Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kilimanjaro

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-18, 17:36   #21
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kilimanjaro

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hva folk får seg til å gjøre!!

Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 18:46   #22
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kilimanjaro

http://www.foreldreportalen.no/forum...ht=Kilimanjaro

Og reisebrevet etterpå:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=Reisebrev

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 19:13   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kilimanjaro

Jeg kjente absolutt ingenting på Teide. Følte meg fullstendig normal. Og vi tok til og med taubanen opp, så ingen langsom oppstigning.

Mannen min kjente en hel del i Andesfjellene (Cuzco, ca 3500, og opp til 4-5000 m, men han merket heller ikke noe til Teide. Merkelig, egentlig.

Cecilie Skog sier noe om at evne til å takle høyde til en viss grad er genetisk/medfødt?

Jeg kan også tenke meg Kilimanjaro en gang.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 19:25   #24
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kilimanjaro

Åååå. Kilimanjaro står på reiselisten vår. Vi har hatt to reiser vi har ønsket, Japan og Kilimanjaro. I år blir det Japan, så da er Kilimanjaro neste. Jeg har vært på Mount Kenya som ungdom. Det er nesten 5000 m høyt. Jeg taklet det fint. Spent på om Kilimanjaro i voksen alder går like greit.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 22:06   #25
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kilimanjaro

Jeg har syklet 22 km opp 12% stigning til 2700 moh, da kjente jeg mye, litt panikk når lungene fikk kjørt seg i de siste 17% serpentinene. Litt dårlig i magen et stykke hvor skråningene ned var bratte og stygge. På taubanen til Teide ikke så mye, turen opp går fort og vel oppe gikk vi bare stien. Yngste barnet likte seg ikke, eldste koste seg og løp fra oss. Og så har jeg stått på ski i Kaprun, toppen er 3800, der merket jeg ikke annet enn tette ører og en veldig trøtthet på kvelden.
Jeg tror selv at jeg tåler høyder greit.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-18, 22:16   #26
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kilimanjaro

Husk at hvis du vil til toppen på Teide må du søke og få tillatelse i forkant. Tror du får dette på nett. Det er en bratt stigning til toppen, jeg gikk opp da jeg var relativt ung og sprek, men jeg kjente at det var tynnere luft. Sist jeg var oppe synes jeg det var tyngre.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no