Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klærne til Christine Koht

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 21:00   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klærne til Christine Koht

En ting er jo at dama er så søt at hun er til å spise opp. I tillegg er hun den mest velkledde jeg har sett på tv.
Noen som har sett Koht på shopping? Hvem selger/lager disse klærne?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:42   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Hun er fargerik og sprek, men burde gjøre noe med disse svetteringene sine.
Ikke det du spurte om kanskje...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:53   #3
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hun er fargerik og sprek, men burde gjøre noe med disse svetteringene sine.
Ikke det du spurte om kanskje...

Fargerik var jo også en måte å si det på. Jeg syns hun er urteit (på TV, jeg kjenner henne ikke privat). Men noen av klærne hennes er ordentlig søte, egentlig. Selvom jeg ikke liker alle klærne, og ikke ville satt dem sammen på samme måte.

Men hvor hun kjøper dem. Hm. Det er litt sånn strikka gensere og vester i striper og rosa skjerf og sånn? Og litt blandet med noen søte punkerklær? Hm. Man må kanskje plukke litt her og litt der. Bonaparte for sko, mamma for strikkaskjerf, en gammel vest. En stripete 70-tallsgenser fra Marimekko. Kanskje det er sånn hun gjør det?

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:00   #4
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Innbiller meg at CK er ei sånn som deler folket i to.
Sjøl syntes jeg det var litt mye armer og bein da jeg først så henne in action, men har bare fått mer og mer sansen for henne. Og i Koth i familien er hun bare så bra.

Måtte bare si det.

Klærne hennes får andre mene noe om.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:15   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Innbiller meg at CK er ei sånn som deler folket i to.
Sjøl syntes jeg det var litt mye armer og bein da jeg først så henne in action, men har bare fått mer og mer sansen for henne. Og i Koth i familien er hun bare så bra.

Måtte bare si det.

Klærne hennes får andre mene noe om.

Signerer absolutt alt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:13   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg synes også at CK er kjempestilig dame. Jeg som har ligget på sykehus i noen dager har dermed rukket gjennom et ukjent antall dameblader denne uka, og i siste KK var det et glimrende intervju med henne, hvor personligheten kommer klart fram. Hun er veldig klar over at enten liker man henne, eller så liker man henne ikke. Hun er klar over sine feil, og utrolig lite selvhøytidelig. Avbryter folk hele tiden, og de som liker henne aller minst er litt eldre, veldig heterofile menn. Ganske morsomt beskrevet i intervjuet forresten.

Det sto ingenting i artikkelen om hvor hun kjøper klærne sine, men hun har visst en fast dame som finner sminke til henne på Steen&Strøm, for der er hun visst ofte. I artikkelen poserer hun med en utrolig kul retrokjole i sterke farger. Ikke ulik en retro blomsterduk jeg fikk av søstra mi til kjøkkenbordet mitt. Har noe retrostoff liggende som jeg har kjøpt på loppemarked, og jeg fikk veldig lyst til å sy en liknende kjole av det når jeg så det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 21:57   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Kjolene og kaftanene hennes skulle jeg gjerne hatt! Og jeg synes også huner søt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:00   #8
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg har ikke lagt merke til klærne, jeg blir bare helt oppslukt av denne utrolig skjønne og sprudlende damen.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:06   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht




herlig dame!!
Aner ikke hvor hun har kjøpt klærne derimot..


Sist redigert av Mandarin : 09-11-06 kl 22:22.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:10   #10
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg tror kanskje jeg ville vært årets tema her i fjorden vår hvis jeg kledde meg i noe av det frøken Koht bruker til hverdags. Hadde jeg derimot bodd der du bor Fadese, har det egentlig ikke vært noe problem.

Jeg ville vært ør i hodet, hvis jeg skulle hatt den damen på besøk i mer en 2 dager. Hun er litt ...hva skal jeg kalle det? for meget ?

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:12   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg ville vært ør i hodet, hvis jeg skulle hatt den damen på besøk i mer en 2 dager. Hun er litt ...hva skal jeg kalle det? for meget ?

Intens?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:22   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg tror hun kjøper det mye hos noen norske designere faktisk. Pikene bak slottet og Mette Møller blant annet, også tror jeg hun handler endel i den ene butikken ved siden av Olav Ryes plass som jeg ikke husker navnet på. Hjalp det?

Jeg syns også hun er søt, og har en veldig bra klesstil tilpasset henne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 09:18   #13
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg tror kanskje jeg ville vært årets tema her i fjorden vår hvis jeg kledde meg i noe av det frøken Koht bruker til hverdags. Hadde jeg derimot bodd der du bor Fadese, har det egentlig ikke vært noe problem.

Jeg ville vært ør i hodet, hvis jeg skulle hatt den damen på besøk i mer en 2 dager. Hun er litt ...hva skal jeg kalle det? for meget ?

For meget og for meget. Jeg kunne greid med med ingenting, jeg!
Jan Hansen-konseptet, som hun lot som om hun hadde kokt i hop sjæl, hadde hun rappa (eller kjøpt) rett fra UK. Jeg syns det er så pinlig med folk som tar æra for ideer som ikke er deres egne.
Det er mange programkonsepter som er rappa ( kjøpt, altså) fra utlandet, men da går jo ikke programlederne ut på SKavlan med flip over-ark og liksom viser hvordan de har tenkt rundt dette temaet. Fake, fake, fake. BUUU!


Sist redigert av Linemix : 10-11-06 kl 09:19. Årsak: satt inn en parentes
Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:10   #14
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Kjolene og kaftanene hennes skulle jeg gjerne hatt! Og jeg synes også huner søt

Kaftan, ja! Tydeligvis lenge siden jeg har sett på a! Kaftan ... hva med den der butikken i Grensen. Den til Sossen Krogh. Heter den Piraten, mon tro? Eller er den nedlagt? Der hadde de mye kaftan.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:14   #15
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg synes også ho er en søt å sprudlende dame, med kule klær

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:15   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Søt?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:16   #17
Camsen
Nybegynner
 
Camsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 18
Camsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Søt?


Signerer!

Hele damen er jo elektrisk.

Camsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 08:22   #18
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg syns hun er skikkelig kul! Litt voldsom ja.. og på Skavland tok hun jo helt av. Men det er kanskje derfor jeg liker henne litt?.. Og klærne er skikkelig fine! Det er det mange jeg kjenner som også synes..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 08:31   #19
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Det er litt Gudrun Sjöden over en del av antrekkene hennes, synes jeg.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 08:31   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klærne til Christine Koht

Jeg digger både dama og klærne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no