g mandler.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:31   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Fine forumet! Visste at her var det hjelp å få!

Hvit sjokolade har jeg ikke, men det får være. Nøtter må også utgå; det er det verste bursdagsbarnet vet.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:35   #7
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Hva gjør jeg her inne? Har akkurat tømt posen med smågodt som skulle ha holdt til hele familien i dag OG i morgen UTEN hjelp av noen. :veldig kvalm:

Gratulerer til bursdagsbarnet i morgen.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:35   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Kjappaste og enklaste brownien er denne

Brownies
Brownies
- like enkle som Toro

100 g smør (smeltes)
3 dl sukker
2 egg
1,5 ts vaniljesukker
4 ss kakaopulver
1,5 dl mel

Rør alt sammen, ha i en liten, smurt kakeform og stek i 30 min ved 180 grader.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 22:38   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.794
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fine forumet! Visste at her var det hjelp å få!

Hvit sjokolade har jeg ikke, men det får være. Nøtter må også utgå; det er det verste bursdagsbarnet vet.

"Min" trenger ikke den hvite sjokoladen. Den er mest for pynt og "det lille ekstra".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:14   #10
Leah
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 46
Leah har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Abbonerer - elsker brownies!!!

Leah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:27   #11
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.942
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fine forumet! Visste at her var det hjelp å få!

Hvit sjokolade har jeg ikke, men det får være. Nøtter må også utgå; det er det verste bursdagsbarnet vet.

Jeg bruker også Nigella-opskriften, og kan skrive under på at den er så og si bankers. Gjør ikke noe om den blir for rå, ei heller om den blir godt stekt og mer som vanlig sjokoladekake. Jeg endrer blandingsforholdet av sjokolade alt etter hva jeg har/ønsker, og har oppi det jeg måtte ha for hånden enten det er nøtter, rosiner, eller hakket sjokolade, eller ingenting.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:29   #12
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.468
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Nå må jeg nok bort til kjøleskapet for å ta en bit av min hjemmelagde Toro posebrownies. :slurp: og :slafs:
En dag skal jeg prøve å lage brownies etter en av disse oppskriftene.

Gratulerer til bursdagsbarnet.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:30   #13
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.942
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Nå må jeg nok bort til kjøleskapet for å ta en bit av min hjemmelagde Toro posebrownies. :slurp: og :slafs:
En dag skal jeg prøve å lage brownies etter en av disse oppskriftene.

Gratulerer til bursdagsbarnet.

Det er faktisk veldig enkelt.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:31   #14
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg bruker også Nigella-opskriften, og kan skrive under på at den er så og si bankers. Gjør ikke noe om den blir for rå, ei heller om den blir godt stekt og mer som vanlig sjokoladekake. Jeg endrer blandingsforholdet av sjokolade alt etter hva jeg har/ønsker, og har oppi det jeg måtte ha for hånden enten det er nøtter, rosiner, eller hakket sjokolade, eller ingenting.

Er det denne browniesen vi smakte hos Mei en gang i tiden? Den var utrolig god. Jeg har faktisk aldri noen sinne laget brownies. Hvorfor ikke egentlig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 12:56   #15
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.942
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er det denne browniesen vi smakte hos Mei en gang i tiden? Den var utrolig god. Jeg har faktisk aldri noen sinne laget brownies. Hvorfor ikke egentlig.

Hvis det var jeg som hadde dem med, så kan jeg garantere at det var den oppskriften, ja. Det er altså veldig enkelt. Smelte smør, ha oppi sjokolade og la det smelte på svak varme. Kjølne litt mens man pisker lett sammen egg og sukker (spiller ikke så stor rolle om det blir eggedosis eller bare rørt sammen), og måler opp mel. Så er det bare å blande alt sammen og helle i bakepapirdekket langpanne. Og ikke steke for lenge. Det er nok der utfordringen ligger i starten. Men den utfordringen har man jo med Toro-varianten også.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 13:00   #16
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Ja, jeg mener du var bakeren Kanina. Oppskriften må prøves!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:24   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Ah, på tide å oppdatere?

Jeg laget Nigella-varianten, i full fart uten finesse, og den var både kjempelett - og kjempegod. Uten nøtter eller noe spesielt, bare plain sjokobrownie, men den var supergod. Og som sagt over så ser jeg at den nok blir kjempegod uansett om den er litt for lite, litt for mye eller perfekt stekt. Og bursdagsbarnet var veldig fornøyd også.

Anbefales!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:27   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

den var både kjempelett - og kjempegod.

Eh - bare for å presisere - kjempelett som i enkel, ikke som i Grete Roede. FAR from it!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:30   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: KRISE - trenger velprøvd brownies-oppskrift!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eh - bare for å presisere - kjempelett som i enkel, ikke som i Grete Roede. FAR from it!

Nei, det hadde vært en perfekt kombinasjon med den smaken, konsistensen og bare tre-fire kalorier.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no